دانلود Numbers v5.0 MacOS - نرم افزار ساخت صفحه گسترده برای مک
For macintoush

دانلود نامبرز برای مک

ایجاد صفحه گسترده (spreadsheet) با برنامه جدید Numbers. برنامه ایی کارا با قالب های آماده پر استفاده ایی نظیر بودجه بندی، چک لیست و... . در هنگام تایپ هرگونه فرمول برنامه Numbers به شما پیشنهادهایی هوشمندانه از طریق حروف تایپی شما می دهد که این خود به بالا بردن سرعت کار کمک شایانی می کند. همگام سازی با iCloud یکی دیگر از کابرد های مفید این برنامه می باشد.این برنامه جدی ترین رقیب برنامه Microsoft Excel به شمار می رود.
این برنامه که توسط شرکت اپل ساخته شده است، یکی از بهترین و جالب ترین برنامه ها برای نوشتن مقاله است که با استفاده از این برنامه به راحتی، در مدتی کوتاه می توانید مقاله خود را با استفاده از نمودار ها، عکس ها و اشکال گرافیکی، کامل کنید، تنها با استفاده از ۲۵۰ امکان ساده ای که این برنامه فوق حرفه ای برای شما ایجاد کرده است. این برنامه با استفاده از سیستم iCloud نیز کار می کند و به همین دلیل شما میتوانید همواره مقاله خود را همراه خود و در iDevice های خود داشته باشید. از دیگر مزیت های این برنامه بسیار جالب، امکان ادیت کردن فایل های Excel می باشد که شما میتوانید فایل های خود را از ایمیل خود یا از صفحات وب دریافت و با استفاده از این برنامه، آنها را ادیت کنید. شما در این برنامه می توانید به سرعت عکس و ویدئو به مطلب خود اضافه کنید و با استفاده از جداول و نمودار ها مطلب خود را آماده کرده و در نهایت آن را به صورت PDF یا Excel یا Numbers به اشتراک بگذارید و یا با استفاده از سیستم Airprint از طریق WiFi مطلب خود را پرینت کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Numbers:
- درون ریزی فایل های MS Excel
- ۲۵۰ تابع قدرتمند
- همگام سازی با iCloud
- ظاهر کاربری جدید
- بیش از ۳۰ قالب طراحی شده از شرکت اپل
- و...

کلمات کلیدی: رسم نمودار در مک, جدول در مک, اشکال گرافیکی در مک, نوشتن مقاله در مک, رسم نمودار در مکینتاش, جدول در مکینتاش, اشکال گرافیکی در مکینتاش, نوشتن مقاله در, apple full software collection, شححمث, شححمث, Download numbers Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, دعپذثقس, دعئذثقس, Create gorgeous spreadsheets with the all-new Numbers for Mac. Get started with one of many Apple-designed templates for your home budget, checklist, invoice, mortgage calculator, and more., دانلود Numbers MacOSX نرم افزار ساخت صفحه گسترده برای مک, دانلود نرم افزار های شرکت اپل, h\g, hmg, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود مکینتاش نامبرز, برای مکینتاش, مک, مک او اس ایکس, سیستم عامل اپل, مک بوک پرو, کامپیوتر مک, مک بوک ایر, مک مینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, آی تیونز, اپ استور, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, سافت ور, اپدیت, ترافیک نیم بها, تریال, سوفت ور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پشزهدفخعسا, khlfvc, khlfvc, ایجاد صفحه گسترده (spreadsheet) های هوشمند به سادگی همراه با قالب ها و توابع از پیش طراحی شده ی این برنامه, نوشتن مقاله در مک, نوشتن مقاله در مکینتاش, اکسل برای مک، نامبرز، صفحه گسترده، numbers, اشکال گرافیکی در مک, اشکال گرافیکی در مکینتاش, جدول در مک, جدول در مکینتاش, رسم نمودار در مکینتاش, Office & Business, Software, اداری و تجاری, نرم افزار, دانلود Numbers v5.0 MacOS - نرم افزار ساخت صفحه گسترده برای مک,
2018-03-30
23:46:08

دانلود Numbers v5.0 MacOS - نرم افزار ساخت صفحه گسترده برای مک

💻 نام نرم افزارnumbers
📌 شماره نسخهv5.0
📁 دسته بندینرم افزار
💾 حجم فایل492 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1397/1/10
📊 تعداد دانلود19,208
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️