دانلود Wirecast Pro v14.1.0 MacOS - نرم افزار پخش زنده تصاویر دوربین های ویدئویی از طریق اینترنت برا
For macintoush

دانلود وایرکست پرو برای مک

Wirecast به شما کمک می‌کند تا بیشترین بهره برداری را از دوربین خود داشته و کارهایتان را با دیگران به اشتراک بگذارید. این نرم افزار از انواع مختلف دستگاه‌ها مانند دستگاه‌های USB، SDI، HDMI، HDV و یا IP پشتیبانی می‌کند. قبل از انتشار محتوا می‌توانید پروژه‌های خود را با موزیک متن، Transition‌های زیبا و Scoreboardهای زنده ارتقاء دهید. نسخه ی Pro این نرم افزار بر خلاف نسخه ی پیش از منابع افزوده مانند Teradek Cube و Telestream Pipeline پشتیبانی می‌کند. Wirecast نرم افزاری کاربردی و بسیار مفید به منظور دنبال کردن رویدادهای زنده از طریق اینترنت می باشد، این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا به دنبال رویدادهای زنده از طریق یک دوربین و آن هم از طریق اینترنت و کامپیوتر باشید، پخش خبرهای فوری، ورزشی و حوادث، کنسرت های زنده، جریان انتقال لیگ ها، جلسات شرکت ها، سخنرانی ها و خیلی چیز های دیگر همه و همگی در این نرم افزار گنجانده شده است. بنابراین دیگر لازم نیست وقت خود را در سایت های خبرگذاری و ... تلف کنید کافیست نرم افزار را اجرا کرده و با اتصال به اینترنت جدیدترین رویدادهای روز را به صورت زنده مشاهده کنید، از ویژگی های این نرم افزار ضبط ویدئویی زنده از دوربین های متعدد و کنترل سوئیچینگ بین دوربین، امکان تصویر در تصویر، قرار دادن اسلاید در ویدیوها و .... به چشم می خورد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Wirecast Pro:
- به اشتراک گذاری دسکتاپ با دسکتاپ نمای درونسازی شده

- امکان وارد کردن برنامه‌های وب به عنوان منبع
- عدم محدودیت در تعداد دستگاه‌های ورودی
- پشتیبانی از دیگر دستگاه‌های ورودی
- پشتیبانی از کدنویسی چند فرمتی
- پشتیبانی از دوربین‌های مختلف
- و ...

اما وجه تمایز Wirecast Pro نسبت به سایر نرم افزارهای مشابه در چیست؟
Wirecast Pro نرم افزاری کاربردی و بسیار مفید به منظور دنبال کردن رویدادهای زنده از طریق اینترنت می باشد، این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا به دنبال رویدادهای زنده از طریق یک دوربین و آن هم از طریق اینترنت و کامپیوتر باشید، پخش خبرهای فوری، ورزشی و حوادث، کنسرت های زنده، جریان انتقال لیگ ها، جلسات شرکت ها، سخنرانی ها و خیلی چیز های دیگر همه و همگی در این نرم افزار گنجانده شده است. بنابراین دیگر لازم نیست وقت خود را در سایت های خبرگذاری و ... تلف کنید کافیست نرم افزار را اجرا کرده و با اتصال به اینترنت جدیدترین رویدادهای روز را به صورت زنده مشاهده کنید، از ویژگی های این نرم افزار ضبط ویدئویی زنده از دوربین های متعدد و کنترل سوئیچینگ بین دوربین، امکان تصویر در تصویر، قرار دادن اسلاید در ویدیوها و .... به چشم می خورد.

کلمات کلیدی: دنبال کردن رویدادها, دنبال کردن رویدادهای زنده در مک, بهره برداری بیشتر از دوربین, دوربین, Wirecast Pro, Wirecast, , Telestream full software collection, فثمثسفقثشپ, فثمثسفقثشئ, Download Wirecast Pro Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, صهقثزشسف حقخ, صهقثزشسف حقخ, Wirecast software lets you produce professional-looking live events with just a camera, an Internet connection and a computer., دانلود Wirecast Pro MacOSX نرم افزار بهره برداری بیشتر از دوربین برای مک, دانلود نرم افزار های شرکت تله ایستریم, jgi hdsjvdl, jgi hdsjvdl, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود مکینتاش وایرکست پرو, برای مکینتاش, مک, مک او اس ایکس, سیستم عامل اپل, مک بوک پرو, کامپیوتر مک, مک بوک ایر, مک مینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, آی تیونز, اپ استور, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, سافت ور, اپدیت, ترافیک نیم بها, تریال, سوفت ور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پشزهدفخعسا, ,hdv:sj \v,, ,hdv:sj mv,, Wirecast Pro به شما کمک می‌کند تا بیشترین بهره برداری را از دوربین خود داشته و کارها را با دیگران به اشتراک بگذارید. , Wirecast, Wirecast Pro, بهره برداری بیشتر از دوربین, دنبال کردن رویدادهای زنده در مک, دوربین, Communication, ارتباطات, دانلود Wirecast Pro v14.1.0 MacOS - نرم افزار پخش زنده تصاویر دوربین های ویدئویی از طریق اینترنت برای مک,
2021-01-23
19:07:27

دانلود Wirecast Pro v14.1.0 MacOS - نرم افزار پخش زنده تصاویر دوربین های ویدئویی از طریق اینترنت برای مک

💻 نام نرم افزارWirecast Pro
📌 شماره نسخهv14.1.0
📁 دسته بندیارتباطات
💾 حجم فایل536 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1399/11/4
📊 تعداد دانلود20,242
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️