دانلود مجموعه کتاب های داستایوسکی
فیودور میخاییلوویچ داستایفسکی نویسندهٔ مشهور و تأثیرگذار اهل روسیه بود. ویژگی منحصر به فرد آثار وی روانکاوی و بررسی زوایای روانی شخصیتهای داستان است. سوررئالیست‌ها مانیفست خود را بر اساس نوشته‌های داستایوسکی ارائه کرده‌اند.
اکثر داستان‌های وی همچون شخصیت خودش سرگذشت مردمی‌ست عصیان زده، بیمار و روان‌پریش. او ابتدا برای امرار معاش به کار ترجمه پرداخت و آثاری چون اورژنی گرانده اثر بالزاک و دون کارلوس اثر شیلر را ترجمه کرد.
در ۲۰ سالگی، استوار ارتش شد و خود را برای رسیدن به مقام افسری آماده كرد.اما چون مخارج برادر كوچكش به عهده او بود و خود نیز زندگی بی بند و باری داشت، پیوسته بر بدهی هایش افزوده می شد.
سرانجام ارتش را ترك گفت و در سال ۱۸۴۴ در پترزبورگ ساكن شد. در این هنگام، داستایوسكی حتی یك شاهی هم پول نداشت، اما از دیگران قرض می كرد و نان و شیر می خورد.در سال ۱۸۴۶ رمان « بیچارگان » را نوشت. این كتاب، موفقیتی جالب و ناگهانی به دست آورد. 

در سال ۱۸۴۹ او را با یك دسته آدمهای انقلابی ــ آنارشیست دستگیر كردند و به مرگ محكوم شد! اما در آخرین لحظه اجرای حكم، مجازاتش را تخفیف دادند و به سیبریه تبعید شد. ده سال در آنجا بسر برد : 4 سال در زندان و 6 سال در قشون سیبریه خدمت كرد. 
داستایوسكی پیش از تبعید به سیبری، به بیماری صرع مبتلا بود و در سیبری بر شدت بیماری او افزوده شد! بیشتر قهرمانان كتابهای داستایوسكی، از بیماری صرع رنج می برند.
در سال ۱۸۶۱، كتاب «آزردگان»  و در سال ۱۸۶۱-۱۸۶۲، كتاب «خاطرات خانه مردگان» را منتشر كرد. « جنایت و مكافات » كه از شاهكارهای اوست، در سال ۱۸۶۶ چاپ شد. از دیگر كتابهای او می توان : «برادران كارامازوف»، تسخیرشدگان»، «ابله»، «قمارباز» و «یادداشتهای زیرزمینی» را نام برد. داستایوسكی چند بار ازدواج كرد و سرانجام در روز ۲۸ ژانویه ۱۸۸۱ زندگی را بدرود گفت.

از او جملات قصار زیادی به جای مانده است که تعدادی از آنها را در اینجا آورده ایم :
- از جمع صدها خرگوش هرگز یک اسب به وجود نخواهد آمد و از گردآوری صدها نکته سؤظن هیچ‌گاه دلیل قاطعی به دست نمی‌آید.
- اگر خدایی وجود نداشته باشد، آن‌وقت هرکاری مجاز است.
- قدم تازه ای برداشتن... این چیزی است که مردم بیشتر از آن میترسند. 
- اگر یك روز، یك ساعت، ناگهان همه چیز بخواهد به یك چیز تبدیل شود، برترین آنها مهر ورزیدن است. 
- دانش بیمناك ترین بلای جان آدمی است... رنج و بدبختی آن از طاعون و قحطی و جنگ بیشتر است.
- هر چه بیشتر از افراد بشری متنفر می‌شدم، عشقم به بشریت فزون‌تر می‌شد.

مجموعه ای که تهیه شده است شامل بیست جلد از کتاب های اوست که به شرح زیر است :
- جنایات و مکافات
- قمارباز
- در کام تمساح
- ابله - جلد یک
- ابله - جلد دو
- ابله - جلد سه
- شب های سپید
- آزردگان - جلد یک
- آزردگان - جلد دو
- آزردگان - جلد سه
- آزردگان - جلد چهار
- برادران کارمازوف - جلد یک
- برادران کارمازوف - جلد دو
- یک داستان کثیف
- یادداشت های زیرزمینی
- تسخیر شدگان ( جن زدگان ) - جلد یک
- تسخیر شدگان ( جن زدگان ) - جلد دو
- خانم صاحبخانه
- همیشه شوهر

کلمات کلیدی: داستایوسکی, داستایفسکی, مجموعه کتاب, رمان, ای بوک, pdf, e book, دانلود کتاب, E-book, Ebook, PDF, Direct Download Link, DDL, Edition, Buy, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n ;jhf, دانلود مجموعه کتاب های داستایوسکی, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, کتاب, مجله, روزنامه, مقاله, تحقیق, جزوه, کتاب الکترونیک, ایبوک, پی دی اف, خرید, پی سی دانلود, پی 30 دانلود, با لینک مستقیم, اپدیت, ترافیک نیم بها, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, فیودور میخاییلوویچ داستایفسکی نویسندهٔ مشهور و تأثیرگذار اهل روسیه بود.در سال ۱۸۶۱، كتاب «آزردگان» و در سال ۱۸۶۱-۱۸۶۲، كتاب «خاطرات خانه مردگان» را منتشر كرد. « جنایت و مكافات » كه از شاهكارهای اوست، در سال ۱۸۶۶ چاپ شد. از دیگر كتابهای او می توان : «برادران كارامازوف»، تسخیرشدگان»، «ابله»، «قمارباز» و «یادداشتهای زیرزمینی» را نام برد., Persian, Author Fyodor Dostoyevsky, نویسنده فئودور داستایوسکی, مجموعه کتاب, کتاب خارجی, ادبیات خارجی, دانلود کتاب, Literary, Literary, دانلود مجموعه کتاب های داستایوسکی,
2015-03-02
20:10:27

دانلود مجموعه کتاب های داستایوسکی

📁 دسته بندیادبیات
💾 حجم فایل89.1 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1393/10/19
📊 تعداد دانلود83,903
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها