دانلود Acronis True Image 2016 v6038 MacOS - نرم افزار پشتیبان گیری برای مک
For macintoush

دانلود آکرونیس ترو ایمیج برای مک

پشتیبان گیری از اطلاعات یکی از کارهای مهم کاربران کامپیوتر می باشد مخصوصاً اکنون که کامپیوتر ها فراگیر شده و اکثر افراد اطلاعات خود را فقط داخل کامپیوتر ها نگهداری می کنند و برای حفظ آنها از آن اطلاعات نسخه پشتیبان تهیه می کنند. البته بسیاری از افراد تا یکبار دچار از بین رفتن اطلاعات مهم خود نشوند دست به پشتیبان گیری نمی زنند! ولی بهتر آن است که همیشه یک نسخه پشتیبان از اطلاعات مهم خود داشته تا روزی مجبور به پرداخت هزینه های گزاف برای این کار نشویم.
نرم افزار Acronis True Image گزینه ای است مطمئن برای محافظت از کامپیوتر شما در برابر خطر از بین رفتن اطلاعات که این نرم افزار ابزاری است برای تهیه پشتیبان از داده های شما و بازگشت آن ها در زمان مورد نیاز می باشد. در مواقعی که کامپیوترتان آلوده به ویروس می شود و یا توسط نرم افزاری نامطمئن دچار آسیب دیدگی می شود، این نرم افزار به شما کمک خواهد کرد تا سیستم را به حالت قبل از مشکل برگردانید. با این نرم افزار قدتمند قادرید از تمام داده های کامپیوترتان و یا فقط از داده های مهم پشتیبان تهیه کنید. این نرم افزار از امتیاز پشتیبان گیری به روش تهیه ی Image استفاده می کند، با این روش شما قادرید پشتیبانی کامل از وضعیت فعلی کامپیوترتان مثل سیستم عامل، نرم افزارها، تنظیمات کاربری و تمام داده ها نیز داشته باشید.

قابلیت های کلیدی Acronis True Image:
- پشتیبان گیری از کلیه فایل های ویدئویی، تصاویر، فایل های صوتی و ایمیل های شما
- قابلیت محافظت از نرم افزار های نصب شده
- دارای جدول زمان بندی جهت پشتیبان گیری از اطلاعات در مواقع تعیین شده
- پشتیبانی از حالت Zip و توانایی در ذخیره فایل ها به صورت کاملا فشرده
- دارای چندین اسکین مختلف جهت تغییر ظاهر
- محافظت از نرم افزارها و تنظیمات آن ها با گرفتن فایل پشتیبان
- دارای موتور جستجوگر فایل ها و پوشه ها
- پشتیبانی از جستجوگر رومیزی گوگل جهت جستجو میان فایل های آرشیو
- توانایی ادغام چندین فایل پشتیبان در یک فایل پشتیبان واحد
- گرفتن پشتیبان از برنامه ها، آهنگ ها، کلیپ ها، ویدئوها، تصاویر، اسناد و...
- امکان پشتیبان گیری آسان و سریع تنها با فشردن یک کلیک
- قابلیت جستجو بر اساس نام فایل ها و محتوای درونی آن ها
- امکان گرفتن نسخه پشتیبان به صورت همزمان بروی هارد دیسک و حافظه های جانبی مانند USB ها
- قابلیت بازگردانی سریع کلیه تغییرات سیستمی
- توانایی فشرده سازی فایل های پشتیبان با خود نرم افزار
- امکان تنظیم زمان پشتیبان گیری به صورت خودکار
- قابلیت گرفتن نسخه پشتیبان به صورت هوشمند مثلا موقعی که کاربر سیستم را خاموش یا log off می نماید
- قابلیت پشتیبان گیری اطلاعات بروی پارتیشن مخفی بروی هارد دیسک و دسترسی به آن در هنگام بازآوری
- و ...

کلمات کلیدی: پشتیبان گیری در مک, ایمیج در مک, بکاپ در مک, بازیابی در مک, پشتبانگیری در مکینتاش, محافظت از داده ها در مک, بک آپ در مکینتاش, Acronis True Image, نسخ, Acronis full software collection, شزقخدهس, شزقخدهس, Download Acronis True Image Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, شزقخدهس فقعث هپشلث, شزقخدهس فقعث هئشلث, With Acronis True Image you can assure your Mac is protected by having a full system image backup. , دانلود Acronis True Image MacOSX نرم افزار پشتیبان گیری برای مک, دانلود نرم افزار های شرکت آکرونیس, h:v,kds, h:v,kds, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود مکینتاش آکرونیس ترو ایمیج , برای مکینتاش, مک, مک او اس ایکس, سیستم عامل اپل, مک بوک پرو, کامپیوتر مک, مک بوک ایر, مک مینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, آی تیونز, اپ استور, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, سافت ور, اپدیت, ترافیک نیم بها, تریال, سوفت ور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پشزهدفخعسا, h:v,kds jv, hdld[ , h:v,kds jv, hdld[ , نرم افزار Acronis True Image گزینه ای است مطمئن برای محافظت از کامپیوتر شما در برابر خطر از بین رفتن اطلاعات که این نرم افزار ابزاری است برای تهیه پشتیبان, Acronis True Image, محافظت از داده ها در مک, نسخه پشتیبان, پشتبانگیری در مکینتاش, ایمیج, بک آپ در مکینتاش, بکاپ در مک, بازیابی در مک, Utilities, کاربردی, دانلود Acronis True Image 2016 v6038 MacOS - نرم افزار پشتیبان گیری برای مک,
2021-01-31
18:37:23

دانلود Acronis True Image 2016 v6038 MacOS - نرم افزار پشتیبان گیری برای مک

💻 نام نرم افزارAcronis True Image
📌 شماره نسخهv2016 v6038
📁 دسته بندیکاربردی
💾 حجم فایل309.14 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1394/9/12
📊 تعداد دانلود10,092
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️