دانلود Folx PRO v5.27 MacOS - نرم افزار مدیریت دانلود قدرتمند برای مک
For macintoush

دانلود منیجر قدرتمند فولکس برای مک

Folx یک دانلود منیجر قدرتمند و هوشمند با ویژگی های بسیاری است که جای خالی دانلود منیجر معروف IDM را در مک پر کرده که می توان گفت نیاز کاربران برای دانلود در مک را تا حدودی رفع کرده است. Folx دانلود شما را به چند قسمت تقسیم می‌کند، به همین علت سرعت دانلود شما در مقایسه با حالت عادی افزایش چشم‌گیری خواهد داشت. این نرم افزار قابلیت‌های گوناگونی در اختیار شما قرار می‌دهد، مثل زمان‌بندی دانلود یا Scheduler که در آن مشخص می‌کنید دانلود‌ها به‌صورت خودکار در ساعت مشخص شروع شده و سپس در ساعتی که شما تعیین کرده‌اید قطع شوند، قابلیت محدود کردن سرعت آپلود و دانلود برای دانلود‌های گوناگون، قابلیت‌های مختص دانلود از تورنت یکی دیگر از امکانات این دانلود منیجر است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Folx:
- تکه تکه کردن یک فایل
- بهبود سرعت دانلود
- قابلیت دریافت سرویس از تورنت
- دارای پلاگین برای مرورگرهای همچون Chrome و...
- و...

اما وجه تمایز نسبت به سایر نرم افزار های مدیریت دانلود در چیست؟
این نرم افزار  قادر به پشتیبانی از Auto-resuming در دانلود فایل‌هایی که سرور سرویس دهنده از این ویژگی پشتیبانی می کند و پشتیبانی از بررسی لینک های کد شده و یا لینک های دانلودی که برای شروع دانلود نیاز به یوزرنیم و پسورد دارند نیز است. همچنین توسط ویژگی بارز تنظیم اولویت دانلودها قادر خواهید بود زمانیکه تعداد تقاضاهای زیادی برای دانلود دارید به اولویت بندی تقاضاها بپردازید و بعد از اولویت بندی به کارهای خود برسید٬ این برنامه به ترتیب اولویت که تعیین شده است به دانلود فایل‌ها می پردازد.
شما با داشتن این برنامه میتوانید فایل خود را به ۱۰ تکه تبدیل کنید تا سرعت دانلود خود را چند برابر کنید و همچنین در مواقع ضروری دانلود خود را متوقف و در زمان دیگر ادامه دهید و همچنین می توانید سرعت دانلود خود را محدود کنید تا پهنای باند شما کامل مشغول نشود و بتوانید به کارای دیگر خود برسید.

دانلود در زمان بندی تعیین شده (Downloads Scheduler)
شاید شما هم از کاربرانی هستید که اینترنت شبانه رایگان دارید اما به دلیل دیر وقت بودن نمی توانید از آن استفاده کنید.این برنامه این امکان را به شما می دهد که شما لینک دانلود خود را به آن داده و زمان خود را برای شروع و پایان فرایند دانلود تعیین کرده و راحت به خواب بروید.
سیستم برچسب زدن و دسته بندی فایل (Tagging system)
یکی دیگر از قابلیت های این برنامه دسته بندی فایل دانلود شده بر اساس نوع فایل است تا در صورت لزوم نیاز به جستجو بین تمام فایل های دانلود شده نداشته باشید و فقط به بخش مورد نظر رفته و در آنجا به دنبال فایل خود بگردید.
ظاهر زیبا و جذاب
این برنامه با ظاهر زیبا و جذاب خود تبدیل به یکی از جذابترین برنامه در بخش دانلود شده است همچنین با قابلیت های فراوانی که به کاربر می دهد می تواند کاملا شخصی سازی شود به عنوان مثال شما می توانید نوع چینش خود را بر اساس نام , نوع و یا برچسب تنظیم کرده.
ادغام با iTunes
یکی دیگر از قابلیت های برنامه این است که موزیک و فیلم دانلود شده شما را می تواند به صورت خودکار با iTunes ادغام کند تا کار شما راحت تر شود.
دانلود فایل تورنت یکی دیگر از قابلیت های فراوان این برنامه است.

کلمات کلیدی: دانلود, دانلود منیجر, فولکس, مک, Folx, Download maneger, مدیریت دانلود, مدیریت دانلود در مک, مدیریت دانلود در مکینتاش, Eltima Software full software collection, ثمفهپش سخبفصشقث, ثمفهئش سخبفصشقث, Download Folx Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, بخمط, بخمط, Folx Downloader for Mac Free Internet Download Manager and your favorite Torrent client Folx 3.0 is out with plenty of new great features! All registered users of previous versions can upgrade with 50% OFF the Folx regular price. Hurry to grab your discount!, دانلود Folx MacOSX دانلود منیجر قدرتمند برای مک, دانلود نرم افزار های شرکت التیما نرم افزار, hgjdlh kvl htchv, hgjdlh kvl htchv, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود مکینتاش منیجر قدرتمند فولکس, برای مکینتاش, مک, مک او اس ایکس, سیستم عامل اپل, مک بوک پرو, کامپیوتر مک, مک بوک ایر, مک مینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, آی تیونز, اپ استور, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, سافت ور, اپدیت, ترافیک نیم بها, تریال, سوفت ور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پشزهدفخعسا, lkd[v rnvjlkn t,g:s, lkd[v rnvjlkn t,g:s, Folx برنامه دانلود منیجر برای مک میباشد که جای IDM را در مک پر کرده و همانند بقیه دانلود منیجر ها فایل را تکه تکه کرده و با سرعت بهبود یافته دانلود میکند ., مدیریت دانلود, مدیریت دانلود در مک, مدیریت دانلود در مکینتاش, دانلود منیجر, دانلود منیجر در مک, Utilities, کاربردی, دانلود Folx PRO v5.27 MacOS - نرم افزار مدیریت دانلود قدرتمند برای مک,
2022-10-07
00:04:43

دانلود Folx PRO v5.27 MacOS - نرم افزار مدیریت دانلود قدرتمند برای مک

💻 نام نرم افزارFolx
📌 شماره نسخهv5.27
📁 دسته بندیکاربردی
💾 حجم فایل16 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1401/7/15
📊 تعداد دانلود114,856
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️