دانلود Monochroma - بازی سیاه و سپید فام
(1393/6/3) تغییرات:

ویرایش گردآورندگان اضافه شد.

دانلود بازی سیاه و سپید فام برای کامپیوتر

بازی Monochroma یک بازی در ژانر ماجرایی است که از ویژگی های بصری ویژه ای بر خوردار است و محیط بازی طوری ترسیم شده است که بتواند از نظر ذهنی و احساسی بیشترین تاثیر را بر روی بازیکن بگذارد.شیوه روایت داستان بازی به طرزی خاص و نو است و هیچ نوشته ای شما را در فهمیدن داستان یاری نمی دهد بلکه خود شما هستید که به عنوان بازیکن باید با فعالیت بیشتر داستان را به جلو برانید. معماهای فراوان، سبک بازی خاص، تصاویر زیبا، ویژه و منحصر به فرد و در موارد بسیار نادری استفاده از رنگ هایی به غیر از سیاه و سپید را می توان به عنوان ابزارهایی برای روایت داستان بر شمرد. بازیکن در حین بازی در دنیای غم زده و تاریک Monochroma با مرجوعاتی از سایر بازی ها، فیلم ها و داستان ها رو به رو می شود. چالش اصلی این بازی در این است که بازیکن به نقش خود که در جامعه ایفا می کند پی ببرد و بداند که تاثیر سامانه ایجاد شده بر او چیست!

داستان بازی از نظر احساسی غنی است و بازیکن را به نوعی از طریق حس نوع دوستی، وفاداری و عشق به افراد خانواده، درگیر داستان بازی می کند. داستان بازی در مورد دو برادر است. پای برادر کوچکتر در اثر حادثه ای در ابتدای بازی زخمی شده است و شما به عنوان برادر بزرگتر باید از او مراقبت نمایید. برادر کوچکتر از تاریکی بیم دارد، در نتیجه برادر بزرگتر باید او را در مکان هایی که نور وجود دارد، قرار دهد تا بتواند سریعتر حرکت کند و بلندتر پرش کند. اما مراقب باشید که در این بازی هم مثل دنیای واقعی نباید برادر کوچکتر خود را تنها بگذارید!

کلمات کلیدی: دانلود Monochroma, دانلود بازی Monochroma, دانلود بازی Monochroma با لینک مستقیم , دانلود بازی Monochro, Nowhere Studios full game collection, دخصاثقث سفعیهخس, دخصاثقث سفعیهخس, Download Monochroma Game, دانلود آخرین نسخه بازی Monochroma, دانلود جدیدترین نسخه بازی Monochroma, دانلود جدیدترین اپدیت بازی Monochroma, Monochroma for windows, Monochroma for PC, full DLC, New, Monochroma Last Version, Monochroma Full Licensed, Free License, Monochroma Cracked, Direct Download Link, DDL, Monochroma Crack, Monochroma Keygen, Monochroma Patch, Monochroma Serial, Monochroma Update, Online, Trial, Edition, Monochroma Retail, Monochroma RePack, خرید بازی Monochroma, سریال بازی Monochroma, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n fhcd, پخدخزاقخپش, ئخدخزاقخئش, آخرین نسخه بازی سیاه و سپید فام, جدیدترین ورژن بازی سیاه و سپید فام, نسخه نهایی بازی سیاه و سپید فام, بازی جدید سیاه و سپید فام, دانلود بازی سیاه و سپید فام, بازی سیاه و سپید فام برای ویندوز, بازی سیاه و سپید فام برای کامپیوتر, اموزش راهنمای نصب سیاه و سپید فام, فول لایسنس, شماره سریال سیاه و سپید فام, دانلود رایگان سیاه و سپید فام, کرک بازی سیاه و سپید فام, شماره سریال بازی سیاه و سپید فام, کیجن سیاه و سپید فام, خرید بازی سیاه و سپید فام, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, دانلود رایگان بازی سیاه و سپید فام با لینک مستقیم, گیم, تریلر بازی سیاه و سپید فام, اپدیت بازی سیاه و سپید فام, آنلاین, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, لشپث, sdhi , s\dn thl, sdhi , smdn thl,action, adventure, ماجرایی, اکشن, Action, Adventure, اکشن, ماجرایی, دانلود Monochroma - بازی سیاه و سپید فام,
2014-08-25
10:38:17

دانلود Monochroma - بازی سیاه و سپید فام

🕹️ نام بازیMonochroma
📁 دسته بندیماجرایی
🏢 ناشرNowhere Studios
💾 حجم فایل5040 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1393/6/3
📊 تعداد دانلود25,780
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها