خرید دوره کامل آموزش مقدماتی افترافکت به زبان فارسی + فایل های مورد نیاز برای تمرین

دانلود دوره کامل آموزش مقدماتی افترافکت به زبان فارسی

این آموزش ها در ده قسمت برای شما کاربران گرامی ارائه شده است. آموزش های فوق توسط اندرو کرامر در سایت Video Copilot، آماده شده است، سعی شده در یک دوره مقدماتی در قالب ده درس کلیه نکات و قسمت های کاربردی نرم افزار افترافکت را آموزش دهد.
محتویات: ۱۱ آموزش ویدئویی به زبان فارسی + فایل های مورد نیاز برای تمرین

در ادامه توضیحات مختصری از هر آموزش به همراه زمان آموزش را می توانید مشاهده نمایید.


1. معرفی افترافکت
در این آموزش می خواهیم با چگونگی اضافه کردن و سازماندهی فیلم در پنجره Project و همچنین پوشش مشخصات فیلم، ایجاد یک ترکیب جدید  و استفاده از کنترل Playback آشنا شویم.
زمان آموزش: 21 دقیقه

2. افکت ها
در این آموزش می خواهیم با چگونگی اضافه کردن افکت ساده به فیلم و استفاده از افکت ها و  Presets Pallete برای پیدا کردن پلاگین های خاص آشنا شویم، همچنین نگاهی به افکت های معروف و معمولی می اندازیم.
زمان آموزش: 10 دقیقه

3. انیمیشن
در این آموزش به ساخت انیمیشن و اضافه کردن Keyframe اشاره می شود که چگونگی استفاده از Keyframe نرم و اضافه کردن motion blur به انیمیشن و همچنین اضافه کردن کلیدهای میانبر را یاد می گیرید .
زمان آموزش: 25 دقیقه

4. Keying & Transparency
در این آموزش به چگونگی شفافیت کار در افتر افکت، انتقال دادن کلید ساده رنگ به حالت ماسک و همچنین استفاده از track-matters با Stock footage می پردازیم.
زمان آموزش: 26 دقیقه

5. ردیابی حرکت Motion Tracking
این آموزش شامل عناوین مختلفی چون ردیابی حرکت، از جمله برقراری ثبات در یک شات لرزان و جایگزین کردن یک علامت و ردیابی حرکت های ویدئویی به عنوان سمبل حرکت های گرافیکی Seemlessly می باشد.
زمان آموزش: 35 دقیقه

6.Time Remapping
در این آموزش یاد می گیریم که چگونه در افتر افکت به سرعت تغییرات انجام می گیرد و سرعت تغییرات سطح شیب دار به خوبی سرعت تغییرات انجام می شود، علاوه براین در مورد تفاوت بین ترکیب قاب و حرکت پیکسل ها بحث می کنیم.
زمان آموزش: 11 دقیقه

7. 3D Integration
در این آموزش با اصول اولیه سه بعدی در افتر افکت آشنا می شوید و همچنین باید تبدیل هر لایه به سه بعدی و ایجاد نورهای سه بعدی و دوربین را یاد بگیرید.
زمان آموزش: 22 دقیقه

8.ساخت تیزر تبلیغاتی، بخش اول
در این دو بخش آموزش ما یاد می گیریم که در پایه با نگاهی پیشرفته یک عنوان در اثر ایجاد کنیم، همچنین با تکنیک های قدرتمند انیمیشن دوربین عکاسی سیستم ذرات ریز را سه بعدی کنیم. در این قسمت شاهد بخش اول این آموزش می باشید.
زمان آموزش: 35 دقیقه

8.ساخت تیزر تبلیغاتی، بخش دوم
در این دو بخش آموزش ما یاد می گیریم که در پایه با نگاهی پیشرفته یک عنوان در اثر ایجاد کنیم، همچنین با تکنیک های قدرتمند انیمیشن دوربین عکاسی سیستم ذرات ریز را سه بعدی کنیم. در این قسمت شاهد بخش دوم این آموزش می باشید.
زمان آموزش: 35 دقیقه

9.expression یا زبان نمایش
در این آموزش با نگاهی به برنامه نویسی افتر افکت می خواهیم بدانیم کدام یک زبان نمایش نامیده می شود. این نگاه مقدماتی آنچه که می توان با این ویژگی قدرتمند به دست آورد رانشان می دهد.
زمان آموزش: 10 دقیقه

10. آموزش رندرگیری
در این آموزش اصول اولیه ارئه ترکیبات را در بر دارد، شما می توانید برای ارائه کردن برنامه های کاربردی و ویرایش فایل های ویدئویی، فلش و DVD استفاده نمایید.
زمان آموزش: 35 دقیقه

کلمات کلیدی: after effect, persiangfx, persian tutorial, video tutorial, tutorial, آموزش, آموزش افترافکت, افترافکت, خرید , Persiangfx.com full tutorial collection, حثقسهشدلبط.زخپ, حثقسهشدلبط.زخئ, دانلود آموزش های شرکت پرشین جی اف ایکس, \vadk [d ht hd:s, mvadk [d ht hd:s, دانلود آموزش دوره کامل آموزش مقدماتی افترافکت به زبان فارسی, اموزش آنلاین, مجازی, فیلم آموزشی, مبتنی بر کامپیوتر, یادگیری, ویدئو, دوره آموزشی, after effect, persian tutorial, persiangfx, tutorial, پرشین جی اف ایکس, video tutorial, آموزش, آموزش فارسی, آموزش ویدئویی, آموزش افترافکت, افترافکت, خرید آموزش فارسی After effects, خرید آموزش افترافکت, راهنمای تصویری, استاد, مدرس, معلم, تدریس خصوصی, Multimedia, رایگان, خرید, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, اپدیت, ترافیک نیم بها, ای لرنینگ, فایل آموزش, از راه دور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, فعفخقهشم مثشقدهدل فقشهدهدل, n,vi :hlg hl,ca lrnlhjd htjvht:j fi cfhk thvsd, n,vi :hlg hl,ca lrnlhjd htjvht:j fi cfhk thvsd,خرید دوره کامل آموزش مقدماتی افترافکت به زبان فارسی + فایل های مورد نیاز برای تمرین,
2016-04-12
12:03:16

خرید دوره کامل آموزش مقدماتی افترافکت به زبان فارسی + فایل های مورد نیاز برای تمرین

📁 دسته بندیمالتی مدیا
💾 حجم فایل773 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1393/11/30
📊 تعداد دانلود12,053
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها