گزارش اولین همایش استارتاپ گرایند اصفهان

اولین رویداد استارتاپ گرایند اصفهان با دعوت از آقای مهندس محمدرضا سیاپوری موسس سایت پی سی دانلود در تاریخ 5 آذرماه 1393 در تالار پژوهش واقع در دانشگاه آزاد اصفهان (خوراسگان) برگزار شد.

در این همایش که به مدت 3 ساعت به طول انجامید، به آشنایی با مفهوم استارتاپ و همچنین شنیدن تجربیات مهمان همایش پرداخته شد.

پذیریش در ساعت 18 آغاز شد و طبق برنامه در یک ساعت اول به ایجاد شبکه سازی بین شرکت کنندگان ، آشنا شدن و ایجاد تعامل بین همدیگر به همراه یک پذیرایی مختصر پرداخته شد.
در ساعت 19 درب های سالن به روی شرکت کنندگان باز شد و همه در سالن حضور یافتند. با دعوت از مهمان همایش جناب آقای سیاپوری، جهت حضور بر روی سن دعوت به عمل آمد.

قبل از هر چیز به بررسی شخصیت ایشان و بخشی از گذشته ای که در جهت شکل گیری این استارتاپ تاثیر گذار بود پرداخته شد:
• چه شد که به فکر راه اندازی اندازی پی سی دانلود افتادید؟
• سرمایه و امکانات اولیه چه بود و چگونه شروع به کار کرد؟
• بازاریابی و شیوه مدیریتی چگونه بوده است ؟
• تحصیل در کنار کارتان چگونه بود ؟
• اندازه شرکت تعداد پرسنل و آمار مهم استارتاپ بررسی شد.
• بزرگترین اشتباهات زمان شکل گیری این استارتاپ چه بوده و چه راهکاری برای برطرف سازی آن ها در پیش گرفته شده

بخشی از سوالاتی هست که در جریان این همایش از مهمان ویژه پرسیده شد و ایشان نیز به صورت کامل به تشریح مسایل پرداختند و در خلال این گفتگو ، شرکت کنندگان سوالات خود را در یک برگ کوچک مطرح کرده و مسئولین سالن پس از جمع آوری سوالات آن ها را به برگزار کننده همایش تحویل داده و بر اساس محتوا این سوالات از مهمان ویژه پرسیده شد.

راس ساعت 20 گفتگو به پایان رسید و پس از تشویق حضار، شرکت کنندگان به جهت پذیرایی شام مختصر و ادامه شبکه سازی بین دوستان به سالن دعوت شدند که تا ساعت 21 ادامه یافت.