دانلود Carbon Copy Cloner v6.1.1 MacOS - نرم افزار بکاپ گیری از هارد دیسک برای مک
For macintoush

دانلود کربن کپی کلونر برای مک

Carbon Copy Cloner یک نرم افزار قدرتمند در جهت بکاپ گیری و image گیری با فرمت dmg. از پارتیشن های +HFS مک شماست، همچنین اگر شما بک هارد یا SSD جدید خریده باشید ، این نرم افزار قادرست که سیستم عامل و کلیه اطلاعات هارد قدیم شما را به هارد جدید منتقل کند. علاوه بر این این نرم افزار از امتیاز پشتیبان گیری به روش تهیه ی Image استفاده می کند، با این روش شما قادرید پشتیبانی کامل از وضعیت فعلی کامپیوترتان مثل سیستم عامل، نرم افزارها، تنظیمات کاربری و تمام داده ها نیز داشته باشید.اگر اصل را بر این بگذاریم که شما هم به این نتیجه رسیده اید که تهیه نسخه پشتیبان ضروری و لازم است. حالا قدم بعدی چیست؟ صرف نظر از اینکه یک کاربر خانگی یا اداری هستید، باید یک استراتژی و خط مشی مناسب برای بک آپ گیری تان طراحی کنید. هر چه که زمان می گذرد، افراد و شرکت ها با حجم بالا و غیر قابل کنترلی از اطلاعات روبرو می شوند، که منظم سازی و دسته بندی آنها روز به روز سخت تر شده و مهمتر اینکه بدون حمایت لازم رها شده اند. با این تفاسیر مهمترین نکته در پشتیبان گیری، برنامه ریزی برای یک استراتژی صحیح و کارآمد است، تا در گذر زمان و با بالا رفتن حجم اطلاعات، کارایی لازم را داشته باشد. شما با نرم افزار Carbon CopyCloner به راحتی و با خیال راحت پروژه های مهم خود را انجام دهید و نگرانی بابت از بین رفتن اطلاعات خود نداشته باشید، چرا که این نرم افزار با برنامه زمانبندی که ارائه می کند سیستمی امن در بکاپ برای شما فراهم می کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Carbon CopyCloner:

- بکاپ گیری زمانبندی شده
- رابط کاربری ساده و آسان
- امکان تبدیل بکاپ نسخه های قبلی به جدید
- ارسال پیام از طریق ایمیل
- تاریخچه وظایف
- شخصی سازی بکاپ ها
- بکاپ گیری به هارد در شبکه
- منوی نرم افزار در کل مک
- فشرده سازی و رمزنگاری بکاپ ها
- محافظت از نرم افزارها و تنظیمات آن ها با گرفتن فایل پشتیبان
- دارای موتور جستجوگر فایل ها و پوشه ها
- قابلیت بازگردانی سریع کلیه تغییرات سیستمی
- توانایی فشرده سازی فایل های پشتیبان با خود نرم افزار
- امکان تنظیم زمان پشتیبان گیری به صورت خودکار
- Clone هاردیسک یا SSD به یک هاردیسک یا SSD جدید
- بکاپ گیری و image گیری با فرمت dmg. از پارتیشن های +HFS
- و ...

اما وجه تمایز این نرم افزار با سایر نرم افزار های بکاپ گیری در چیست؟
Carbon Copy Cloner با نرم افزار های بکاپ گیری معمولی تفاوت بسیاری دارد! اگر شما در حال انجام پروژه ای باشید و ناگهان مشکلی پیش بیاید و مک شما به طور غیر قابل پیش بینی خاموش شود و نتوانید به هارد درایو آن دسترسی داشته باشید، پروژه شما از دست رفته است و باید از بک آپ های معمولی و قبلی استفاده کنید! اما این برنامه به گونه ای متفاوت طراحی شده است می کند.
به کمک برنامه Carbon Copy Cloner اطلاعات شما و سیستم عامل شما بر روی حالت بوتیبل قرار میگیرد و شما می توانید به راحتی از بوت بک آپ خود را برگردانید تا مک شما قابل استفاده شود. در این زمان شما می توانید قسمت مخرب را پیدا کنید و بگذارید برنامه فایل قبل از آن را ریستور کند و آخرین تغییراتی را که در حین اجرای پروژه یا فعالیت خود با مک انجام می دادید را به طور کامل برگردانید.
هر برنامه بکاپ گیری می تواند از اطلاعات شما محافظت کند. اما برنامه CCC علاوه بر آن کارکرد و موارد مورد نیاز شما را نیز ذخیره می سازد.

کلمات کلیدی: پشتیبان گیری در مک, ایمیج در مک, بکاپ در مک, بازیابی در مک, پشتبان گیری در مکینتاش, محافظت از داده ها در مک, بک آپ در مکینتاش, نسخه پشتیبان , ایمیج در, Bombich Software full software collection, ذخپذهزا سخبفصشقث, ذخئذهزا سخبفصشقث, Download Carbon Copy Cloner Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, زشقذخد زخحغ زمخدثق, زشقذخد زخحغ زمخدثق, Make your bootable backup today! A bootable backup of your current OS will save you countless hours if the upgrade goes awry, دانلود Carbon CopyCloner MacOSX نرم افزار بکاپ گیری از هارد دیسک برای مک, دانلود نرم افزار های شرکت بومبیچ سافتور, f,lfd] shtj,v, f,lfd] shtj,v, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود مکینتاش کربن کپی کلونر, برای مکینتاش, مک, مک او اس ایکس, سیستم عامل اپل, مک بوک پرو, کامپیوتر مک, مک بوک ایر, مک مینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, آی تیونز, اپ استور, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, سافت ور, اپدیت, ترافیک نیم بها, تریال, سوفت ور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پشزهدفخعسا, :vfk :\d :g,kv, :vfk :md :g,kv, Carbon Copy Cloner یک نرم افزار قدرتمند در جهت بکاپ گیری و image گیری با فرمت dmg. از پارتیشن های +HFS مک شماست, Carbon CopyCloner, محافظت از داده ها در مک, نسخه پشتیبان, هارد دیسک, پشتبان گیری در مکینتاش, ایمیج در مک, ایمیج در مکینتاش, بک آپ در مکینتاش, بکاپ گیری, بکاپ گیری در مک, بکاپ در مک, بازیابی در مک, برنامه Carbon CopyCloner, Utilities, کاربردی, دانلود Carbon Copy Cloner v6.1.1 MacOS - نرم افزار بکاپ گیری از هارد دیسک برای مک,
2022-03-24
18:21:04

دانلود Carbon Copy Cloner v6.1.1 MacOS - نرم افزار بکاپ گیری از هارد دیسک برای مک

💻 نام نرم افزارCarbon Copy Cloner
📌 شماره نسخهv6.1.1
📁 دسته بندیکاربردی
💾 حجم فایل20 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1401/1/4
📊 تعداد دانلود25,898
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️