دانلود Hegemony Rome: The Rise of Caesar - بازی روم ابرقدرت دنیا: قیام سزار

دانلود بازی روم ابرقدرت دنیا: قیام سزار برای کامپیوتر

این بازی شما را به دشت ها و جنگل های سرزمین گل می برد، جایی که ژولیو سزار یک دهه از عمر خود و سپاهیانش را برای سرکوب کردن مردم کشور گل فدا کرد. شما باید با دقت فراوان سپاهیان خود را برای جنگ در مناطق و فصل های مختلف آماده کنید و در هر محیط آن ها را با تجهیزات مناسب آن محیط مسلح نمایید. نقشه موجود در بازی به صورت ماهواره ای و با بالاترین دقت تهیه شده است و از سواحل مدیترانه تا جزایر بریتانیا را شامل می شود. در هر زمان می توانید کل نقشه را زیر نظر بگیرید و یا میدان جنگ را با جزئیات و از نزدیک بررسی کنید. سلاح ها، پوشش سربازان و تجهیزات به مانند قرن یکم قبل از میلاد مسیح، شبیه سازی شده است. مردم گل را سرکوب کنید و گل را جزیی از روم کنید و یا اینکه قبیله های گلی را متحد نمایید و دست رومی ها را برای همیشه از سرزمین گل کوتاه سازید.

در زمان برتری روم در اروپا، وجود کشور گل همواره برای حیات روم یک خطر بزرگ به حساب می آمد. کشوری که در برابر کشور سلطنتی روم یک کشور غیر متمدن به حساب می آمد و مردم روم، گلی ها را وحشی و بربر می خواندند. در ابتدا سپاه گل عمدتا از مردم و دهقانانی تشکیل شده بود که دانشی از تاکتیک های نظامی نداشتند و از سلاح های اولیه ای استفاده می کردند. تنها برتری آن ها نسبت به رومی ها شجاعت حاصل از وضع نابسامان خود و نداشتن چاره ای جز جنگیدن و همچنین جنگیدن به صورت نامنظم بود. گر چه گلی ها دانشی در مورد تاکتیک های نظامی نداشتند اما همین حملات نامنظم گاه و بی گاه، خود تبدیل به یک تاکتیک موثر شده بود. در مقابل سپاه گل، سپاه روم به فرماندهی ژولیو سزار قرار داشت. سپاهی که بسیار منظم بود و سربازان آن به بهترین شکل نظم ها، تاکتیک های نظامی و کار با اسلحه های مختلف را آموزش دیده بودند. اسلحه های همه آن ها مجهز به فلزهای برتری نسبت به اسلحه های گلی بود و به صورت تولید عمده و همه به یک شکل تولید می شدند. همچنین برای هر دسته فرمانده ای تخصیص داده می شده است و از هر نظر روم برترین سپاه موجود در اروپا را صاحب بود. اما گل کشور بزرگی بود و به زانو در آوردن آن چالشی بزرگ برای روم بود. کشوری که فرانسه، بلژیک، جنوب هلند، جنوب غربی آلمان و قسمت هایی از شمال ایتالیا را شامل می شد.

کلمات کلیدی: دانلود Hegemony Rome: The Rise of Caesar, دانلود بازی Hegemony Rome: The Rise of Caesar, دانلود بازی H, Longbow Games full game collection, مخدلذخص لشپثس, مخدلذخص لشئثس, Download Hegemony Rome Game, دانلود آخرین نسخه بازی Hegemony Rome, دانلود جدیدترین نسخه بازی Hegemony Rome, دانلود جدیدترین اپدیت بازی Hegemony Rome, Hegemony Rome for windows, Hegemony Rome for PC, full DLC, New, Hegemony Rome Last Version, Hegemony Rome Full Licensed, Free License, Hegemony Rome Cracked, Direct Download Link, DDL, Hegemony Rome Crack, Hegemony Rome Keygen, Hegemony Rome Patch, Hegemony Rome Serial, Hegemony Rome Update, Online, Trial, Edition, Hegemony Rome Retail, Hegemony Rome RePack, خرید بازی Hegemony Rome, سریال بازی Hegemony Rome, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n fhcd, اثلثپخدغ قخپث, اثلثئخدغ قخئث, آخرین نسخه بازی روم ابرقدرت دنیا: قیام سزار, جدیدترین ورژن بازی روم ابرقدرت دنیا: قیام سزار, نسخه نهایی بازی روم ابرقدرت دنیا: قیام سزار, بازی جدید روم ابرقدرت دنیا: قیام سزار, دانلود بازی روم ابرقدرت دنیا: قیام سزار, بازی روم ابرقدرت دنیا: قیام سزار برای ویندوز, بازی روم ابرقدرت دنیا: قیام سزار برای کامپیوتر, اموزش راهنمای نصب روم ابرقدرت دنیا: قیام سزار, فول لایسنس, شماره سریال روم ابرقدرت دنیا: قیام سزار, دانلود رایگان روم ابرقدرت دنیا: قیام سزار, کرک بازی روم ابرقدرت دنیا: قیام سزار, شماره سریال بازی روم ابرقدرت دنیا: قیام سزار, کیجن روم ابرقدرت دنیا: قیام سزار, خرید بازی روم ابرقدرت دنیا: قیام سزار, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, دانلود رایگان بازی روم ابرقدرت دنیا: قیام سزار با لینک مستقیم, گیم, تریلر بازی روم ابرقدرت دنیا: قیام سزار, اپدیت بازی روم ابرقدرت دنیا: قیام سزار, آنلاین, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, لشپث, v,l hfvrnvj nkdh: rdhl schv, v,l hfvrnvj nkdh: rdhl schv,role Playing, Simulation, Strategy, نقش آفرینی, استراتژی, شبیه سازی, Role Playing, Simulation, Strategy, نقش آفرینی, شبیه سازی, استراتژی, دانلود Hegemony Rome: The Rise of Caesar - بازی روم ابرقدرت دنیا: قیام سزار,
2019-05-23
23:18:25

دانلود Hegemony Rome: The Rise of Caesar - بازی روم ابرقدرت دنیا: قیام سزار

🕹️ نام بازیHegemony Rome
📁 دسته بندیاستراتژی
🏢 ناشرKasedo Games
💾 حجم فایل3150 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1393/2/28
📊 تعداد دانلود41,221
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها