دانلود Mischief v2.1.5 MacOS - نرم افزار طراحی و نقاشی برای مک
For macintoush

دانلود میس چیف برای مک

Mischief یک نرم افزار حرفه ایست که به هنرمندانی که می خواهند مهارت های طراحی خود را افزایش دهند، بسیار کمک می کند. این نرم افزار یک محیط نقاشی مجازی را با استفاده از یک بوم نقاشی نامحدود برای کاربران ایجاد می کند که می توانند در طول نقاشی آن را تغییر سایز دهند. نرم افزار Mischief یک تکنولوژی جدید و انقلابی در زمینه طراحی به حساب می‌آید. در این نرم افزار شما می توانید به هر اندازه که بخواهید در عکس زوم کنید و آن را ویرایش کرده و به صورت دلخواه خود در بیاورید. کارهای هنری شما با این نرم افزار مرحله به مرحله رشد خواهد کرد و می توانید به یک طراح گرافیکی حرفه ای تبدیل شوید که البته این حسن بزرگی برای این نرم افزار به حساب می آید. همچنین نحوه ی استفاده از این نرم افزار بسیار ساده است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Mischief:
- المنت ها و قابلیت های بی نهایت نقاشی
- امکان تغییر سایز، چرخش و دیگر ویژگی ها
- سازگاری با انواع ویندوزها
- قلم های قردتمند و متنوع
- قابلیت زوم بسیار عالی
- حجم کم فایل ها
- وضوح بسیار بالا
و ...


اما وجه تمایز Mischief نسبت به سایر نرم افزارهای مشابه در چیست؟
Mischief گونه ای کاملا متفاوت از نماها استفاده می کند. قدرت قلم های پیکسلی و نمودارهای قابل مکان نمایی را به دست بگیرید. به هر اندازه که می خواهید زوم کنید و حاصل کارهای خود را در سایز و رزولوشنی دریافت نمایید. یک نقاشی واقعا بی نهایت، در طول پروسه ی طراحی هیچ نیازی به تنظیم قبلی سایز صفحه، و رزولوشن و تغییر سایز نقاشی نیست. امکانات این نرم افزار بی نهایت است، شما می توانید از ابزار زوم با رنج 50 تریلیون بر 1 استفاده کنید و از قابلیت های pan، Rotate و Scale بدون کاهش سرعت در پردازش بهره مند شوید. فایل های این برنامه در مقایسه با فایل های فتوشاپ و Illustrator بسیار حجم کمتری دارد و به اشتراک گذاری آنها بسیار ساده است.

کلمات کلیدی: طراحی, نقاشی, نرم افزار, دانلود, Mischief, نرم افزار طراحی و نقاشی برای مک, نرم افزار طراحی و نقاشی, نرم افزار طراحی و نقاشی مک, نرم افزار طراحی و نقاشی, طراحی, 61 Solutions, Inc full software collection, 61 سخمعفهخدس, هدز, 61 سخمعفهخدس, هدز, Download Mischief Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, پهسزاهثب, ئهسزاهثب, Infinite Definition. Infinite Canvas. Infinite Possibilities. Sketching, Drawing, and Painting Software for the Mac, دانلود Mischief MacOSX نرم افزار طراحی و نقاشی برای مک, دانلود نرم افزار های شرکت 61 سولوشون , آی ان سی, 61 s,g,a,k , hd hk sd, 61 s,g,a,k , hd hk sd, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود مکینتاش میس چیف, برای مکینتاش, مک, مک او اس ایکس, سیستم عامل اپل, مک بوک پرو, کامپیوتر مک, مک بوک ایر, مک مینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, آی تیونز, اپ استور, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, سافت ور, اپدیت, ترافیک نیم بها, تریال, سوفت ور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پشزهدفخعسا, lds ]dt, lds ]dt, Mischief یک نرم افزار حرفه ایست که به هنرمندانی که می خواهند مهارت های طراحی خود را افزایش دهند، بسیار کمک می کند. این نرم افزار یک محیط نقاشی مجازی را با استفاده از یک بوم نقاشی نامحدود برای کاربران ایجاد می کند, Mischief مک, Mischief برای مک, نرم افزار طراحی و نقاشی, نرم افزار طراحی و نقاشی مک, نرم افزار طراحی و نقاشی برای مک, طراحی و نقاشی, Design & Graphics, طراحی و گرافیک, دانلود Mischief v2.1.5 MacOS - نرم افزار طراحی و نقاشی برای مک,
2016-12-19
17:42:06

دانلود Mischief v2.1.5 MacOS - نرم افزار طراحی و نقاشی برای مک

💻 نام نرم افزارMischief
📌 شماره نسخهv2.1.5
📁 دسته بندیطراحی و گرافیک
💾 حجم فایل37 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1395/9/29
📊 تعداد دانلود9,780
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️