دانلود Adobe Muse CC v2015.1.2 MacOS - نرم افزار ادوبی میوز سی سی برای مک
For macintoush

دانلود ادوبی میوز برای مک

ادوبی میوز نرم افزار ساخت صفحات وب بدون نیاز به کدنویسی است که به تازگی شرکت ادوبی نسخه ی جدید CC آن را منتشر کرده است. با استفاده از Adobe Muse CC می توانید در کمترین زمان صفحات اینترنتی را  برای نمایش در کامپیوتر و موبایل با آخرین استاندارهای وب و HTML تولید کنید. طراحی سایت با این نرم افزار نیازی به تخصص نداشته و به آسانی هر فردی می تواند صفحات اچ تی ام ال را بسازد. در این نسخه جدید، می توان صفحات اینترنتی را بدون وارد شدن به برنامه اصلی و از طریق مرورگر ویرایش کرد. این کار باعث بالا رفتن سرعت طراحی کاربر شده است. ادوبی میوز نسخه سی سی با سیستم عامل های ویندوز و مکینتاش سازگاری کامل دارد که باعث می شود کاربر به آسانی بتواند فایل های خود را بین این دو سیستم تبادل کند. از ویژگی های این نسخه می توان به هماهنگی با نرم افزار ادوبی دریم ویور نیز اشاره کرد که می توان برای بهتر شدن طراحی نهایی از آن نیز بهره برد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Adobe Muse CC:
- ساخت سریع صفحات وب
- مدیریت محتوا
- بروزرسانی محتوا
- فایل خروجی کم حجم
- لایه بندی طراحی
- وارد کردن اشیا از برنامه های دیگر آدوبی
- سرعت بالای مرور صفحات
- قالب های آماده
- رابط مناسب با کاربری آسان و سریع
- طراحی انواع وب‌سایت‌های با گرافیک فوق‌العاده و جذاب با رعایت آخرین استانداردها بدون نیاز به کدنویسی
- برخورداری از قالب‌های آماده‌ی متنوع
- امکان افزودن انواع منوها، فهرست‌ها و... صرفا با کشیدن و رهاکردن
- ساخت صفحات وب سازگار با گوشی‌های همراه و تبلت‌ها
- ویرایش صفحات در مرورگر بدون نیاز به آپلود در هاست
- قابلیت بهینه‌سازی سایت برای نمایش لیست‌شدن در موتورهای جست‌وجو
- ساخت اجزای و صفحات مختلف یک پایگاه اینترنتی و ارتباط آن‌ها به یک‌دیگر
- امکان ایجاد ارتباط با نرم‌افزار Dreamweaver جهت بهبود کیفیت طراحی
- و ...
نرم افزار Muse از چهار بخش مختلف تقسیم می‌شود که در زیر به شرح هریک می پردازیم :
Planning: در این بخش شما صفحات سایت، صفحه اصلی و نقشه سایت را مشخص می کنید. این بخش ارتباط صفحات با یکدیگر و تعامل آن ها را مشخص می کند. همچنین سایز صفحات نیز در این بخش تنظیم می شوند.
Design: در اینجا شما طراحی وب سایت را آغاز می کنید. تصاویر، متن، ویدیو و سایر عناصری که در وب سایت ها می بینید را می توانید در این جا به کار بگیرید تا سایت خود را طراحی کنید. امکانات در این بخش بسیار جالب توجه هستند. انواع انیمیشن ها، منوها، اسلایدرها، تب ها و سایر عناصر طراحی رابط گرافیکی کاربر در دسترس هستند. شما همچنین می توانید در طراحی از قابلیت شناور بودن عناصر نیز کمک بگیرید. کافی است هر چه می خواهید با ماوس بر روی صفحه بکشید و رها  کنید.
Preview: در این بخش پیش نمایشی از سایتی که طراحی کرده اید را همراه با تمام عناصر حرکتی و بصری خواهید دید.
Publish: و سر انجام در این بخش می توانید سایت خود را بر روی وب منتشر کنید و آنچه که به صورت بصری طراحی کرده اید به صورت صفحات وب و همراه با کد تحویل بگیرید.

کلمات کلیدی: Adobe, Adobe CC, designer, HTML page, HTML page creator, نرم افزار, webpage, webpage design, website designer, ادوبی, طراحی سایت, طراحی سایت در مک, اد, adobe full software collection, شیخذث, شیخذث, Download Adobe Muse CC Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, شیخذث پعسث زز, شیخذث ئعسث زز, Adobe Muse CC is part of Creative Cloud™. That means you have access to all the latest updates and future releases the moment they're available., دانلود Adobe Muse CC MacOSX نرم افزار ادوبی میوز سی سی برای مک, دانلود نرم افزار های شرکت ادوبی, hn,fd, hn,fd, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود مکینتاش ادوبی میوز, برای مکینتاش, مک, مک او اس ایکس, سیستم عامل اپل, مک بوک پرو, کامپیوتر مک, مک بوک ایر, مک مینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, آی تیونز, اپ استور, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, سافت ور, اپدیت, ترافیک نیم بها, تریال, سوفت ور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پشزهدفخعسا, hn,fd ld,c, hn,fd ld,c, با استفاده از Adobe Muse CC می توانید در کمترین زمان صفحات اینترنتی را برای نمایش در کامپیوتر و موبایل با آخرین استاندارهای وب و HTML تولید کنید., Adobe, Adobe CC, designer, HTML page, HTML page creator, نرم افزار, webpage, webpage design, website designer, ادوبی, ادوبی میوز برای مک, ادوبی میوز در مک, طراحی سایت, طراحی سایت در مک, Design & Graphics, Software, طراحی و گرافیک, نرم افزار, دانلود Adobe Muse CC v2015.1.2 MacOS - نرم افزار ادوبی میوز سی سی برای مک,
2016-11-15
10:08:23

دانلود Adobe Muse CC v2015.1.2 MacOS - نرم افزار ادوبی میوز سی سی برای مک

💻 نام نرم افزارAdobe Muse CC
📌 شماره نسخهv2015.1.2
📁 دسته بندینرم افزار
💾 حجم فایل414 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1395/1/3
📊 تعداد دانلود12,240
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️