دانلود Tropico 5 - بازی تروپیکو 5

دانلود بازی تروپیکو 5 برای کامپیوتر

اگر پیش از این نسخه های قبلی مجموعه بازی محبوب و موفق تروپیکو را بازی کرده باشید می دانید که تروپیکو یک جزیره دور افتاده است و مردمش توسط یک حکومت دیکتاتوری اداره می شوند. نقش شخص دیکتاتوری که مردم را رهبری می کند را شما ایفا می کنید. منطقه ای که سلطنت آن بر عهده شماست توسط افراد یک خاندان خاص کنترل می شود و شما می توانید آن را از تاریخی که بازی در آن دوران آغاز می شود تا پس از قرن بیست و یکم حکمرانی کنید. برای داشتن حکومتی که سر آمد حکومت های دیگر باشد، باید از بازرگانی پیشرفته، تحقیقات علمی و فناوری و همچنین کشفیات جدید به نفع خود استفاده نمایید و منطقه تحت سلطه خود را از نظر ثروت، علم، فناوری و سایر ملزومات یک کشور پیشرفته، به بالاترین سطح ممکن برسانید. در این نسخه از بازی برای اولین بار امکان همکاری و یا رقابت با سایر بازیکنان فراهم شده است.

بازی از زمانی آغاز می شود که کشور های پیشرو در هر یک از چهار گوشه دنیا مستعمراتی را به خود اختصاص داده بودند. شما باید به نحوی برنامه ریزی کنید که بتوانید حیات کشور خود را پس از جنگ های جهانی اول و دوم حفظ کنید. اما این پایان ماجرا نیست زیرا پس از جنگ های جهانی یک رکود اقتصادی فلج کننده بلای جان ملت ها و دولت ها شده بود. بنابراین باید بتوانید سیاست مناسبی در جهت جلوگیری از ورشکستگی دولت خود به کار گیرید. این پایان ماجرا نیست زیرا ابر قدرت های جهان در آن دوران یعنی ایالات متحده آمریکا و اتحادیه جماهیر شوروی، نبرد تسلیحاتی عظیمی را با عنوان جنگ سرد به راه انداخته اند و شما به عنوان یک دیکتاتور باید بتوانید موضع مناسبی را نسبت به این دو ابر قدرت اعمال نمایید. پس از کنار آمدن با چالش های قرن نوزدهم باید با چالش های موجود در قرن های آتی رو به رو شوید، زیرا در هر قرن چالش بزرگی انتظار شما را می کشد. در نهایت شما باید در طول سه قرن که از قرن نوزدهم آغاز می شود، کشور یا منطقه تروپیکو را به یک منطقه قدرتمند و با شکوه تبدیل نمایید.

کلمات کلیدی: دانلود Tropico 5, دانلود بازی Tropico 5, دانلود بازی Tropico 5 با لینک مستقیم , دانلود بازی Tropico 5 ا, Haemimont Games full game collection, اشثپهپخدف لشپثس, اشثئهئخدف لشئثس, Download Tropico 5 Game, دانلود آخرین نسخه بازی Tropico 5, دانلود جدیدترین نسخه بازی Tropico 5, دانلود جدیدترین اپدیت بازی Tropico 5, Tropico 5 for windows, Tropico 5 for PC, full DLC, New, Tropico 5 Last Version, Tropico 5 Full Licensed, Free License, Tropico 5 Cracked, Direct Download Link, DDL, Tropico 5 Crack, Tropico 5 Keygen, Tropico 5 Patch, Tropico 5 Serial, Tropico 5 Update, Online, Trial, Edition, Tropico 5 Retail, Tropico 5 RePack, خرید بازی Tropico 5, سریال بازی Tropico 5, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n fhcd, فقخحهزخ 5, فقخحهزخ 5, آخرین نسخه بازی تروپیکو 5, جدیدترین ورژن بازی تروپیکو 5, نسخه نهایی بازی تروپیکو 5, بازی جدید تروپیکو 5, دانلود بازی تروپیکو 5, بازی تروپیکو 5 برای ویندوز, بازی تروپیکو 5 برای کامپیوتر, اموزش راهنمای نصب تروپیکو 5, فول لایسنس, شماره سریال تروپیکو 5, دانلود رایگان تروپیکو 5, کرک بازی تروپیکو 5, شماره سریال بازی تروپیکو 5, کیجن تروپیکو 5, خرید بازی تروپیکو 5, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, دانلود رایگان بازی تروپیکو 5 با لینک مستقیم, گیم, تریلر بازی تروپیکو 5, اپدیت بازی تروپیکو 5, آنلاین, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, لشپث, jv,\d:, 5, jv,md:, 5,Strategy, استراتژی, Strategy, استراتژی, دانلود Tropico 5 - بازی تروپیکو 5,
2014-05-27
08:10:01

دانلود Tropico 5 - بازی تروپیکو 5

🕹️ نام بازیTropico 5
📁 دسته بندیاستراتژی
🏢 ناشرKalypso Media Digital
👦 رده بندی سنیT
💾 حجم فایل2150 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1393/3/3
📊 تعداد دانلود34,929
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها