دانلود Air Server v7.2.6 MacOS - نرم افزار نمایش فایل های صوتی و تصویری آیفون بر روی مک
For macintoush

دانلود ایر سرور برای مک

AirServer برنامه ای می باشد برای نمایش فایل های صوتی و تصویری iDevice شما بر روی مک. AirServer نرم افزاریست پر کاربرد که دقیقا کار اپل تی وی را انجام می دهد اما به جای استریم نمایشگر به تلوزیون آن را بر روی نمایشگر مک یا پی سی استریم خواهد کرد و با اتصال کامپیوتر خود به تلوزیون عملا یک اپل تی وی دارید.
برنامه AirServer ویژگی Mirroring را با کیفیت Quad HD در اختیار کاربران قرار می‌دهد و همین ویژگی بسیاری از کاربران را مجذوب آن کرده است. AirServer علاوه بر پشتیبانی از AirDrop، از Miracast نیز برخوردار است و می‌تواند تصاویر چندین پلتفرم مختلف مثل گجت اپلی، ویندوز فونی و اندرویدی را در کنار هم و به صورت هم‌زمان نمایش دهد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Air Server:
- قابلیت نمایش ویژگی های Mirroring بصورت کیفیت Quad HD
- قابلیت پشتیبانی از Air Drop
- پشتیبانی از Miracast
- و ...

اما علت کاربردی بودن نرم افزار Air Server چیست؟
آیا تا به حال شده است که از صفحه کوچک ایفون و یا ایپد به خصوص در زمان اجرای بازی های گرافیکی و یا زمان کار با نرم افزار های کاربردی اذیت شده باشید و دوست داشته اید که این کارها و بازی ها را روی صفحه ایی بزرگتر و با کیفیت بیشتری ببینید!
Air Server این امکان را به شما می دهد که خیلی راحت و بدون دردسر این کار را انجام دهید و از بازی کردن و کار با ایفون و ایپد لذت ببرید. فقط کافیست که این برنامه را روی مک بوک خود نصب و اجرا کنید سپس در Control Center دیوایس گزینه ای به نام Air Play اضافه خواهد شد که با لمس آن و انتخاب نام دیوایس می توانید تمام صداها, ویدیو ها, بازی ها و هرچیزی که در صفحه نمایش ایپد و یا ایفون خود دارید روا در مقیاس بزرگتر و با کیفیت بیشتر مشاهده کنید.
با این برنامه می توانید آهنگ ها و ویدیو هایی که در ای دیوایس خود دارید بدون جابجایی و صرف وقت و بدون اتصال فیزیکی دستگاه به صورت زنده و از طریق وای فای به روی مک با کیفیت و صفحه بزرگتر ببینید!
برای اتصال دو دستگاه و استفاده از این برنامه فقط کافیست هر دو دستگاه به یک شبکه وای فای مشترک وصل باشند.

کلمات کلیدی: نمایش idevice روی مک, نمایش آیفون در مک, نمایش آیپد در مک, نمایش آیفون, نمایش آیفون, نمایش آیپد, AirPlay, Air Drop, Air Server, نمایش, Appe Tv, اپل تی, AirServer full software collection, شهقسثقرثق, شهقسثقرثق, Download AirServer Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, شهقسثقرثق, شهقسثقرثق, The game console for Mac/PC has arrived.Combine your Mac/PC + iPhone/iPad into the ultimate gaming console. Simply install AirServer on your Mac/PC and beam over your favourite iOS games., دانلود Air Server MacOSX نرم افزار نمایش فایل های صوتی و تصویری آیفون بر روی مک, دانلود نرم افزار های شرکت ایر سرور, hdv sv,v, hdv sv,v, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود مکینتاش ایر سرور, برای مکینتاش, مک, مک او اس ایکس, سیستم عامل اپل, مک بوک پرو, کامپیوتر مک, مک بوک ایر, مک مینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, آی تیونز, اپ استور, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, سافت ور, اپدیت, ترافیک نیم بها, تریال, سوفت ور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پشزهدفخعسا, hdv sv,v, hdv sv,v, AirServer برنامه ای می باشد برای نمایش فایل های صوتی و تصویری iDevice شما بر روی مک., Air Drop, Air Server, AirPlay, Appe Tv, نمایش, نمایش آیفون, نمایش آیپد, نمایش آیپد در مک, اپل تی وی, Desktop, دسکتاپ, دانلود Air Server v7.2.6 MacOS - نرم افزار نمایش فایل های صوتی و تصویری آیفون بر روی مک,
2020-07-20
12:39:54

دانلود Air Server v7.2.6 MacOS - نرم افزار نمایش فایل های صوتی و تصویری آیفون بر روی مک

💻 نام نرم افزارAirServer
📌 شماره نسخهv7.2.6
📁 دسته بندیدسکتاپ
💾 حجم فایل26 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1399/4/30
📊 تعداد دانلود22,826
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️