دانلود A Pixel Story - بازی داستان یک پیکسل

دانلود بازی داستان یک پیکسل برای کامپیوتر

A Pixel Story یک بازی دو بعدی است که شما را به گذشته می برد. زمانی که بازی ها جزئیات کمی داشتند و از نظر گرافیکی اصلا قابل مقایسه با بازی های امروزی نبودند. اما همین بازی هایی که نسبت به استانداردهای طراحی امروزی، گرافیک چندان مناسبی نداشتند جای خود را با سبک بازی های هیجان انگیز و جذابشان به خوبی در میان اقشار مختلف مردم باز کردند. بازی هایی که برای تمام کردنشان به زمان زیاد، سرعت واکنش بالا و مهارت نسبتا زیادی نیاز بود و حتی سخت بودنشان هم باعث محبوبیت بیشترشان می شد. در این بازی شما همراه با یک پیکسل شجاع، تاریخ بازی های ویدئویی از گذشته تا به امروز را مرور می کنید و به چشم خود انقلابی را که در این صنعت دوست داشتنی رخ داد مشاهده خواهید کرد.

کلاهی که قهرمان کوچک بازی در اختیار دارد به او این قابلیت را می دهد که از نقطه ای به نقطه دیگر خود را منتقل کند. شش دنیای مختلف در این بازی وجود دارند که با گذر از هر دنیا، می توانید افزایش جزئیات بازی را مشاهده کنید و در حقیقت با گذر از هر دنیا به دنیای بازی های امروزی نزدیکتر می شوید. هسته اصلی این سامانه، سیستم عامل شیطانی آن است! شما باید با حرکت به سمت درایوی که سیستم عامل روی آن نصب شده است، آن را متوقف کنید و البته دنیا را نجات دهید!

کلمات کلیدی: دانلود A Pixel Story, دانلود بازی A Pixel Story, دانلود بازی A Pixel Story با لینک مستقیم , دانلود بازی, Lamplight Studios full game collection, مشپحمهلاف سفعیهخس , مشئحمهلاف سفعیهخس , Download A Pixel Story Game, دانلود آخرین نسخه بازی A Pixel Story, دانلود جدیدترین نسخه بازی A Pixel Story, دانلود جدیدترین اپدیت بازی A Pixel Story, A Pixel Story for windows, A Pixel Story for PC, full DLC, New, A Pixel Story Last Version, A Pixel Story Full Licensed, Free License, A Pixel Story Cracked, Direct Download Link, DDL, A Pixel Story Crack, A Pixel Story Keygen, A Pixel Story Patch, A Pixel Story Serial, A Pixel Story Update, Online, Trial, Edition, A Pixel Story Retail, A Pixel Story RePack, خرید بازی A Pixel Story, سریال بازی A Pixel Story, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n fhcd, ش حهطثم سفخقغ, ش حهطثم سفخقغ, آخرین نسخه بازی داستان یک پیکسل, جدیدترین ورژن بازی داستان یک پیکسل, نسخه نهایی بازی داستان یک پیکسل, بازی جدید داستان یک پیکسل, دانلود بازی داستان یک پیکسل, بازی داستان یک پیکسل برای ویندوز, بازی داستان یک پیکسل برای کامپیوتر, اموزش راهنمای نصب داستان یک پیکسل, فول لایسنس, شماره سریال داستان یک پیکسل, دانلود رایگان داستان یک پیکسل, کرک بازی داستان یک پیکسل, شماره سریال بازی داستان یک پیکسل, کیجن داستان یک پیکسل, خرید بازی داستان یک پیکسل, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, دانلود رایگان بازی داستان یک پیکسل با لینک مستقیم, گیم, تریلر بازی داستان یک پیکسل, اپدیت بازی داستان یک پیکسل, آنلاین, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, لشپث, nhsjhk d: \d:sg, nhsjhk d: md:sg,action, adventure, ماجرایی, اکشن, Action, Adventure, اکشن, ماجرایی, دانلود A Pixel Story - بازی داستان یک پیکسل,
2015-04-19
10:20:49

دانلود A Pixel Story - بازی داستان یک پیکسل

🕹️ نام بازیA Pixel Story
📁 دسته بندیاکشن
🏢 ناشرChannel 4
💾 حجم فایل300 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1394/1/30
📊 تعداد دانلود13,693
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها