دانلود Balsamiq Mockups v3.5.17 MacOS - نرم افزار طراحی پیش الگوی برنامه ساخته شده برای مک
For macintoush

دانلود بالسامیک موکاپس برای مک

MockUp در واقع در موضوعات گرافیکی به پیش نمایش طرح ها برای گیرایی تبلیغ و اثر گفته می شود که گرافیست ها و طراحان از این Mockup های آماده برای نمایش اثرهای خود از جمله کارت ویزیت، وب سایت و غیره با رابط های گرافیکی نمایش می گذارند تا با افکت های خاصی نظر مشتری را جلب نمایند. Balsamiq Mockups نرم افزاری با یک محیط دوست داشتنی است که به شما در ساخت آسان مکاپ هایی برای طراحی های مختلف و دستگاه ها، کمک می کند.این نرم افزار از طریق قابلیت خروجی گرفتن در فرمت های PNG یا PDF برای شما به آسانی، امکان به اشتراک گذاری و ارائه ی مکاپ های ایجاد شده را فراهم می کند. این نرم افزار دارای یک رابط کاربری ساده است که استفاده از آن را بسیار آسان می کند. در حقیقت این نرم افزار ساخت مدل های پیش الگو و یا نمونه های اولیه برای طراحی ها و محصولات شما را بسیار آسان می کند. طراحان، توسعه دهندگان و حتی مشتریان به راحتی می توانند با استفاده از آبجکت های از پیش تعریف شده این نرم افزار و تنها با کشیدن و رها کردن ان ها در محیط کار خود، به آسانی نمونه اولیه خود را ترسیم کنند و قبل از نوشتن کد، برای فرم های برنامه ساخته شده پیش الگو طراحی كنند. یكی از ویژگی های این نرم افزار این است كه به صورت تیمی می توانید بر روی پروژه كار كنید. نرم افزار Mockups برنامه ای کاربردی در زمینه طراحی پیش الگو فرم های برنامه ساخته شده می باشد. با استفاده از این برنامه حس واقعی رسم و نقاشی به شما دست می دهد و برای اینکه یک برنامه ی دیجیتالی می باشد امکان ارتقاء و چیدمان مجدد آیتم ها در آن به آسانی صورت می گیرد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Balsamiq Mockups:

- سان مکاپ هایی برای طراحی های مختلف
- امکان به اشتراک گذاری و ارائه ی مکاپ های ایجاد شده از طریق قابلیت خروجی گرفتن در فرمت های PNG یا PDF
- دارای یک رابط کاربری ساده و دوست داشتنی، که استفاده از آن را بسیار آسان می کند
- امکان تهیه ی مدل های پیش الگو برای طراحان، توسعه دهندگان و حتی مشتریان، قبل از نوشتن کد
- آسان  نمودن ساخت مدل های پیش الگو و یا نمونه های اولیه برای طراحی ها و محصولات شما
- خروجی PNG و یا PDF: اشتراک گذاری مدل های خود با استفاده از لینک های قرار داده شده PDF
- افزودن سریع میانبر : امکان ساخت wireframe با استفاده از صفحه کلید خود
- پشتیبانی از  کشیدن و رها کردن
- قابلیت استفاده مجدد از کتابخانه نماد ها: ایجاد قالب، مستر، و کتابخانه های حاوی کامپوننت های با قابلیت استفاده ی مجدد
- پشتیبانی کامل از صفحه کلید: Command + C، V، X، Z !
- ایمپورت و اکسپورت  و قابلیت  ادغام کامل  با تمام نسخه های Mockups به هنگام آنلاین شدن مجدد
- کار به صورت آفلاین  در هواپیما و یا در یک کافی شاپ بدون اتصال به اینترنت
- امکان کار کردن تیمی بر روی پروژه
- و ...

اما وجه تمایز این نرم افزار با سایر نرم افزار های طراحی الگو چیست؟
Balsamiq Mockups نرم افزار جالب برای طراحان و توسعه دهندگان می باشد و با استفاده از رابط کاربری بسیار آسان و امکانات فوق العاده این نرم افزار شما می توانید پیش نمایش تغییرات اعمال شده و هر آنچه که در ذهن خود دارید را بصورت کامل مشاهده کرده و در صورت نیاز تغییرات جدیدتری اعمال کنید. علاوه بر این با استفاده از این نرم‌افزار در طراحی صفحات وب به سادگی هر چه تمام می‌توانید قالب مورد نظر خود را ایجاد و به كمك ویجت هایی نظیر پنجره، جدول، منو، نوار ابزار، نقشه، عكس، ویدیو، پلیر، زبانه، دكمه، فیلدهای ورودی، عناصر تعاملی، ساعت، تقویم، سوئیچ، متن، اشكال هندسی، نمادها و ده‌ها عنصر مختلف دیگر ایده‌های ذهنی و طرح اولیه خود را پیاده‌سازی و رابطه میان اجزای مختلف را تبیین كنید.
در نهایت می توانید از طرح نهایی خود در فرمت های PNG و یا PDF خروجی گرفته و آن را ذخیره کنید. این نرم افزار با دارا بودن یک رابط کاربری بسیار آسان و البته ابزار های پرشمار و کاربردی مختلف و همچنین قابلیت کار بصورت گروهی بر روی پروژه، لذت یک طراحی حرفه ای را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

کلمات کلیدی: طراحی الگو, طراحی برنامه, طراحی گرافیکی, طراحی در مک, الگو در مک, پیش الگو در مک, آبجکت در مک, مکاپ در مک, پیش الگو , طراحی , Balsamiq Mockups, طرح در, Balsamiq full software collection, ذشمسشپهض, ذشمسشئهض, Download Balsamiq Mockups Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, ذشمسشپهض پخزنعحس, ذشمسشئهض ئخزنعحس, Using Mockups feels like drawing, but because its digital, you can tweak and rearrange easily. Teams can come up with a design and iterate over it in real-time in the course of a meeting., دانلود Balsamiq Mockups MacOSX نرم افزار طراحی پیش الگوی برنامه ساخته شده برای مک, دانلود نرم افزار های شرکت بالسامیک, fhgshld:, fhgshld:, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود مکینتاش بالسامیک موکاپس, برای مکینتاش, مک, مک او اس ایکس, سیستم عامل اپل, مک بوک پرو, کامپیوتر مک, مک بوک ایر, مک مینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, آی تیونز, اپ استور, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, سافت ور, اپدیت, ترافیک نیم بها, تریال, سوفت ور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پشزهدفخعسا, fhgshld: l,:h\s, fhgshld: l,:hms, MockUp در واقع در موضوعات گرافیکی به پیش نمایش طرح ها برای گیرایی تبلیغ و اثر گفته می شود که گرافیست ها و طراحان از این Mockup های آماده برای نمایش اثرهای خود از جمله کارت ویزیت، وب سایت و غیره با رابط های گرافیکی نمایش می گذارند تا با افکت های خاصی نظر مشتری را جلب نمایند., Balsamiq Mockups, مکاپ در مک, پیش الگو, پیش الگو در مک, آبجکت در مک, الگو در مک, طراح گرافیکی در مکینتاش, طراحی, طراحی گرافیکی, طراحی در مک, طرح در مک, Design & Graphics, طراحی و گرافیک, دانلود Balsamiq Mockups v3.5.17 MacOS - نرم افزار طراحی پیش الگوی برنامه ساخته شده برای مک,
2019-05-25
01:16:51

دانلود Balsamiq Mockups v3.5.17 MacOS - نرم افزار طراحی پیش الگوی برنامه ساخته شده برای مک

💻 نام نرم افزارBalsamiq Mockups
📌 شماره نسخهv3.5.17
📁 دسته بندیطراحی و گرافیک
💾 حجم فایل36 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1398/3/3
📊 تعداد دانلود18,703
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️