دانلود  Adobe InDesign CC 2015 v11.4.0.090 MacOS - نرم افزار ادوبی ایندیزاین برای مک
For macintoush

دانلود ادوبی ایندیزاین سی سی برای مک

نرم افزار Adobe InDesign CC محصولی حرفه ای از شرکت ادوب می باشد که برای طراحی هر نوع عکس یا نسخه ی آنلاین عرضه شده. ادوبی ایندیزاین CC دارای تمام ویژگی های نوآورانه ، طرح و ابزارآلات خلاقانه است، که شما با آن می توانید به سرعت و به طور موثر توسعه طراحی صفحات را به دور از هر پیچیدگی انجام دهید. این نرم افزار با پشتیبانی از واردات طرح ها و متن از فرمت های مختلف، از جمله فایل های پی دی اف و XML ای که ارائه می دهد ، مجموعه ای از ابزارها برای ویرایش مواد وارداتی، کار با لایه ها، سبک آبشار، جداول، و قالب را در بر می گیرد. نرم افزار Adobe InDesign CC یک راه حل کامل برای محتوای چاپ و نشر فراهم می کند که کنترل دقیق بر تایپوگرافی و طراحی در سطح پیکسل است. از ویژگی های آن انطباق آسان با فرمت های مختلف، پوسته ها، جهت گیری صفحه و دستگاه در عین حفظ کیفیت بالای تصویر است. Adobe InDesign CC یک نگاه جدید است. از آنجا که رابط کاربری در فوتوشاپ و ایندیزاین هم زمان با هم ارتقاء یافته، این نشانه آن است که ادوب به دنبال پیشرفت در ارتقاء کاربری و آسان تر کردن تمامی برنامه هایش می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Adobe InDesign CC 2015:
- عملکرد سریع تر
- رابط کاربری جدید
- فونت های Sync
- فیلتر و جستجوی فونت
- امکان فرمت بندی متون و طراحی ها به صورت فرمت استاندارد XML‌ جهت استفاده راحت تر توسط طراحان وب
- ایجاد هماهنگی با نرم افزار InCopy برای همکاری بخش های ویرایش و انتشار
- پیش نمایش فونت سریع
- امکان فیوریت کردن فونت هایی که بیشتر مورد استفاده شما هستند
- امکان ساخت کتاب الکترونیک قابل استفاده بر روی تلفن همراه
- امکان استفاده از جلوه های مالتی مدیا در کتاب های ساخته شده
- ارائه خروجی کتاب الکترونیک به صورت SWF یا PDF حاوی عکس و فیلم و صوت
- سازنده کد QR
- پشتیبانی از خروجی های سه بعدی فتوشاپ
- دارا بودن افکتهای فتوشاپ به صورت درونی
- قابلیت استفاده از فایل های PDF به صورت پیش زمینه
- امکان به اشتراک گذاری طراحی ها
- ابزارهای طراحی تطبیقی
- دسترسی به تمام دارایی های این دیزاین خود در هر نقطه با CreativeSync
- میلیون ها از تصاویر با کیفیت بالا در داخل این دیزاین
- عملکرد عطارد پیشرفت
- اضافه کردن مرزها و سایه به پاراگراف
- گزینه های جدید در تبدیل به PDF کادر محاوره ای
- ایجاد طرح های تولید با کیفیت و طرح بندی صفحه در دستگاه های تلفن همراه خود
- ایجاد طرح بندی برای چاپ، وب سایت و یا همراه در هر نقطه بر روی iPad خود
- و ...

اما وجه تمایز Adobe InDesign CC نسبت به سایر نرم افزارهای طراحی و صفحه آرایی در چیست؟
نرم افزار Adobe InDesign CC یکی از محصولات فوق العاده شرکت ادوبی در زمینه صنعت چاپ و صفحه آرایی می باشد. این نرم افزار قدرتمند تقریبا سایر رقبای هم دسته را کنار زده و بسیاری از طراحان پس از آشنایی با ویژگی های فوق العاده منعطف این نرم افزار صفحه آرایی، سریعاً شروع به یادگیری نحوه کار این نرم افزار می پردازند که البته یکی از ویژگی های بسیار مفید این نرم افزار همان کاربری آسان آن می باشد. از نرم افزار InDesign بیشتر در آماده سازی مجلات و کتاب ها و سر رسیدها و برشورهای تبلیغاتی و ... استفاده می کنند. از دیگر ویژگی های متمایز این نرم افزار انعطاف پذیری بالا با نوشته-text هاست چون مهمترین کار در هنگام آماده سازی یک مجله کار با متون است، که در این نرم افزار به راحتی می توان قالب ها و یا متون چند ستونی ایجاد نمود. البته ویژگی دیگری که هر طراحی پس از شنیدن این ویژگی مجذوب این نرم افزار می شود این است که طراح را از آماده ساختن فرم های خروجی جهت عمل چاپ معاف می کند در واقع طراح با گرفتن خروجی pdf از این نرم افزار کلیه فرم ها را برای عمل چاپ آماده نموده است.

کلمات کلیدی: دانلود , نرم افزار, مک, Adobe InDesign CC, رم افزار ادوبی ایندیزاین, طراحی , گرافیک , نرم افزار طراحی و صفحه آرایی, نرم افزار طراحی و صفحه آرایی در مک, Adobe full software collection, شیخذث, شیخذث, Download Adobe InDesign CC Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, شیخذث هدیثسهلد زز, شیخذث هدیثسهلد زز, lnDesign CC is part of Creative Cloud™. That means you have access to all the latest updates and future releases the moment they're available., دانلود Adobe InDesign CC 2015 MacOSX نرم افزار ادوبی ایندیزاین برای مک, دانلود نرم افزار های شرکت ادوبی, hn,fd, hn,fd, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود مکینتاش ادوبی ایندیزاین سی سی, برای مکینتاش, مک, مک او اس ایکس, سیستم عامل اپل, مک بوک پرو, کامپیوتر مک, مک بوک ایر, مک مینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, آی تیونز, اپ استور, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, سافت ور, اپدیت, ترافیک نیم بها, تریال, سوفت ور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پشزهدفخعسا, hn,fd hdkndchdk sd sd, hn,fd hdkndchdk sd sd, Adobe InDesign CC یکی از محصولات فوق العاده ی شرکت ادوبی در زمینه ی صنعت چاپ و صفحه آرایی می باشد., design & Graphics, مک, نرم افزار, نرم افزار طراحی و صفحه آرایی, نرم افزار طراحی و صفحه آرایی در مک, طراحی, Design & Graphics, طراحی و گرافیک, دانلود Adobe InDesign CC 2015 v11.4.0.090 MacOS - نرم افزار ادوبی ایندیزاین برای مک,
2016-11-05
11:45:26

دانلود Adobe InDesign CC 2015 v11.4.0.090 MacOS - نرم افزار ادوبی ایندیزاین برای مک

💻 نام نرم افزارAdobe InDesign CC
📌 شماره نسخهv2015 v11.4.0.090
📁 دسته بندیطراحی و گرافیک
💾 حجم فایل767 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1395/4/1
📊 تعداد دانلود21,939
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️