دانلود Outcast 1.1 - بازی رانده شده نسخه 1.1

دانلود بازی رانده شده نسخه 1.1 برای کامپیوتر

نسخه ابتدایی بازی Outcast در آخرین سال از سده بیستم میلادی منتشر شد. این بازی اکشن و ماجرایی توانست با سبک بازی درخور و گرافیکی که برای آن زمان، قابل قبول بود، جای خود را در میان بازیکنان باز نماید. حال نسخه جدید بازی پس از گذشت سال های بسیاری از انتشار نسخه اولیه منتشر شده است. البته این بار هوش مصنوعی بازی به مراتب بالاتر از گذشته است و سبک بازی روان تری دارد. همچنین بازی ار نظر صدا و جلوه های صوتی پیشرفت قابل توجهی داشته است. تنها نکته ای که نسبت به نسخه قدیمی بازی، تغییر چندانی نداشته است، گرافیک بازی است که چندان راضی کننده نیست. البته ممکن است دلیل استفاده از این درجه از گرافیک، به علت زنده کردن خاطرات نسخه پیشین بازی برای بازیکنان باشد! داستان بازی از این قرار است که انسان ها در سال 2007 میلادی یک کاوشگر را به فضا می فرستند. این کاوشگر پس از مدتی اطلاعاتی را به زمین می فرستد و می خواهد فیلم هایی را از سیاره ای دیگر که ساکنینی ناشناخته دارد بفرستد. بیگانه های فضایی که متوجه حضور کاوشگر می شوند، آن را از کار می اندازند و با ایجاد یک چاله فضایی، امنیت زمین را تهدید می کنند.

سپس مردم زمین چند نفر را برای نجات زمین به فضا می فرستند تا جلوی اقدامات فضایی ها را بگیرند. اما افراد این گروه پس از رسیدن به سیاره مذکور، از یکدیگر جدا می شوند و یکی از آن ها به صورت تصادفی وارد جامعه فضایی ها می شود. او که بیم جان خود را دارد از چگونگی رفتار فضایی ها با خود متعجب می شود. زیرا بیگانه ها او را با پیامبر وعده داده شده خود اشتباه می گیرند!

کلمات کلیدی: دانلود Outcast 1.1, دانلود بازی Outcast 1.1, دانلود بازی Outcast 1.1 با لینک مستقیم , دانلود بازی Outca, Fresh3D full game collection, بقثسا3ی, بقثسا3ی, Download Outcast Game, دانلود آخرین نسخه بازی Outcast, دانلود جدیدترین نسخه بازی Outcast, دانلود جدیدترین اپدیت بازی Outcast, Outcast for windows, Outcast for PC, full DLC, New, Outcast Last Version, Outcast Full Licensed, Free License, Outcast Cracked, Direct Download Link, DDL, Outcast Crack, Outcast Keygen, Outcast Patch, Outcast Serial, Outcast Update, Online, Trial, Edition, Outcast Retail, Outcast RePack, خرید بازی Outcast, سریال بازی Outcast, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n fhcd, خعفزشسف, خعفزشسف, آخرین نسخه بازی رانده شده نسخه 1.1, جدیدترین ورژن بازی رانده شده نسخه 1.1, نسخه نهایی بازی رانده شده نسخه 1.1, بازی جدید رانده شده نسخه 1.1, دانلود بازی رانده شده نسخه 1.1, بازی رانده شده نسخه 1.1 برای ویندوز, بازی رانده شده نسخه 1.1 برای کامپیوتر, اموزش راهنمای نصب رانده شده نسخه 1.1, فول لایسنس, شماره سریال رانده شده نسخه 1.1, دانلود رایگان رانده شده نسخه 1.1, کرک بازی رانده شده نسخه 1.1, شماره سریال بازی رانده شده نسخه 1.1, کیجن رانده شده نسخه 1.1, خرید بازی رانده شده نسخه 1.1, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, دانلود رایگان بازی رانده شده نسخه 1.1 با لینک مستقیم, گیم, تریلر بازی رانده شده نسخه 1.1, اپدیت بازی رانده شده نسخه 1.1, آنلاین, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, لشپث, vhkni ani ksoi 1.1, vhkni ani ksoi 1.1,action, adventure, role Playing, ماجرایی, نقش آفرینی, اکشن, Action, Adventure, Role Playing, اکشن, ماجرایی, نقش آفرینی, دانلود Outcast 1.1 - بازی رانده شده نسخه 1.1,
2015-01-26
16:18:40

دانلود Outcast 1.1 - بازی رانده شده نسخه 1.1

🕹️ نام بازیOutcast
📁 دسته بندیاکشن
🏢 ناشرFresh3D
💾 حجم فایل1490 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1393/11/6
📊 تعداد دانلود21,020
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها