دانلود The Talos Principle - بازی اصول تیلوس

دانلود بازی اصول تیلوس برای کامپیوتر

همواره با وجود بازی های بزرگ در ژانرهای جذابی مثل نقش آفرینی، اکشن، ماجرایی و مسابقه ای، بیشتر بازیکنان به سمت بازی های موجود در این ژانرها جذب می شوند و شرکت های بزرگ بازی سازی هم با توجه به این موضوع و با سنجش گرایش بازار، اقدام به تولید بازی هایی می کنند که در گستره این ژانرها قرار داشته باشد. در این بین ژانرهایی مثل پازل در سایه ژانرهای پرطرفدارتر قرار می گیرند و معمولا بازی های ساخته شده در این ژانرها، کیفیتی مشابه با ژانرهای پرطرفدارتر ندارند و مطمئنا با استقبال کمتری رو به رو می شوند. اما The Talos Principle که یک بازی معمایی و جورچینی (Puzzle) با زاویه دید اول شخص است، نه تنها توانسته است خود را از زیر سایه بازی های ژانرهای اکشن و یا نقش آفرینی بیرون کشد، بلکه نام خود را به عنوان یکی از بهترین و خوش ساخت ترین بازی های سال 2014 میلادی ثبت نموده است. در این بازی علاوه بر معماها و جورچین های معمول و چالش برانگیز، معماهای علمی تخیلی و معماهایی در مورد فلسفه وجود دارند که واقعا ذهن بازیکن را درگیر می کنند و او را به فکر فرو می برند.
این بازی معمایی توانسته است نمره های بسیار خوبی از سایت های نقد بازی ها دریافت کند و در نمایشگاه E3 سال 2014، به عنوان یکی از بهترین بازی ها شناخته شد.

معرفی افزونه های قابل دانلود (DLCs) بازی:

- Serious: این افزونه صدای گیرای موجود در پشت صحنه بازی که هدایت گر شماست را با صدای مشهور و خاطره انگیز Serious Sam جایگزین می کند. اگر از بازیکنان قدیمی باشید، حتما بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز سم جدی را به خاطر دارید و با آن خاطره هایی دارید. یکی دیگر از تغییراتی که این افزونه بر روی بازی اعمال می کند این است که یک شخصیت قابل بازی دیگر به بازی اضافه می کند و آن کسی نیست جز Serious Sam!

- Prototype: این افزونه علاوه بر دو صدای جدید برای صدای هدایت گر، بیش از 100 معما و یک مرحله خاص را که از نسخه نهایی بازی حذف شده بودند به بازی بازمیگرداند!

کلمات کلیدی: دانلود The Talos Principle, دانلود بازی The Talos Principle, دانلود بازی The Talos Principle با لینک م, Croteam full game collection, زقخفثشپ, زقخفثشئ, آخرین نسخه بازی اصول تیلوس, جدیدترین ورژن بازی اصول تیلوس, نسخه نهایی بازی اصول تیلوس, بازی جدید اصول تیلوس, دانلود بازی اصول تیلوس, بازی اصول تیلوس برای ویندوز, بازی اصول تیلوس برای کامپیوتر, اموزش راهنمای نصب اصول تیلوس, فول لایسنس, شماره سریال اصول تیلوس, دانلود رایگان اصول تیلوس, کرک بازی اصول تیلوس, شماره سریال بازی اصول تیلوس, کیجن اصول تیلوس, خرید بازی اصول تیلوس, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, دانلود رایگان بازی اصول تیلوس با لینک مستقیم, گیم, تریلر بازی اصول تیلوس, اپدیت بازی اصول تیلوس, آنلاین, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, لشپث, hw,g jdg,s, hw,g jdg,s,action, adventure, puzzle, ماجرایی, معمایی, اکشن, Action, Adventure, Puzzle, اکشن, ماجرایی, معمایی, دانلود The Talos Principle - بازی اصول تیلوس,
2015-07-13
09:20:24

دانلود The Talos Principle - بازی اصول تیلوس

📁 دسته بندیمعمایی
🏢 ناشرDevolver Digital
💾 حجم فایل6600 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1394/4/21
📊 تعداد دانلود23,737
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها