دانلود 4K Stogram v4.4.0 MacOS - نرم افزار دانلود از اینستاگرام برای مک
For macintoush

دانلود 4 کا ایساگرام برای مک

4K Stogram برنامه‌ ی دانلود از اینستاگرام است که برای Mac منتشر شده. این برنامه به شما این امکان را میدهد تا از عکس ها و فیلم های اینستاگرام بکاپ تهیه کرده و یا آن ها را دانلود کنید حتی اگر حساب کاربری Private یا همان خصوصی باشد! کافیست در نوار جستجوی این برنامه User Name (حساب کاربری) یا لینک پست را جستجو کرده سپس با دنبال کردن طرف مقابل میتوانید به تمامی عکس های و فیلم های وی دسترسی داشته باشید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار 4K Stogram:
- ذخیره کردن تصاویر بصورت همزمان از چندین حساب کاربری با فرمت JPG

- عکاسان مورد علاقه خود را دنبال کنید و آخرین عکس ها را به صورت خودکار دریافت کنید
- لاگین کردن با حساب کاربری خود و دانلود کردن از حساب های خصوصی
- دسترسی مستقیم دیدن به برنامه
- دانلود ویدیو اینستاگرم با فرمت MP4
- لذت بردن از رابط کاربری برنامه
- و ...

اما وجه تمایز 4K Stogram نسبت به سایر نرم افزارهای مشابه در چیست؟
اینستاگرام اپلیکیشنی است که امکان اشتراک گذاری تصاویر را فراهم می‌کند و اخیرا نیز توسط فیس بوک خریداری شده است، همچنین یکی از محبوب ترین اپلیکیشن‌های موجود در اسمارت فون‌ها محسوب می‌شود. تصاویر اشتراک گذاری شده در اینستاگرام تنها از طریق اسمارت فون و یا مرورگرها قابل مشاهده است و امکان دریافت عکس‌هایی محبوب وجود ندارد. اما تصاویر محبوب موجود در اینستاگرام را چطور دریافت کنیم؟
4K Stogram امکان دانلود تصاویر اضافه شده در اینستاگرام را فراهم می‌کند و می‌توان از آنها یک بک آپ نیز تهیه کرد و چون مشخصات عکس اضافه شده در اینستاگرام را پس از آپلود تشخیص می‌دهد می‌توان تصاویر را براساس دوستان اینستاگرامی‌ تفکیک و بر اساس یوزر‌های دلخواه آنها را دانلود کرد. در واقع با جستجوی نام پروفایل دوستان اینستاگرامی‌ تصاویر آنها نمایش داده می‌شود و می‌توان آنها را دریافت کرد. پس از دریافت و نصب ۴K Stogram در وینذوز و یا mac و ورود به پروفایل اینستاگرام کافیست دوستان دلخواه را فالو کرده که به سرعت تصاویر را اسکن کرده و بر اساس جدید ترین عکس اضافه شده سورت و نمایش می‌دهد. همچنین امکان دانلود تصاویر چند دوست اینستاگرامی‌ نیز وجود دارد. با کلیک بر روی هر عکس، در نمایشگر پیش فرض تصاویر در کامپیوتر نمایش داده شده و می‌توان آن را به راحتی ذخیره کرد. نکته قابل توجه در مورد ۴k Stogram وجود برچسب NEW بر روی تصاویر جدید اضافه شده توسط پروفایل شخص مورد نظر است که می‌توان تصاویری که به تازگی توسط وی اضافه شده است را دید و جدید ترین عکس‌های اضافه شده توسط دوست اینستاگرامی‌ را دریافت کرد.

کلمات کلیدی: دانلود , نرم افزار , مک, اینستاگرام , 4K Stogram, دانلود تصاویر اینستاگرام, تصاویر اینستاگرام برای مک, 4K Stogram برای مک, OpenMedia LLC full software collection, خحثدپثیهش ممز, خحثدئثیهش ممز, Download 4K Stogram Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, 4ن سفخلقشپ, 4ن سفخلقشئ, 4K Stogram allows users to download the photos of any Instagram user. , دانلود 4K Stogram MacOSX نرم افزار دانلود از اینستاگرام برای مک, دانلود نرم افزار های شرکت اپن مدیا ال ال سی, h\k lndh hg hg sd, hmk lndh hg hg sd, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود مکینتاش 4 کا ایساگرام, برای مکینتاش, مک, مک او اس ایکس, سیستم عامل اپل, مک بوک پرو, کامپیوتر مک, مک بوک ایر, مک مینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, آی تیونز, اپ استور, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, سافت ور, اپدیت, ترافیک نیم بها, تریال, سوفت ور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پشزهدفخعسا, 4 :h hdsh"vhl, 4 :h hdsh'vhl, 4K Stogram برنامه‌ ی دانلود از اینستاگرام است که برای Mac منتشر شده., 4K Stogram, 4K Stogram برای مک, تصاویر اینستاگرام برای مک, دانلود تصاویر اینستاگرام, Network & Internet, اینترنت و شبکه, دانلود 4K Stogram v4.4.0 MacOS - نرم افزار دانلود از اینستاگرام برای مک,
2022-10-11
20:57:50

دانلود 4K Stogram v4.4.0 MacOS - نرم افزار دانلود از اینستاگرام برای مک

💻 نام نرم افزار4K Stogram
📌 شماره نسخهv4.4.0
📁 دسته بندیاینترنت و شبکه
💾 حجم فایل38 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1401/7/19
📊 تعداد دانلود19,710
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️