دانلود Plagiarism Checker Enterprise v9.0.2 - نرم افزار شناسایی سرقت ادبی در داخل اسناد و صفحات وب

دانلود نرم افزار Plagiarism Checker X

سرقت ادبی موضوعی است که همواره در کنار پژوهش امروز از آن یاد می شود و به نظر می رسد فناوری اطلاعات نیز تأثیر به سزایی در افزایش سرقت ادبی آگاهانه و ناآگاهانه دارد، زیرا مطالب با سرعت بالا و دقت پایین در شبکه ی گسترده ی جهانی منتشر می شوند و دسترسی به اطلاعات آسان تر شده است. معمولا سرقت ادبی از دو طریق انجام می شود: استفاده از مطالب نویسنده ی دیگر در هر قالبی (متن، تصویر و ...) بدون ذکر منبع و یا استفاده ی بیش از حد مجاز عین عبارت از منابع دیگر، حتی با وجود ذکر منبع. کپی و چسباندن پاراگراف های یک متن علمی در دنیای امروز با چند کلیک ساده بر روی موس کامپیوتر انجام می شود و سرعت عمل در سرقت ادبی را به طرز معجزه آسایی بالا برده است. نرم افزار Plagiarism Checker X ابزار عملی و کارآمدی است که اسناد گوناگون را برای یافتن سرقت ادبی کاوش و مقایسه می کند و مواردی که احتمال سرقت ادبی دارند و شبیه به متون دیگر هستند را نشان می دهد. هدف اصلی این نرم افزار کمک به شما در بررسی و تشخیص محتویات مشابه در داخل اسناد و صفحات وب است. این نرم افزار ابزار ویژه ای برای معلمان و دانش آموزانی است که نیازمند ابزاری برای تشخیص دادن داده های اصلی از سرقت های ادبی بر روی اینترنت هستند. این نرم افزار به سرعت کل اسناد شما را اسکن کرده و در عرض چند ثانیه نتایج به دست آمده را برای شما نمایش می دهد. در حقیقت این نرم افزار برای جلوگیری از سرقت ادبی طراحی شده است. ثابت شده است که Plagiarism Checker X یک راه حل کاملا کارآمد برای چک کردن و شناسایی محتویات یکسان در داخل اسناد متعدد است.

همچنین اگر نمی خواهید کل سند مورد بررسی قرار گرفته و تنها به دنبال چک کردن وجود کلمات خاصی در متن هستید می توانید با استفاده از گزینه هایی که در نرم افزار وجود دارد کلمات کلیدی خاصی را تعریف کنید تا نرم افزار نتایج جستجو بر اساس این کلمات را برای شما نمایش دهد. در این نرم افزار هم امکان مقایسه محتویات یک صفحه وب با دیگر صفحات وب موجود بر روی اینترنت و تشخیص محتوای تکراری آن فراهم شده است و هم امکان مقایسه دو متن با یکدیگر و تشخیص موارد تکراری موجود در آن ها. و همین طور می توانید محتویات چندین سند را به صورت هم زمان مقایسه کرده و محتویات تکراری موجود در آن ها را شناسایی کنید.
قابلیت های کلیدی نرم افزار Plagiarism Checker X:
- کمک به شما در بررسی و تشخیص محتویات مشابه در داخل اسناد مختلف و صفحات وب
- جلوگیری از سرقت ادبی
- استفاده اسان
- سریع
- یک راه حل کاملا کارآمد برای چک کردن و شناسایی محتویات یکسان موجود در داخل اسناد متعدد
- امکان تعریف کلمات کلیدی و چک کردن اسناد بر اساس آن ها
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و ...

دانلود Plagiarism Checker Enterprise v9.0.2 - نرم افزار شناسایی سرقت ادبی در داخل اسناد و صفحات وب

💿 نام نرم افزارPlagiarism Checker X
📌 شماره نسخهv9.0.2
📁 دسته بندیویرایشگر متن
💾 حجم فایل26 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1402/8/2
📊 تعداد دانلود87,923
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️

سوالات متداول

نرم افزار Plagiarism Checker X چیست؟

ابزار عملی و کارآمدی است که اسناد گوناگون را برای یافتن سرقت ادبی کاوش و مقایسه می کند و مواردی که احتمال سرقت ادبی دارند و شبیه به متون دیگر هستند را نشان می دهد.

آخرین ورژن نرم افزار Plagiarism Checker X را از کجا دانلود کنم؟

برای دانلود نرم افزار Plagiarism Checker X به طور رایگان و با ترافیک نیم بها (در ایران) روی این لینک کلیک کنید.

آموزش نصب نرم افزار Plagiarism Checker X چگونه است؟

راهنمای نصب نرم افزار Plagiarism Checker X در این صفحه درج شده است.

کلمات کلیدی Plagiarism Checker X: Comparison, Detect, Detect Plagiarism, Duplicate, Plagiarism, Plagiarism Scan, Search Duplicate, سرقت ادبی, جلوگیری از سرقت ادبی, شناسایی متون تکراری, مقایسه اسناد, مقایسه, تشخیص, جستجوی متون تکراری, کامپریشن, دیتکت, داپلیکیشن, سرچ, دانلود نرم افزار مقایسه اسناد, دانلود نرم افار تشخیص محتویات تکراری در وب سایت ها, دانلود نرم افزار تشخیص متن های تکراری در اسناد, دانلود نرم افزار شناسایی سرقت ادبی, دانلود نرم افزار جلوگیری از سرقت ادبی, Plagiarism Checker X, LLC full software collection, حمشلهشقهسپ زاثزنثق ط, ممز, حمشلهشقهسئ زاثزنثق ط, ممز, دانلود Plagiarism Checker X نرم افزار شناسایی سرقت ادبی در داخل اسناد و صفحات وب, How to crack Plagiarism Checker X, طریقه/روش/راهنمای کرک Plagiarism Checker X, Torrent/Usnet/Buy Plagiarism Checker X, Setup Plagiarism Checker X, Install Plagiarism Checker X, دانلود رایگان نرم افزار Plagiarism Checker X, P30Download Plagiarism Checker X, Danlod/Danload/Donload Plagiarism Checker X, nhkg,n kvl htchv Plagiarism Checker X, Download Plagiarism Checker X Software, Plagiarism Checker X for windows, Plagiarism Checker X Trial, Plagiarism Checker X last Version/Edition, Plagiarism Checker X New Version, Plagiarism Checker X Update, Plagiarism Checker X Free Full Licensed, Plagiarism Checker X Repacked, Plagiarism Checker X Direct Download Link (DDL), Plagiarism Checker X Crack, Get Plagiarism Checker X, Plagiarism Checker X Keygen, Plagiarism Checker X Patch, Plagiarism Checker X Serial, Plagiarism Checker X Portable, برنامه Plagiarism Checker X, 9.0.2, Comparison, Detect, Detect Plagiarism, Duplicate, Plagiarism, Plagiarism Scan, Search Duplicate, مقایسه, مقایسه اسناد, تشخیص, جلوگیری از سرقت ادبی, جستجوی متون تکراری, سرقت ادبی, شناسایی متون تکراری, You can select documents you want to scan for plagiarism or check the contents of a webpage to see if it is copied from somewhere else, حمشلهشقهسپ زاثزنثق ط, حمشلهشقهسئ زاثزنثق ط, خرید Plagiarism Checker X, به روز ترین ورژن Plagiarism Checker X, آخرین ورژن Plagiarism Checker X, آخرین نسخه Plagiarism Checker X, جدیدترین ورژن Plagiarism Checker X, جدیدترین نسخه Plagiarism Checker X, 9.0.2, داونلود/دانلد/تورنت ابزار عملی و کارآمدی است که اسناد گوناگون را برای یافتن سرقت ادبی کاوش و مقایسه می کند و مواردی که احتمال سرقت ادبی دارند و شبیه به متون دیگر هستند را نشان می دهد., تحميل, دریافت, دانلود پلیگیاریسم چکر ایکس v9.0.2 - نرم افزار شناسایی سرقت ادبی در داخل اسناد و صفحات وب, پی سی, پی 30, بهترین Text Editor, بهترین نرم افزار ویرایشگر متن, سافت ور, تریال, سوفت ور, مجانی,
2023-10-24
10:08:23