دانلود Espresso v5.9 MacOS - نرم افزار طراحی و برنامه نویسی وب برای مک
For macintoush

دانلود اسپرسو برای مک

Espresso نام نرم افزاری است که به کمک آن می توانید یک وب سایت زیبا طراحی کرده و آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. این نرم افزار مشابه Adobe dreamweaver است، با این تفاوت که محیطی بسیار کاربر پسندتر دارد. در این نرم افزار همه چیز در دسترش شما بوده و کار را برای شما آسان می کند. این برنامه شامل ۳ بخش است. بخش اول یک محیط طراحی بسیار حزفه ای، بخش دوم یک محیط مدیریت FTP بسیار کاربر پسند، بخش سوم یک کتابخانه از کد های HTML,PHP,ASP و ... است و به صورت کاملا هوشمند ادامه تگ ها را ساخته و کار شما را تسریع می بخشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Espresso:
- محیطی کاربر پسند و زیبا

- دارای محیط مدیریت FTP
- پشتیبانی از Html5
- پشتیبانی از Ajax
- پشتیبانی از Jquery
- نوشتن خودکار ادامه تگ ها
- محیطی جداگانه برای طراحی CSS
- دارای کتابخانه کد ها
- و ...

اما وجه تمایز Espresso نسبت به سایر نرم افزارهای مشابه در چیست؟
رابط کاربری ساده و آسان به همراه امکانات بسیار زیاد این نرم افزار و حجم کم آن باعث شده است تا کاربران زیادی را به خود جذب کند. چرا که اکثر نرم افزارهای مشابه دارای حجم زیادی می باشند ولی این نرم افزار به دلیل حجم کم آن سبب شده است تا کمترین پردازش سیستم را به خود اختصاص دهد.

کلمات کلیدی: نرم افزار طراحی و برنامه نویسی وب برای مک, نرم افزار طراحی و برنامه نویسی وب مک, طراحی و برنامه نویسی وب برای مک, نرم افزار طراحی و برنامه نویسی وب, طراحی, MacRabbit full software collection, پشزقشذذهف, ئشزقشذذهف, Download Espresso Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, ثسحقثسسخ, ثسحقثسسخ, You design and develop for the Web? Espresso turbo-charges your workflow with the perfect blend of features., دانلود Espresso MacOSX نرم افزار طراحی و برنامه نویسی وب برای مک, دانلود نرم افزار های شرکت مک رابیت, l: vhfdj, l: vhfdj, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود مکینتاش اسپرسو, برای مکینتاش, مک, مک او اس ایکس, سیستم عامل اپل, مک بوک پرو, کامپیوتر مک, مک بوک ایر, مک مینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, آی تیونز, اپ استور, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, سافت ور, اپدیت, ترافیک نیم بها, تریال, سوفت ور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پشزهدفخعسا, hs\vs,, hsmvs,, Espresso نام نرم افزاری است که به کمک آن می توانید یک وب سایت زیبا طراحی کرده و آن را با دیگران به اشتراک بگذارید., Espresso, Espresso مک, Espresso برای مک, نرم افزار طراحی و برنامه نویسی وب, نرم افزار طراحی و برنامه نویسی وب مک, طراحی و برنامه نویسی وب, طراحی و برنامه نویسی وب برای مک, Utilities, کاربردی, دانلود Espresso v5.9 MacOS - نرم افزار طراحی و برنامه نویسی وب برای مک,
2022-10-24
19:58:40

دانلود Espresso v5.9 MacOS - نرم افزار طراحی و برنامه نویسی وب برای مک

💻 نام نرم افزارEspresso
📌 شماره نسخهv5.9
📁 دسته بندیکاربردی
💾 حجم فایل23 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1401/8/2
📊 تعداد دانلود15,992
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️