دانلود Microsoft System Center 2012 R2 - مجموعه نرم افزارهای مایکروسافت سیستم سنتر

دانلود نرم افزارمایکروسافت سیستم سنتر / Microsoft System Center

یکی از بزرگترین محصولات مایکروسافت، خانواده System Center می باشد. این محصولات به طور کلی برای راحتی کار Administration در شبکه های مبتنی بر Active Directory طراحی شده است. مایکروسافت سیستم سنتر یا Microsoft System Center در حقیقت یک مجموعه از محصولات مدیریتی مایکروسافت است که برای کمک کردن به مدیران IT سازمان ها برای مدیریت و پشتیبانی بهتر و آسان تر سیستم های سرور و کلاینت در شبکه های تحت این سیستم عامل طراحی شده است و شامل محصولات متنوعی است که هر کدام به منظور بر طرف سازی بخشی از نیاز یک مدیر IT طراحی شده اند. Microsoft System Center تنها ابزار یکپارچه­ ای است که به مدیران شبکه امکان مدیریت کامل دیتا سنترها، ابرهای شخصی و عمومی و حتی کلاینت­ ها را می ­دهد. همچنین تنها محصولی است که می­ تواند Hypervisor های متفاوت، ابزارهای شبکه از شرکت های مختلف و حتی نرم افزارهای گوناگون را به صورت راه حلی یکپارچه، مدیریت کند.

نرم‌افزارهای موجود در این مجموعه عبارتند از:
- System Center Virtual Machine Manager
ای محصول یک راه کار بسیار قدرتمند برایمدیریتمراکز داده مجازی و نیز زیرساخت­های فیزیکی می­باشد که جهت مدیریت و پیکربندی منابع سرور، شبکه و ذخیرهسازها در جهت ایجاد و استقرار ماشین­های مجازی و خدمات به ابرهای خصوصی تولید شدهاست. با استفاده از این محصول امکان افزایش میزان بهره­وری سرورهای سازمان فراهم گردیده که این امر باعث بهینه سازی نحوه استفاده از سخت افزارها در پلتفرم‏های گوناگون می ‏شود.
SCVMMعلاوه بر موارد مذکور، قابلیت هایی نظیر برنامه ریزی، توسعه، مدیریت و بهینه سازی زیرساخت های مجازی را نیز شامل می‏شود. همچنین می­ توان ازMicrosoft System Center Virtual Machine Manager به منظور حداکثرسازی منابع دیتاسنتر و نیز افزایش سرعت پاسخگویی به مشکلات سرویس های فناوری اطلاعات سازمان با استفاده از تکنولوژی‏های موجود استفاده نمود.

- System Center Configuration Manager
محصول SCCMبخشی از راهکار جامعMicrosoft System Center  است که مهمترین وظایف آن مدیریت تنظیمات، مدیریت منابع سخت­افزاری و نرم افزاری و توزیع بسته­های امنیتی به روی کلاینت ها می­باشد.این محصول بعنوان بهترین سیستم به منظور مدیریت و همچنین گسترش و بروزرسانی سرورها و کلاینت ها در محیط فیزیکی و مجازی است. بعبارت دیگر گستره کاربردی این محصول از حوزه دسکتاپ‌ها شروع شده و تا مراکز داده را شامل می‌شود. Configuration Manger از طریق مجموعه ابزارهای مدیریتی که در اختیار مدیران شبکه قرار می دهد، باعث افزایش سرعت و دقت و همچنین کاهش بار مدیریتی می شود.
این محصول اطلاعات را در یک سرور پایگاه دادهSQLمایکروسافت جمع آوری می­کند که می توان گزارش­های مختلفی از بسترITسازمان بدستآورد. این سیستم محدوده وسیعی از محصولات مایکروسافت اعم از سیستم عامل های سرور وکلاینت و همچنین موبایل را پشتیبانی می­نماید.

- System Center Operation Manager
در یک سازمان معمولاً سخت افزارها و نرم­افزارهای گوناگونی از تولیدکنندگان مختلف وجود دارد که این امر، کار را برای مانیتورینگ و مدیریت آن­ها بسیار دشوار و پیچیده می­سازد. بهترین راه حل موجود برای حل این مشکل استفاده از SCOMیا System Center Operation Managerمی­باشد.محصولOperation Managerیک زیرساخت مانیتورینگقابل انعطاف و مقرون به صرفه را جهت اطمینان از عملکرد قابل پیش­بینی و در دسترسبودن برنامه­های کاربردی حیاتی و نظارت جامع بر مراکز داده و ابرهای خصوصی و عمومی، فراهم می نماید.

- System Center Data Protection Manager
محصولData Protection Manger یا به اصطلاح SCDPMنمونه کاملی از یک نرم افزار تهیه نسخه پشتیبان از سیستم­ ها و بازگردانی اطلاعات در مواقع بروز حادثه (Disaster Recovery) برای محصولات مایکروسافت است. این محصول سطح یکپارچه­ای از حفاظت داده­ای را برای سرورهای ویندوزی مانندSQL Server، Exchange، SharePoint، Virtualization، فایل سرورها و ... فراهم می‌آورد.
System Center Data Protection Manager امکان بکارگیری دیسک،Tape، SAN، NASو ذخیره سازی مبتنی بر Cloudرا بشکلی ساده و کاملاً کاربردی به منظور ایجاد راهکارهای پشتیبان‌گیری و بازیابی از محیط‌های مایکروسافتی برای مدیران شبکه فراهم می‌کند و کاربران سیستم­های ویندوزی می‌توانند به صورت کاملاً مطمئن و با هزینه پایین از این نرم افزار برای حفاظت از داده­های خود استفاده نمایند.

- System Center Service Manager
محصولService Managerیک رویکرد یکپارچه جهتمدیریت سرویس برای پاسخ گویی به انتظارات کسب و کار و خدماتITبه سازمان فراهم می­کند. اساساً اینبرنامه جهت رفع مشکل، رخداد، کنترل تغییرات و مدیریت چرخه عمر دارایی­ها در بسترITسازمان طراحی شده است. این نرم افزار به کاربران از طریق یک پایگاه دانش کمک می­کند که راحت­تر بتوانند کارهای خود را به انجام برسانند. پشتیبانی از پروسه­های کاری، دنبال کردن وظایف و ارائه Self Service Portalاز دیگر توانمندی­های این نرم افزار است.
Microsoft System Center Service Managerاز طریق پلتفرم منحصربه­فرد خود توانایی یکپارچه‌سازی و هماهنگ نمودن دانش، فرآیندها و فعالیت‌ها را در کل مجموعه Microsoft System Centerایجاد می‌نماید که در نتیجه آن هزینه‌ها کاهش یافته، مدت زمان بازیابی خطاها کم شده و کیفیت فعالیت‌‌های ITافزایش می‌یابد.

- System Center App Controller
محصولApp Controllerرابط کاربری واحدی را به منظور مدیریت Virtual Machine Managerدر اختیار می گذارد. یکی از مزایای استفاده از رابط کاربری واحد این است که در هنگام پیکربندی سرویس­ها و یا Deployنمودن سرویس ­های جدید، همه کارها به سادگی و تنها یک بار انجام می­ شود.

- System Center Orchestrator
Orchestratorیکی از اجزای جدید ارائه شده در System Centerمی­باشد. این برنامه یک ابزار بسیار قدرتمند جهت مدیریت روندها و پروسه های کاری است که در حقیقتیک راهکار مدیریت گردش کارجهت مراکز داده می­باشد. این محصول امکان ایجاد، نظارت، و بکارگیری از منابع به طورخودکار را فراهم می­ سازد.

- System Center Data Protection Manager
حفاظت، پشتیبان‌گیری و بازیابی یک‌پارچه از داده‌های ویندوزی مانند SharePoint، SQL Server، Exchange، فایل‌سرورها و نیز ویندوزهای دسک‌تاپ و لپ‌تاپ.

دانلود Microsoft System Center 2012 R2 - مجموعه نرم افزارهای مایکروسافت سیستم سنتر

💿 نام نرم افزارMicrosoft System Center
📌 شماره نسخهv2012 R2
📁 دسته بندیابزار شبکه
💾 حجم فایل24.2 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1392/11/13
📊 تعداد دانلود25,967
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️

سوالات متداول

نرم افزار Microsoft System Center چیست؟

مديريت يکپارچه شبکه با استفاده از سرويس های Microsoft System Center

آخرین ورژن نرم افزار Microsoft System Center را از کجا دانلود کنم؟

برای دانلود نرم افزار Microsoft System Center به طور رایگان و با ترافیک نیم بها (در ایران) روی این لینک کلیک کنید.

کلمات کلیدی Microsoft System Center: دانلود App Controller 2012 R2, دانلود Configuration Manager 2012 R2, دانلود Orchestrator2012 R2 , دانلود Service Manager 2012 R2, دانلودOperations Manager 2012 R2, دانلود App Controller 2012 R2, دانلود Virtual Machine Manager 2012 R2, دانلودSystem Center 2012 R2, دانلود سیستم سنتر 2012 R2, دانلود سریال سیستم سنتر, دانلود آخرین نسخه System Center, Microsoft full software collection, پهزقخسخبف, ئهزقخسخبف, دانلود Microsoft System Center مجموعه نرم افزارهای مایکروسافت سیستم سنتر, How to crack Microsoft System Center, طریقه/روش/راهنمای کرک Microsoft System Center, Torrent/Usnet/Buy Microsoft System Center, Setup Microsoft System Center, Install Microsoft System Center, دانلود رایگان نرم افزار Microsoft System Center, P30Download Microsoft System Center, Danlod/Danload/Donload Microsoft System Center, nhkg,n kvl htchv Microsoft System Center, Download Microsoft System Center Software, Microsoft System Center for windows, Microsoft System Center Trial, Microsoft System Center last Version/Edition, Microsoft System Center New Version, Microsoft System Center Update, Microsoft System Center Free Full Licensed, Microsoft System Center Repacked, Microsoft System Center Direct Download Link (DDL), Microsoft System Center Crack, Get Microsoft System Center, Microsoft System Center Keygen, Microsoft System Center Patch, Microsoft System Center Serial, Microsoft System Center Portable, برنامه Microsoft System Center, 2012 R2, مایکروسافت, مایکروسافت سیستم سنتر, مديريت يکپارچه شبکه, مدیریت شبکه, نرم افزار, سیستم سنتر, پهزقخسخبف سغسفثپ زثدفثق, ئهزقخسخبف سغسفثئ زثدفثق, خرید Microsoft System Center, به روز ترین ورژن Microsoft System Center, آخرین ورژن Microsoft System Center, آخرین نسخه Microsoft System Center, جدیدترین ورژن Microsoft System Center, جدیدترین نسخه Microsoft System Center, دانلود نرم افزار های شرکت مایکروسافت, lhd:v,shtj, lhd:v,shtj, خرید مایکروسافت سیستم سنتر, به روز ترین نسخه مایکروسافت سیستم سنتر, آخرین نسخه مایکروسافت سیستم سنتر, آخرین ورژن مایکروسافت سیستم سنتر, جدیدترین نسخه مایکروسافت سیستم سنتر, اموزش راهنمای نصب مایکروسافت سیستم سنتر, نسخه نهایی مایکروسافت سیستم سنتر, ورژن جدید مایکروسافت سیستم سنتر, lhd:v,shtj sdsjl skjv, lhd:v,shtj sdsjl skjv,2012 R2, داونلود/دانلد/تورنت مديريت يکپارچه شبکه با استفاده از سرويس های Microsoft System Center, تحميل, دریافت, دانلود نرم افزار مایکروسافت سیستم سنتر با ترافیک نیم بها, برنامه مایکروسافت سیستم سنتر, برای ویندوز مایکروسافت سیستم سنتر, فول لایسنس مایکروسافت سیستم سنتر, شماره سریال مایکروسافت سیستم سنتر, دانلود رایگان مایکروسافت سیستم سنتر با لینک مستقیم, کرک مایکروسافت سیستم سنتر, کیجن مایکروسافت سیستم سنتر, پچ مایکروسافت سیستم سنتر, مایکروسافت سیستم سنتر پرتابل, مایکروسافت سیستم سنتر بدون نیاز به نصب, لایسنس رایگان مایکروسافت سیستم سنتر, آپدیت مایکروسافت سیستم سنتر, پی سی, پی 30, بهترین Network Tools, بهترین Server, بهترین نرم افزار ابزار شبکه, بهترین نرم افزار سرور, سافت ور, تریال, سوفت ور, مجانی,
2017-02-14
21:37:09