دانلود Project CARS - بازی خودروهای برجسته
(1394/4/16) تغییرات:

آپدیت نسخه های 1.4 و 2 به همراه افزونه های Limited Edition Upgrade ،Modified Car Pack و Racing Icons Pack اضافه شدند.

دانلود بازی خودروهای برجسته برای کامپیوتر

تا به حال به این موضوع اندیشیده اید که کسانی که بازی های کامپیوتری را طراحی می کنند چگونه انسان هایی هستند و چه ویژگی های شخصیتی خاصی دارند؟ شاید نتوان پاسخ مناسب و کاملی برای این سوال یافت اما در مورد این بازی قطعا این پاسخ مشخص است! Project CARS را گروهی از طرفداران پر و پا قرص مسابقات اتومبیل رانی طراحی و تهیه کرده اند و در این راه از رانندگان واقعی و حرفه ای و بزرگان این مسابقات مشورت و کمک گرفته اند! در نتیجه باید انتظار یک بازی ناب را داشت که توسط گروهی از متخصصان و هنرمندان تولید شده است که از علاقه مندان مسابقات اتومبیل رانی و البته بازی خلق شده خودشان هم هستند!
گرافیک بسیار خوب، سبک بازی هیجان انگیز، خودروهای مسابقه ای فراوان و شبیه سازی حرفه ای مواردی هستند که این بازی را به یکی از شبیه سازی های خوب مسابقات اتومبیل رانی تبدیل می کنند.

در حالت مسابقه دادن به عنوان حرفه یا career mode، بازیکن می تواند یک راننده را به دلخواه خلق کند و سپس وارد دنیایی از انتخاب ها برای خودروی خود شود. سپس باید مهارت های خود و قدرت و فرمان پذیری خودرویش را در مقابل رانندگان حرفه ای دیگر که دارای هوش مصنوعی بالایی هستند بیازماید. یکی دیگر از قابلیت های جذاب این بازی وجود سامانه آب و هوایی و شب و روز کاملا پویا است که به خوبی طراحی شده است. همچنین سازندگان بازی دست بازیکنان را برای بالا بردن قدرت خودروها و تنظیمات دستی بر روی آن ها باز گذاشته اند تا بتوانید خودروی خود را با توجه به سبک رانندگی و نیاز های خود تنظیم کنید.

علاوه بر موارد ذکر شده قابلیت استفاده از آکیولس ریفت و قابلیت افزایش گرافیک به کیفیت باورنکردنی 12K از دیگر ویژگی های بازی Project CARS است.

معرفی افزونه های قابل دانلود (DLCs) بازی:
- Lykan Hypersport:با این افزونه می توانید با یک خودروی ویژه و ابراسپورت به نام لایکان مسابقه دهید.
- Livery Pack #1: با افزودن این افزونه به بازی می توانید خودروی خود را با پوسته های تزیینی از پیش آماده تزیین و شخصی سازی کنید.
- Racing Icons Car Pack: این افزونه پنج عدد از خودروهای قدیمی و اسطوره ای را که در مسابقات بزرگ افتخار آفرینی کرده اند، به بازی اضافه می کند. دو خودرو از شرکت بنتلی، و از هر یک از شرکت های ب اِم و، مرسدس بنز و مک لارن یک خودرو به بازی اضافه می شوند.
- Limited Edition Upgrade: این افزونه هم پنج خودروی پر قدرت و رویایی دیگر را به بازی اضافه می کند. خودروهایی که بر روی هم بالاتر از 1200 کیلومتر بر ساعت سرعت و بیش از 2000 اسب بخار قدرت دارند! این خودروها در ادامه معرفی شده اند: مدل F1 از شرکت مکلارن، ساوبر مدل C9، بِ اِم وِ مدل M1 procar، مدل C-Class Coupe DTM از شرکت های مرسدس و آ اِم گ و در نهایت خودروی کلاسیک مدل Mk IV، محصول شرکت فورد

کلمات کلیدی: دانلود Project CARS, دانلود بازی Project CARS, دانلود بازی Project CARS با لینک مستقیم , دانلود بازی Pr, Slightly Mad Studios full game collection, سمهلافمغ پشی سفعیهخس, سمهلافمغ ئشی سفعیهخس, Download Project CARS Game, دانلود آخرین نسخه بازی Project CARS, دانلود جدیدترین نسخه بازی Project CARS, دانلود جدیدترین اپدیت بازی Project CARS, Project CARS for windows, Project CARS for PC, full DLC, New, Project CARS Last Version, Project CARS Full Licensed, Free License, Project CARS Cracked, Direct Download Link, DDL, Project CARS Crack, Project CARS Keygen, Project CARS Patch, Project CARS Serial, Project CARS Update, Online, Trial, Edition, Project CARS Retail, Project CARS RePack, خرید بازی Project CARS, سریال بازی Project CARS, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n fhcd, حقختثزف زشقس, حقختثزف زشقس, آخرین نسخه بازی خودروهای برجسته, جدیدترین ورژن بازی خودروهای برجسته, نسخه نهایی بازی خودروهای برجسته, بازی جدید خودروهای برجسته, دانلود بازی خودروهای برجسته, بازی خودروهای برجسته برای ویندوز, بازی خودروهای برجسته برای کامپیوتر, اموزش راهنمای نصب خودروهای برجسته, فول لایسنس, شماره سریال خودروهای برجسته, دانلود رایگان خودروهای برجسته, کرک بازی خودروهای برجسته, شماره سریال بازی خودروهای برجسته, کیجن خودروهای برجسته, خرید بازی خودروهای برجسته, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, دانلود رایگان بازی خودروهای برجسته با لینک مستقیم, گیم, تریلر بازی خودروهای برجسته, اپدیت بازی خودروهای برجسته, آنلاین, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, لشپث, o,nv,ihd fv[sji, o,nv,ihd fv[sji,Bandai Namco Entertainment, Project CARS, Racing, Simulation, Sports, مسابقه ای, ورزشی, شبیه سازی, Racing, Simulation, Sports, مسابقه ای, شبیه سازی, ورزشی, دانلود Project CARS - بازی خودروهای برجسته,
2021-05-05
23:29:08

دانلود Project CARS - بازی خودروهای برجسته

🕹️ نام بازیProject CARS
📁 دسته بندیمسابقه ای
🏢 ناشرSlightly Mad Studios
👦 رده بندی سنیE
💾 حجم فایل16200 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1394/4/16
📊 تعداد دانلود74,234
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها