دانلود Ableton Live Suite v11.1 MacOS - نرم افزار فوق العاده آهنگ سازی و میکس برای مک
For macintoush

دانلود آبلتون لایو برای مک

ابلتون لایو Ableton Live Suite نرم افزاری فوق العاده در زمینه آهنگسازی و تنظیم آهنگ است که با توجه به ابزارها و امکاناتی که برای کاربران فراهم نموده است می توان از آن به عنوان یک استودیوی مجازی کامل نام برد. در واقع Ableton Live ابزاری برای آهنگسازی است که از ابزارهای موجود در این نرم افزار حرفه ای می توان برای مصارفی همچون ساخت آهنگ و ویرایش فایل های صوتی، انجام کارهای مختلف در استودیو های صدابرداری و ضبط صدا، همگام سازی دستگاه ها و ...استفاده نمود.Ableton Live Suite تمامی آنچه را که برای مدیریت یک کنسرت زنده نیاز دارید به علاوه ی مجموعه ای از صداهای بنیادی زیبا و جدید در اختیار شما قرار می دهد که می توانید به عنوان منابعی مفید از آن ها استفاده کنید. این نرم افزار افکت های مفیدی مانند synths, a sampler, electric و acoustic drums, mallets و ... را به علاوه ی تعداد زیادی از آلات موسیقی مانند Collision و Latin Percussion برای شما فراهم کرده است که می توانند در زمینه آهنگسازی و تنظیم آهنگ، کمک به سزایی برای شما باشند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Ableton Live Suite:
- رابط کاربری گرافیکی
- میکس خلاقانه آهنگ ها برای دی جی ها
- ضبط صدا با کیفیت 32- bit / 192 kHz
- اعمال افکت های سبک های مختلف موسیقی
- شامل مجموعه ای از آلات موسیقی
- ویرایش و تنظیم موسیقی
- امکان بکارگیری نامحدود ویژگی undo
- ساخت و ویرایش حرفه ای فایل های MIDI
- دارای کتابخانه ای شامل بیش از 1600 صوت بنیادی
- پشتیبانی از فایل های AIFF, WAV, Ogg Vorbis و FLAC
- و ...

وجه تمایز Ableton Live نسبت به سایر نرم افزار های میکس آهنگ در چیست؟
نرم افزار آهنگ سازی ابلتون Ableton Live Suite یکی از برترین نرم افزارهای ساخت و میکس موزیک است که با ابزارهای پیشرفته و حرفه ای همراه است. ابزارهای در نظر گرفته شده در نرم افزار محیط گرافیکی و شبیه سازی شده یک استودیو آهنگ سازی را برای کاربران فراهم کرده است . استفاده از صداهای پیش فرض در هر بخش، از ساز های مختلف و افکت های ویژه، سمپل های مختلف و ... یک محیط ویژه آهنگ سازی را برای شما شبیه سازی می نماید. تنظیم موزیک و درج سمپل ها با تنظیمات صدا در هر بخش این دسترسی را به کاربران می دهد تا بتوانند صدا برداری و صدا گذاری با تنظیم صدا به صورت اختصاصی انجام دهند. نرم افزار Ableton Live Suite از فایل های OGG , Wav , AIFF , FLAC به صورت کامل پشتیبانی میکند. این نسخه از ابلتون لایو ارائه شده برای سیستم عامل مک است که دارای سمپل های متنوع از جمله سازهای گوناگون است.

کلمات کلیدی: Ableton Live, ابلتون لایو, آهنگ سازی , میکس, دانلود Ableton Suite, دانلود نرم افزار آهنگ سازی, دانلود نرم افزار ساخت موسیقی, ساخت موسیقی, نرم افزار Ab, Ableton full software collection, شذمثفخد, شذمثفخد, Download Ableton Live Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, شذمثفخد مهرث, شذمثفخد مهرث, Ableton Live lets you create and record music on your Mac., دانلود Ableton Live MacOSX نرم افزار فوق العاده آهنگ سازی و میکس برای مک, دانلود نرم افزار های شرکت آبلتون, hfgj,k, hfgj,k, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود مکینتاش آبلتون لایو, برای مکینتاش, مک, مک او اس ایکس, سیستم عامل اپل, مک بوک پرو, کامپیوتر مک, مک بوک ایر, مک مینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, آی تیونز, اپ استور, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, سافت ور, اپدیت, ترافیک نیم بها, تریال, سوفت ور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پشزهدفخعسا, hfgj,k ghd,, hfgj,k ghd,, ابلتون لایو Ableton Live نرم افزاری فوق العاده در زمینه آهنگسازی و تنظیم آهنگ است که با توجه به ابزارها و امکاناتی که برای کاربران فراهم نموده است می توان از آن به عنوان یک استودیوی مجازی کامل نام برد. , ableton, نرم افزار Ableton Suite, نرم افزار Ableton Suite در مک, نرم افزار آهنگ سازی, نرم افزار آهنگ سازی در مک, نرم افزار ساخت موسیقی, نرم افزار ساخت موسیقی در مک, دانلود نرم افزار آهنگ سازی, دانلود نرم افزار آهنگ سازی در مک, دانلود نرم افزار ساخت موسیقی, دانلود نرم افزار ساخت موسیقی در مک, ساخت موسیقی, ساخت موسیقی در مک, Multimedia, مالتی مدیا, دانلود Ableton Live Suite v11.1 MacOS - نرم افزار فوق العاده آهنگ سازی و میکس برای مک,
2022-02-02
17:35:46

دانلود Ableton Live Suite v11.1 MacOS - نرم افزار فوق العاده آهنگ سازی و میکس برای مک

💻 نام نرم افزارAbleton Live
📌 شماره نسخهv11.1
📁 دسته بندیمالتی مدیا
💾 حجم فایل3000 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1400/11/13
📊 تعداد دانلود29,887
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️