خرید آموزش موشن گرافیک در سینما فوردی به زبان فارسی به همراه فایل ها و پروژه های مورد نیاز

دانلود آموزش موشن گرافیک در سینما فوردی به زبان فارسی

این پکیج شامل 11 قسمت کامل به زبان فارسی و کیفیت عالی می باشد که در مبحث موشن گرافیک و اینتروی سه بعدی در اختیار شما قرار می گیرد.
این مجموعه به طور کامل و به صورت دانلود دیجیتال قابل خرید می باشد.

لیست آموزش ها:
قسمت اول: در این قسمت، شما با الفبای موشن گرافیک در سینمافوردی آشنا می شوید.
قسمت دوم: این قسمت، با استفاده از ابزار های مختلف، پیش در آمدی از حرکت و انیمیتینگ بر روی سوژه را می آموزیم.
قسمت سوم: در این قسمت نیز، با کاربرد ابزار Light و استفاده از آن، جهت نورپردازی بر روی سوژه، آشنا می شویم.
قسمت چهارم: این قسمت با رندر گیری صحنه و مشخص شدن ایرادات آن، به اصلاح آن می پردازیم و همین طور انیمیتینگ سوژه را در سطحی بالاتر، فرا می گیریم.
قسمت پنجم: این قسمت نیز به تعریف فریم ها و تست انیمیشن و ایجاد دوربین در صحنه، و تنظیمات مربوط به آن و همین طور انیمیت آن می باشد که با تنظیمات رندر نهایی و ذخیره سازی آن، یکی از پایه های اصلی موشن گرافیک را تشکیل می دهد. 
قسمت ششم: این قسمت نیز به تعریف فریم ها و تست انیمیشن و ایجاد دوربین در صحنه، و تنظیمات مربوط به آن و همین طور انیمیت آن می باشد که با تنظیمات رندر نهایی و ذخیره سازی آن، یکی از پایه های اصلی موشن گرافیک را تشکیل می دهد. (بخش دوم)
قسمت هفتم: در این قسمت با تصحیح رنگ و کامپوزیت پروژه ی رندر شده در نرم افزار های مربوطه در این زمینه، همانند افتر افکت آشنا می شویم. که زیبایی چشم گیری به پروژه می بخشد.
قسمت هشتم: در این قسمت، با یکی دیگر از موشن گرافیک های محبوب که به صورت لایه ای (ذاتی) انیمیت می کند، آشنا می شویم. و همین طور با مدل سازی و تنظیمات مربوط به آن آشنا می شویم. (کره ی متحرک)
قسمت نهم: در این قسمت بر روی مدل سه بعدیمان که متن فارسی پرشین جی اف ایکس می باشد (توسط فارسی ساز به نرم افزار وارد شده) ، افکت انتزاعی و خشنی را ایجاد می کنید. ایجاد زمینه و نور پردازی، از نکات مهم این پروژه می باشد.
قسمت دهم: در این قسمت با یک موشن گرافیک پیشرفته آشنا خواهیم شد، که در واقع انیمیت آن و تعریف بر روی آبجکت ها از بخش های اصلی آن به شمار می آید. (پرتاب شدن ضربه ای توپ ها از روی متن )
قسمت یازدهم: در این قسمت، با تنظیمات دوربین و ایجاد سایه ی توپ ها بر روی زمین و همین تکسچر آبجکت ها که اغلب از Gradient استفاده شده، و در نهایت رندر، آشنا می شویم. (پرتاب شدن ضربه ای توپ ها از روی متن )

کلمات کلیدی: cinema4d, tutorial, video tutorial, persian tutorial, persian gfx, آموزش, آموزش ویدئویی, آموزش فارسی, پرشین , Persiangfx.com full tutorial collection, حثقسهشدلبط.زخپ, حثقسهشدلبط.زخئ, Download cinema 4d training package 02, Tutorial, E-Learning, Training Course, Education, سه بعدی و انیمیشن, Instruction, CBT, Teacher, Direct Download Link, DDL, New, Update, Online, Buy, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n hl,ca, زهدثپش 4ی فقشهدهدل حشزنشلث 02, زهدثئش 4ی فقشهدهدل حشزنشلث 02, دانلود آموزش آموزش موشن گرافیک در سینما فوردی به زبان فارسی, اموزش آنلاین, مجازی, فیلم آموزشی, مبتنی بر کامپیوتر, یادگیری, ویدئو, دوره آموزشی, persian gfx, persian tutorial, tutorial, موشن گرافیک, مجموعه ی مدرسه ی مجازی سینما 4 دی, پرشین جی اف ایکس, video tutorial, آموزش, آموزش فارسی, آموزش موشن گرافیک, آموزش ویدئویی, آموزش سینمافوردی, خرید آموزش فارسی Cinema 4D, خرید آموزش سینما 4دی, سینمافوردی, راهنمای تصویری, استاد, مدرس, معلم, تدریس خصوصی, 3D & Animation, رایگان, خرید, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, اپدیت, ترافیک نیم بها, ای لرنینگ, فایل آموزش, از راه دور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, فعفخقهشم مثشقدهدل فقشهدهدل, hl,ca l,ak "vhtd: nv sdklh t,vnd fi cfhk thvsd, hl,ca l,ak 'vhtd: nv sdklh t,vnd fi cfhk thvsd,خرید آموزش موشن گرافیک در سینما فوردی به زبان فارسی به همراه فایل ها و پروژه های مورد نیاز,
2016-04-16
10:41:39

خرید آموزش موشن گرافیک در سینما فوردی به زبان فارسی به همراه فایل ها و پروژه های مورد نیاز

🎓 نام آموزشcinema 4d training package 02
📁 دسته بندیسه بعدی و انیمیشن
💾 حجم فایل950 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1393/11/3
📊 تعداد دانلود12,648
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها