دانلود P90X DVD Workout - Base Kit - برنامه ورزشی تناسب اندام در خانه

دانلود برنامه ورزشی تناسب اندام در خانه

از آن جایی که تناسب‌اندام برای مردان و زنان از جذابیت و اهمیت ویژه ای برخوردار است آن ها هموراه در تلاشند تا با استفاده از روش های گوناگون به اندام و وزن دلخواه خود دست یابند که البته بهترین راه رسیدن به این مهم ورزش صحیح و مداوم به همراه برنامه تغذیه و مکمل های غذایی است. ورزش و نرمش علاوه بر تناسب اندام به افراد کمک  می کنتد تا از انعطاف پذیری بدنی و آمادگی جسمانی بالایی برخوردار باشد. آمادگی جسمانی، قابلیت کشش عضلات و بالارفتن قدرت استخوان ها در هر فردی می تواند به او کمک کند تا فعالیت های فیزیکی خود را بسیار راحت تر انجام داده و از سلامت جسمی و روحی برخوردار باشد.
P90X (مخفف Power 90 Extreme) یک سیستم ورزشی خانگی شناخته شده در سرتاسر جهان است که شامل برنامه های ورزشی همراه با برنامه تغذیه و مکمل های غذایی بوده با هدف بهبود آمادگی جسمانی در طی 90 روز طراحی شده است.

اگر از تمرینات و نرمش های خود نتیجه دلخواهتان را بدست نیاورده اید می تواند با کمک راهنمایی ها و آموزش های تونی هورتون (Tony Horton)، مشاور تناسب اندام (Steve Edwards) و متخصص تغذیه (Carrie Wyatt) به این مهم دست یابید. P90X بر Muscle Confusion (یا اغفال عضلات)، روشی از آموزش متقاطع و زمانبندی کردن به دست آمده از طریق تغییر ترتیب تمرینات و وارد کردن حرکات جدید و متنوع، تأکید می کند. Muscle Confusion از سازگاری بدن با تمرینات در طول زمان جلوگیری می کند و درنتیجه منجر به بهبود مستمر و بدون رکود (وضع ثابت) می شود. این برنامه ورزشی تکنیک های ورزشی متنوعی شامل تمرینات قدرتی، قلبی، یوگا، Plyometrics (تمریناتی شامل پرش و ... که برای تقویت قلب و تنفس استفاده می شود) و کششی را تلفیق می کند.

کلمات کلیدی: آموزش ویدئویی بدنسازی و فیتنس, دانلود برنامه ورزشی تناسب اندام در خانه, مجموعه آموزش ویدئویی بدنسازی و فیتنس, فیلم آموزشی تناسب اندام در خانه, آموزش برنامه حرکات ورزشی روزانه, فیلم آموزشی P90X, آموزش ویدیویی P90X, دوره آموزشی تناسب اندام P90X, , Download P90X DVD Workout - Base Kit Movie, Film, Serial, Carton, Animation, Last Episod, Last Season, Direct Download Link, DDL, Update, Buy, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n tdgl, ح90ط یری صخقنخعف - ذشسث نهف, ح90ط یری صخقنخعف - ذشسث نهف, P90X is a revolutionary system of 12 highly intense workouts, designed to transform your body., دانلود P90X Workout Base Kit برنامه ورزشی تناسب اندام در خانه, آخرین قسمت, نسخه جدید, دانلود فیلم برنامه ورزشی تناسب اندام در خانه, فیلم, مستند, مجموعه تلویزیونی, سریال, کارتون, انیمیشن, دانلود رایگان, خرید, پی سی دانلود, پی 30 دانلود, با لینک مستقیم, مووی, ترافیک نیم بها, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, fvkhli ,vcad jkhsf hknhl nv ohki, fvkhli ,vcad jkhsf hknhl nv ohki,Beachbody, educational, Fitness, ورزشی, آموزش بدنسازی, آموزشی, Educational, Health & Fitness, دانلود P90X DVD Workout - Base Kit - برنامه ورزشی تناسب اندام در خانه,
2017-05-10
12:04:40

دانلود P90X DVD Workout - Base Kit - برنامه ورزشی تناسب اندام در خانه

📺 نامP90X DVD Workout - Base Kit
📁 دسته بندیسلامتی و تناسب اندام
🌍 زبانEnglish
💾 حجم فایل8772.2 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1393/8/10
📊 تعداد دانلود40,370
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها