دانلود DxO FilmPack 5 ELITE Edition v5.5.26 (602) MacOS - نرم افزار تبدیل فیلم و تصاویر قدیمی به دیج
For macintoush

دانلود دی ایکس او برای مک

DxO FilmPack ابزاری قدرتمند برای علاقه مندان به هنرهای بصری می باشد که به آن ها اجازه می دهد تا عکس ها و فیلم های قدیمی خود را به دیجیتال تبدیل کنند، همچنین با استفاده از این نرم افزار می توانید عکس های خود را از نظر رنگ، وضوح، روشنایی و ابزارهای دیگر ارتقا دهید. جذابیت هر آنچه که با دوربین خود عکس برداری می کنید، توسط این نرم افزار می تواند  چندین برابر شود.
از این نرم افزار هم به صورت مستقل و هم به عنوان پلاگینی برای فتوشاپ، ادوبی لایت روم، ادوبی المنت و Apple Aperture، می توان استفاده کرد. علاوه براین اگر شما یک عکاس حرفه ای می باشید یا دارای دوربین دیجیتال یا دوربین های حرفه ای با لنز هایی قدرتمند هستید یقینا خلاء یک نرم افزار حرفه ای و قدرتمند را برای ویرایش تصاویر خود احساس می کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار DxO FilmPack:
- ویرایش و مدیریت فیلم های سیاه و سفید
- ویرایش و مدیریت فیلم های رنگی
- قابلیت ویرایش مدل حاشیه تصویر
- قابلیت حذف نویز
- قابلیت تبدیل عکس به حالت سه بعدی
- دارای رابط کاربری ساده و آسان
- بازگرداندن  کیفیت فیلم
- قابلیت وارد کردن پیش تنظیمات
- طرح های پیش تنظیم شده
- رندر فیلم های رنگی
- تنظیمات پیشرفته
- جامعیت نرم افزار
- طبقه بندی فیلم
- پردازش چندگانه
- قابلیت اعمال رنگ خیره کننده، اشباع، و کنتراست
- باز تولید فیلم های قدیمی مانند: Kodak Tri-X, Fuji Neopa و Polaroid
- استفاده از فن آوری های کالیبراسیون منحصر به فرد DXO ،  DxO Labs
- ارائه ی یک پالت  شبیه ساز نگاتیو آنالوگ برای افزایش کیفیت نگاتیوها
- بازسازی دقیق ویژگی های نگاتیو عکس های قدیمی مانند Kodak Ektachrome, Fuji Superia, and Agfa APX
- و ...

ویژگی هایی که این نرم افزار را از دیگر نرم افزارهای ویرایش فیلم و عکس متمایز می کند:
 از ویژگی های بسیار کارآمد که برای افراد حرفه ای در این نرم افزار تعبیه شده است قابلیت تنظیم نور حاشیه تصویر و مدل حاشیه تصویر می باشد به صورتی که می توانید به راحتی با دادن مقیاس به نرم افزار اقدام به حلال کردن گوشه های تصویر نمایید و این حلال را می توانید با زاویه هایی خاص و منطبق با محیطی که تصویر در آن قرار می گیرد تغییر دهید. این برنامه نسخه ی جدید از شبیه سازی نگاتیو های آنالوگ و افکت های ابتکاری نرم افزار DxO Labs می باشد بیش از ۶۵ افکت خارق العاده زیبا و دل انگیز و را در خود جای داده است که به کمک آن عکاسان قادرند تا احساس و تاثیر خاص، سبکی بی نظیر سیاه سفید را به عکس هاس خود بدهند و هم چنین دیگر ویژگی های عکس همچون رنگ، کنتراست، و گرین فیلم آنالوگ، تاریخ عکاسی، فیلتر، tonings، و جلوه های بصری و...همه را می توان تنظیم و شخصی کرد. با این نرم افزار شما می توانید حالت نمایش دو تکه یا پهلو به پهلو را برای یک تصویر انتخاب و حتی تصاویر خود را پرینت کنید. از دیگر ویژگی های قابل ذکر این نرم افزار میتوان به قابلیت زوم، Crop و چرخش تصویر اشاره کرد. در مجموعه ی ابزاری این نرم افزار هیستوگرام و تنظیمات ویژه ای وجود دارد که به تصاویر شما افزوده می شود. تصاویر تاثیر گرفته از این ابزارها را میتوانید به فرمت های JPG، JPEG و TIFF تبدیل کنید. یکی از ویژگی های برجسته ی این نرم افزار قابلیت پردازش چندگانه است که به کاربر اجازه می دهد تا چندین فایل را انتخاب و افکت های ویژه را به صورت همزمان به آنها اضافه کند. همچنین Hotkey های مختلف در دسترس شماست اما قابل ارجاع مجدد نیستند.
علاوه بر ابزار های مورد نیاز شما میتوانید از طرح های آماده و افکت های زیبای موجود در نرم افزار نیز برای طراحی های خود استفاده نمائید.

کلمات کلیدی: ویرایش فیلم, ویرایش پیشرفته فیلم , روتوش فیلم, ترمیم فیلم, فیلتر فیلم, درج افکت روی فیلم, ارتقاء فیلم, چرخش فیلم, زوم فیلم, DxO FilmPack, DXO Labs full software collection, یطخ مشذس, یطخ مشذس, Download DxO FilmPack Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, یطخ بهمپحشزن, یطخ بهمئحشزن, DxO Film Pack lets you rediscover the magic of analog film. Give your digital photos greater emotional impact with this creative image-processing software., دانلود DxO FilmPack MacOSX نرم افزار تبدیل فیلم و تصاویر قدیمی به دیجیتالی برای مک, دانلود نرم افزار های شرکت دی ایکس او , nd hd:s h, , nd hd:s h, , آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود مکینتاش دی ایکس او , برای مکینتاش, مک, مک او اس ایکس, سیستم عامل اپل, مک بوک پرو, کامپیوتر مک, مک بوک ایر, مک مینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, آی تیونز, اپ استور, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, سافت ور, اپدیت, ترافیک نیم بها, تریال, سوفت ور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پشزهدفخعسا, nd hd:s h, , nd hd:s h, , DxO FilmPack ابزاری قدرتمند برای علاقه مندان به هنرهای بصری می باشد که به آن ها اجازه می دهد تا عکس ها و فیلم های قدیمی خود را به دیجیتال تبدیل کنند, DxO FilmPack, فیلتر فیلم, چرخش فیلم, ویرایش فیلم, ویرایش پیشرفته فیلم, ادیت فیلم, ارتقاء فیلم, ترمیم فیلم, درج افکت روی فیلم, روتوش فیلم, زوم فیلم, Multimedia, مالتی مدیا, دانلود DxO FilmPack 5 ELITE Edition v5.5.26 (602) MacOS - نرم افزار تبدیل فیلم و تصاویر قدیمی به دیجیتالی برای مک,
2020-10-13
20:50:59

دانلود DxO FilmPack 5 ELITE Edition v5.5.26 (602) MacOS - نرم افزار تبدیل فیلم و تصاویر قدیمی به دیجیتالی برای مک

💻 نام نرم افزارDxO FilmPack
📌 شماره نسخهv5 ELITE Edition 5.5.26 (602)
📁 دسته بندیمالتی مدیا
💾 حجم فایل332 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1399/7/22
📊 تعداد دانلود17,543
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️