دانلود Home is Where One Starts - بازی خانه جایی است که انسان از آن آغاز می کند که ...

دانلود بازی خانه جایی است که انسان از آن آغاز می کند که ... برای کامپیوتر

شاید در اولین نگاه به این بازی، نام خاص آن شما را متعجب کند. معمولا نویسندگان به منظور اختصار از علامت سه نقطه برای نشان دادن این که مطلب هنوز به پایان نرسیده است و ادامه دارد، استفاده می کنند. اما گاهی هم زمانی که مطلب قرار است به نقطه عطف خود برسد، با این سه نقطه به آن پایان می دهند تا خواننده را به مجاب به خواندن ادامه مطلب نمایند! در این بازی هم به همین علت از چنین نامی استفاده شده است تا بازیکن را به سمت دانستن بیشتر در مورد بازی تشویق نماید. اما استفاده از این نام تنها به این دلیل نیست! این نام را می توان خلاصه داستان بازی دانست! زیرا در این بازی هم هدف نهایی دقیقا مشخص نیست و مثلا قرار نیست با کشتن تعداد زیادی از آدم بد ها یا با بردن مسابقه ای بازی را تمام کنید!
Home is Where One Starts یک بازی کاوشگرانه با زاویه دید اول شخص است که با این که کوتاه است، باز هم باعث می شود که شما به آن فکر کنید. سازندگان بازی تلاش کرده اند که برای مدتی ذهن و احساس شما را درگیر کنند تا از نیروی تخیل و حس کنجکاوی خود بهره گیرید. در نتیجه بر خلاف بیشتر بازی ها که در آن ها یک قهرمان بزرگ هستید و برای به پایان رساندن بازی نیاز به مهارت دارید، در Home is Where One Starts... شما یک دختر کوچک هستید که با رویاهایش زندگی می کند و برای تمام کردن بازی باید با احساسات خود پیش بروید!

کلمات کلیدی: دانلود Home is Where One Starts, دانلود بازی Home is Where One Starts, دانلود بازی Home is Where One S, David Wehle full game collection, یشرهی صثامث, یشرهی صثامث, Download Home is Where One Starts Game, دانلود آخرین نسخه بازی Home is Where One Starts, دانلود جدیدترین نسخه بازی Home is Where One Starts, دانلود جدیدترین اپدیت بازی Home is Where One Starts, Home is Where One Starts for windows, Home is Where One Starts for PC, full DLC, New, Home is Where One Starts Last Version, Home is Where One Starts Full Licensed, Free License, Home is Where One Starts Cracked, Direct Download Link, DDL, Home is Where One Starts Crack, Home is Where One Starts Keygen, Home is Where One Starts Patch, Home is Where One Starts Serial, Home is Where One Starts Update, Online, Trial, Edition, Home is Where One Starts Retail, Home is Where One Starts RePack, خرید بازی Home is Where One Starts, سریال بازی Home is Where One Starts, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n fhcd, اخپث هس صاثقث خدث سفشقفس, اخئث هس صاثقث خدث سفشقفس, آخرین نسخه بازی خانه جایی است که انسان از آن آغاز می کند که ..., جدیدترین ورژن بازی خانه جایی است که انسان از آن آغاز می کند که ..., نسخه نهایی بازی خانه جایی است که انسان از آن آغاز می کند که ..., بازی جدید خانه جایی است که انسان از آن آغاز می کند که ..., دانلود بازی خانه جایی است که انسان از آن آغاز می کند که ..., بازی خانه جایی است که انسان از آن آغاز می کند که ... برای ویندوز, بازی خانه جایی است که انسان از آن آغاز می کند که ... برای کامپیوتر, اموزش راهنمای نصب خانه جایی است که انسان از آن آغاز می کند که ..., فول لایسنس, شماره سریال خانه جایی است که انسان از آن آغاز می کند که ..., دانلود رایگان خانه جایی است که انسان از آن آغاز می کند که ..., کرک بازی خانه جایی است که انسان از آن آغاز می کند که ..., شماره سریال بازی خانه جایی است که انسان از آن آغاز می کند که ..., کیجن خانه جایی است که انسان از آن آغاز می کند که ..., خرید بازی خانه جایی است که انسان از آن آغاز می کند که ..., لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, دانلود رایگان بازی خانه جایی است که انسان از آن آغاز می کند که ... با لینک مستقیم, گیم, تریلر بازی خانه جایی است که انسان از آن آغاز می کند که ..., اپدیت بازی خانه جایی است که انسان از آن آغاز می کند که ..., آنلاین, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, لشپث, ohki [hdd hsj :i hkshk hc hk hyhc ld :kn :i ..., ohki [hdd hsj :i hkshk hc hk hyhc ld :kn :i ...,adventure, ماجرایی, Adventure, ماجرایی, دانلود Home is Where One Starts - بازی خانه جایی است که انسان از آن آغاز می کند که ...,
2015-06-18
15:10:39

دانلود Home is Where One Starts - بازی خانه جایی است که انسان از آن آغاز می کند که ...

🕹️ نام بازیHome is Where One Starts
📁 دسته بندیماجرایی
🏢 ناشرDavid Wehle
💾 حجم فایل424 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1394/3/28
📊 تعداد دانلود14,162
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها