دانلود Line v5.9.0 MacOS - نرم افزار برقراری تماس و ارسال پیامک رایگان لاین برای مک
For macintoush

دانلود لاین برای مک

LINE نرم افزاری است با بیش از ۳۴ میلیون کاربر در سراسر جهان، که امکانات رایگانی نظیر پیغام رسانی، اس ام اس و حتی تماس های تلفنی را برایتان فراهم می آورد و هم اکنون در صدر جدول برنامه های رایگان در کشورهایی نظیر ژاپن، سنگاپور، هنگ کنگ، تایوان، تایلند، مالزی، ماکائو و ترکیه می باشد. هم اکنون نسخه ی کامپیوتر این نرم افزار فوق العاده نیز وارد بازار شده است و به شما اجازه می دهد که از طریق کامپیوتر خود، با استفاده از هر یک از اعتبارها یا QR code reader روی نرم افزار موبایل خود، به اکانت LINE خود متصل شوید. هنگام استفاده از LINE، تماس تلفنی شما با هر کاربر LINE دیگر آزاد است و کیفیت صدا بسیار خوب می باشد. شما می توانید با هر کاربر LINE، در هر نقطه از جهان و به صورت کاملاً رایگان تماس برقرار کنید. با استفاده از این نرم افزار مسنجر می توانید در هر جای دنیا که هستید هم چنان با دوستان و خانواده ی خود در تماس باشید. این نرم افزار دارای بیش از 250 شکلک و استیکر جالب است که مکالمه های شما را سرگرم کننده خواهد کرد.

قابلیت های کلیدی نرم‌افزار Line:
- تماس صوتی کاملا رایگان
- دارای رابط کاربر پسند و دلنشین
- قابلیت ارسال عکس و ویدیو به مخاطبین
- به اشتراک گذاری تمام لحاظ خود با دوستانتان
- قابلیت ارسال پیامک سریع، بجای صرف وقت برای فرستادن ایمیل
- و ...

اما وجه تمایز Line نسبت به سایر نرم افزارهای مشابه در چیست؟
از ویژگی های خوب این نرم افزار می توان به تماس رایگان اشاره کرد که افراد زیادی در کارهای روزانه ی خود به این امر ضروری نیاز پیدا می کنند که با وصل شدن به اینترنت و با استفاده از نرم افزار LINE این کار خیلی راحت می شود. در این نرم افزار می توانید با کلیک کردن بر روی مخاطب مورد نظر و با انتخاب کردن گزنیه ی Video Call به راتی تماس تصویری برقرار کنید. از دیگر ویژگی های خوب این نرم افزار دسترسی به Time Line است که کاربر می تواند متن، تصاویر و ویدیو های مختلفی را با دوستان خود به اشتراک بگذارد.

کلمات کلیدی: cdesktop messenger, send message, phone messenger, messenger, message, chat, مسنجر, مسنجر رایگان, ارسال پیامک, برقراری ارتباط, برقراری تماس رایگان, مسنجر موبای, LINE Corporation full software collection, مهدث زخقحخقشفهخد, مهدث زخقحخقشفهخد, Download Line Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, مهدث, مهدث, LINE is a revolutionary communication app that enables you to enjoy free messages and voice calls anytime, anywhere., دانلود Line MacOSX برنامه مسنجر برای مک, دانلود نرم افزار های شرکت لاین کورپوریشن, ghdk :,v\,vdak, ghdk :,vm,vdak, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود مکینتاش لاین, برای مکینتاش, مک, مک او اس ایکس, سیستم عامل اپل, مک بوک پرو, کامپیوتر مک, مک بوک ایر, مک مینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, آی تیونز, اپ استور, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, سافت ور, اپدیت, ترافیک نیم بها, تریال, سوفت ور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پشزهدفخعسا, ghdk, ghdk, آیا تا به حال خواسته اید که با سیستم خود با دوستانتان در ارتباط باشید . برنامه Line این نیاز شما را برطرف می نمایید ., cdesktop messenger, chat, Line مک, Line برای مک, message, messenger, phone messenger, send message, مسنجر, مسنجر موبایل, مسنجر رایگان, ارسال پیامک, برقراری ارتباط, برقراری تماس رایگان, Communication, ارتباطات, دانلود Line v5.9.0 MacOS - نرم افزار برقراری تماس و ارسال پیامک رایگان لاین برای مک,
2018-08-06
20:02:31

دانلود Line v5.9.0 MacOS - نرم افزار برقراری تماس و ارسال پیامک رایگان لاین برای مک

💻 نام نرم افزارLine
📌 شماره نسخهv5.9.0
📁 دسته بندیارتباطات
💾 حجم فایل149 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1397/5/15
📊 تعداد دانلود13,783
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️