خرید آموزش اولین روز من با فتوشاپ سی سی (آموزش جامع Photoshop CC 2014 از پایه)

دانلود آموزش اولین روز من با فتوشاپ سی سی

مجموعه آموزشی اولین روز من با فتوشاپ حاوی بیش از پنج ساعت آموزش ویدئویی فتوشاپ از پایه تا سطح پیشرفته به زبان فارسی می باشد که در آخرین نسخه فتوشاپ اجرا شده است و وب سایت پرشین جی اف ایکس اولین وب سایتی در این زمینه بشمار می آید که در سریع ترین مقطع زمانی بعد آخرین آپدیت نرم افزار اقدام ساخت آموزش جامع و مقدماتی فتوشاپ نسخه 15 یا همان Photoshop CC 2014 کرده است. در این مجموعه آموزشی سعی شده است از ابتدا بصورت کامل و مفصل و با یک دید علمی به آموزش این نرم افزار پرداخته شود، در ادامه بیشتر با محتوای این آموزش آشنا می شویم.
محتویات این مجموعه به اجمال عبارتند از:
- 27 ویدئوی آموزشی به زبان فارسی
- بیش از 5 ساعت آموزش روان
- یادگیری ابزار و قسمت های کاربردی فتوشاپ
- آموزش در قالب پروژه به همراه فایل های مورد نیاز برای تمرین بیشتر

Photoshop چیست؟
هنگامیکه در سال ۱۹۸۷، نخستین بار نرم افزاری با نام Display برای سیستم عامل مکینتاش تولید شد، کمتر کسی تصور می کرد که در سالیان آینده این برنامه بتواند جایگاه نخست صنعت گرافیک دنیا را به خود اختصاص دهد. با این وجود، با ارائه نسخه ۲.۰ فتوشاپ در سال ۲۰۰۲ برای ویندوز، آوازه این محصول در سرتاسر جهان پیچید. گذر سالیان طولانی، به سازندگان فتوشاپ این امکان را داد تا با بهبود عملکرد، افزایش ابزارها و همچنین رفع مشکلات نسخه های جدیدی از آن را ارائه کنند. در این میان، Adobe Photoshop CS6 با تغییرات خاص نرم افزاری و همچنین افزایش ابزارها و عملکردها به کاربران امکان می دهد تا به راحتی و مطابق با آخرین تکنولوژی های روز دنیا بتوانند به ایجاد و ویرایش فایل های گرافیکی بپردازند. در این میان، ابزارهای این نرم افزار گرافیکی به شما امکان می دهند تا به سادگی به ایجاد و ویرایش تصاویر گرافیکی مورد نیاز خود پرداخته و پالت های آن، امکانات بی شمار دیگری را در اختیار شما قرار می دهند. مسلماً در خصوص کارایی های این نرم افزار قدرتمند پس از فراگیری کامل کلیه مباحث سه دوره مقدماتی، متوسط و پیشرفته بهتر می توان قضاوت کرد که چرا این نرم افزار، پرکاربردترین ابزار گرافیکی در سطح جهان است.

کاربردها و فرصت های شغلی
در نمای کلی، فتوشاپ نرم افزاری است که از آن می توان در امور شخصی و شغلی استفاده کرد. در واقع، ویژگی های بی نهایت جذاب و حرفه ای این برنامه، به هر کاربری امکان می دهد تا از فتوشاپ به راحتی استفاده کرده و کارهای شخصی خود را توسط آن انجام دهد. در واقع، شاید شما هم به این فکر افتاده باشید که عکسی را ترمیم کرده و یا قسمتی از آن را جدا کنید و یا بخواهید تا لوگوی وبلاگ خود را تغییر داده و یا حتی بخواهید تا با خلق یک تصویر، آن را در Background ویندوز استفاده کنید. در این حالت فتوشاپ، قوی ترین و در دسترس ترین نرم افزار کار بر روی فایل های گرافیکی بوده و به شما امکان می دهد تا تمامی کارهای ذکر شده را به راحتی انجام داده و حتی پا را از این نیز فراتر بگذارید. البته قدرت نرم افزار فتوشاپ بگونه ای است که چرخ بسیاری از مشاغل نیز بر پایه آن می چرخد. در واقع، اکنون گرافیست های زیادی در سطح جهان وجود دارند که با طراحی فایل های گرافیکی نظیر کارت ویزیت، سربرگ، پوستر، بنر، بیلبورد و مانند آنها درآمدهای مناسبی دارند. علاوه بر این، فتوشاپ در صنعت عکاسی نیز محبوبیت و جایگاه ویژه ای دارد. در واقع، امکان ترمیم و رتوش تصاویر، رنگی کردن عکس ها، حذف لکه های پوستی، گریم، آرایش و تبدیل عکس های آماتور به حرفه ای از جمله کاربردهای فتوشاپ در صنعت عکاسی بوده که از این راه همواره شغل ها و درآمدهای فراوانی بوجود می آید. طراحان وب نیز از جمله کاربران همیشگی نرم افزار فتوشاپ بوده و همواه سعی می کنند تا طراحی اولیه وب سایت خود را با استفاده از فتوشاپ انجام دهند. در واقع امکانات فوق العاده فتوشاپ در کاهش حجم فایل ها از جمله مزایایی است که در طراحی وب بسیار مهم و کارگشاست. علاوه بر موارد ذکر شده، فتوشاپ در صنعت، تجارت و علوم کامپیوتری نیز نقش بسیار مهم و جایگاه ویژہ ای را داشته و همواره در فهرست نرم افزارهای لازم برای شرکت ها و مؤسسات مختلف وجود دارد.

(منبع توضیحات ویکی پدیا)

کورس های آموزشی این مجموعه:

01- مقدمه
02- نگاهی به محیط و ظاهر Photoshp Creative Cloud
02-2- ایجاد پروژه جدید به همراه توضیح تمام قسمت ها
03- ابزار Move به همراه نوار تنظیمات
04- ابزار Marque به همراه نوار تنظیمات
05- کار با ابزار های Lasso و Magic Wand
06- کار با ابزار crop
07- ابزار براش و براش Healing
08-  ابزار گرادینت و پاکن
09- ابزار های Blur-Sharpen-Smudge-Dodge-Burn and Sponge
10- ابزار Pen
11- ابزار Shape و Vector
12- ابزار Type و آشنایی با Layer Style
13- کار با ابرار Hand و Zoom و Color Pickup
14- کار با لایه ها بخش اول
15- کار با لایه بخش دوم
15- آشنایی با Smart Object
16- کار با لایه های ماسک
17- آشنایی با مد لایه ها یا Blending Mode
18- کار با لایه های تنظیماتی Adjustment بخش اول
19- کار با لایه های تنظیماتی Adjustment بخش دوم
20- کار با لایه های تنظیماتی Adjustment بخش سوم
21- کار با لایه های تنظیماتی Adjustment بخش چهارم
22- آشنایی با مفهوم Cliping Mask در لایه های تنظیماتی
23- کار با لایه های سه بعدی
24- آشنایی با ابزار تغییر اندازه و چرخش
25- کار با خط کش ها و Smart Guide
26- کار با فیلتر ها
27- ویژگی های جدید نسخه 2014 فتوشاپ

پیش نمایش ویدئویی این آموزش به همرا آموزش های رایگان




- محتویات: آموزش ویدئویی به زبان فارسی + فایل لایه باز و تصاویر مورد نیاز برای تمرین

کلمات کلیدی: tutorial, video tutorial, persian tutorial, persiangfx, cc, photoshop, آموزش, آموزش ویدئویی, آموزش فارسی, پر, Persiangfx.com full tutorial collection, حثقسهشدلبط.زخپ, حثقسهشدلبط.زخئ, Download my first day in photoshop cc, Tutorial, E-Learning, Training Course, Education, گرافیک و طراحی, Instruction, CBT, Teacher, Direct Download Link, DDL, New, Update, Online, Buy, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n hl,ca, پغ بهقسف یشغ هد حاخفخساخح زز, ئغ بهقسف یشغ هد حاخفخساخح زز, دانلود آموزش آموزش اولین روز من با فتوشاپ سی سی, اموزش آنلاین, مجازی, فیلم آموزشی, مبتنی بر کامپیوتر, یادگیری, ویدئو, دوره آموزشی, cc, persian tutorial, persiangfx, photoshop, tutorial, فتوشاپ, فتوشاپ cc, فتوشاپ سی سی, پرشین جی اف ایکس, video tutorial, آموزش, آموزش فارسی, آموزش ویدئویی, آموزش جامع, آموزش جامع فتوشاپ, خرید آموزش فتوشاپ, راهنمای تصویری, استاد, مدرس, معلم, تدریس خصوصی, Graphic & Design, رایگان, خرید, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, اپدیت, ترافیک نیم بها, ای لرنینگ, فایل آموزش, از راه دور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, فعفخقهشم مثشقدهدل فقشهدهدل, hl,ca h,gdk v,c lk fh tj,ah\ sd sd, hl,ca h,gdk v,c lk fh tj,ahm sd sd,خرید آموزش اولین روز من با فتوشاپ سی سی (آموزش جامع Photoshop CC 2014 از پایه),
2016-04-16
12:09:01

خرید آموزش اولین روز من با فتوشاپ سی سی (آموزش جامع Photoshop CC 2014 از پایه)

🎓 نام آموزشmy first day in photoshop cc
📁 دسته بندیگرافیک و طراحی
💾 حجم فایل337.92 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1393/10/20
📊 تعداد دانلود12,513
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها