خرید آموزش ساخت موزیک ویدئو به صورت قدم به قدم در افتر افکت و به زبان فارسی - کلیپ معروف - مجموعه ی

دانلود آموزش ساخت موزیک ویدئو به صورت قدم به قدم در افتر افکت

مجموعه ی دوم آموزشی موزیک ویدئو منتشر شد. (کلیپ معروف شادمهر عقیلی)
در این مجموعه تمامی مباحث به گونه ای آموزش داده شده است، که شما در صورت عدم آشنایی با نرم افزار افتر افکت هم خواهید توانست به راحتی با آن ارتباط برقرار کنید و صحنه های جذابی خلق کنید.

تکنیک های این دوره ی آموزشی شامل:
- طراحی صحنه
- مت پینتینگ و ترکیب
- نور پردازی
- ایجاد ذرات پارتیکل
- تصحیح و تنظیم رنگ یا به اصطلاح Color Correction، شبیه سازی لنز های نوری سه بعدی
- ایجاد افکت های متنوع
- آشنایی با تنظیمات رندر و ...

در مجموعه ی دوم این پکیج استثنائی، ابتدا به معرفی پروژه ی کلی می پردازیم و تمامی قسمت ها را به ترتیب مورد بررسی قرار می دهیم. بعد از آن به سراغ استارت کار با ابزار ها و ایجاد Matte Painting حرفه ای خواهیم رفت که کار با براش ها، ترکیپ تصاویر و تصحیحات رنگی در این امر به صورت حرفه ای و از پایه تا پیشرفته آموزش داده خواهد شد. پس از پروژه ی اول به سراغ ایجاد ذرات بر روی سطح زمین با استفاده فوتیج های مختلف خواهیم رفت و سپس پارتیکل سیاه رنگ را مورد بررسی قرار می دهیم. حال وقت آن است که ذرات معلق در هوا را به صورت سه بعدی و متحرک در صحنه ایجاد کنیم. 

در این مجموعه از چهار سکانس برتر این موزیک ویدئو استفاده کرده و به صورت قدم به قدم و با در نظر گرفتن تمامی نکات موجود در صحنه به سراغ ویرایش آن می رویم.

توجه: جهت تماشای هر چه بهتر پکیج ها از آخرین Codec ها بر روی ویندوز خود استفاده کنید.
جهت دانلود کدک بر روی لینک کلیک کنید.

مشاهده پیش نمایش ویدئویی این آموزش:

کلمات کلیدی: after effect, toturial, video tutorial, persian tutorial, persiangfx, آموزش, آموزش فارسی, آموزش ویدئویی, , Persiangfx.com full tutorial collection, حثقسهشدلبط.زخپ, حثقسهشدلبط.زخئ, دانلود آموزش آموزش ساخت موزیک ویدئو به صورت قدم به قدم در افتر افکت, اموزش آنلاین, مجازی, فیلم آموزشی, مبتنی بر کامپیوتر, یادگیری, ویدئو, دوره آموزشی, after effect, persian tutorial, persiangfx, toturial, پرشین جی اف ایکس, video tutorial, آموزش, آموزش فارسی, آموزش ویدئویی, آموزش تصویری, افتر افکت, راهنمای تصویری, استاد, مدرس, معلم, تدریس خصوصی, Multimedia, رایگان, خرید, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, اپدیت, ترافیک نیم بها, ای لرنینگ, فایل آموزش, از راه دور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, فعفخقهشم مثشقدهدل فقشهدهدل, hl,ca shoj l,cd: ,dnm, fi w,vj rnl fi rnl nv htjv ht:j, hl,ca shoj l,cd: ,dnئ, fi w,vj rnl fi rnl nv htjv ht:j,خرید آموزش ساخت موزیک ویدئو به صورت قدم به قدم در افتر افکت و به زبان فارسی - کلیپ معروف - مجموعه ی شماره 2,
2016-04-12
12:14:21

خرید آموزش ساخت موزیک ویدئو به صورت قدم به قدم در افتر افکت و به زبان فارسی - کلیپ معروف - مجموعه ی شماره 2

📁 دسته بندیمالتی مدیا
💾 حجم فایل317 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1393/11/23
📊 تعداد دانلود11,319
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها