دانلود Never Alone - بازی تنهایی هرگز

دانلود بازی تنهایی هرگز برای کامپیوتر

Never Alone یک بازی پلاتفرمر و معمایی است که از نظر منتقدین کاملا تحسین شده است و موفق شده است که جوایز بسیاری را برای سازندگانش به ارمغان آورد. دلیل موفقیت Never Alone را نمی توان تنها در یک عامل خاص جستجو کرد. زیرا بر روی تمامی جنبه های متفاوت بازی مثل طراحی، داستان، هدف دار بودن، صدا و ... به خوبی کار شده است. برای نوشتن داستان این بازی که در مورد زندگی، سنت ها و سختی های پیش روی مردم بومی آلاسکا است، از خود این مردم کمک گرفته شده است تا بازی بتواند در زمینه روایت داستان واقعی مردم و معرفی فرهنگ اینیوپیات ها  کمال صداقت را به جای آورد. این بازی که با نام اصلی Kisima Ingitchuna منتشر شده است، داستان سفر حماسی کودکی به نام نونا را روایت می کند که همراه با یک روباه سپید، منشا طوفان سرد و سهمگینی را جستجو می کند که شدت آن در حدی است که می تواند تمامی آن چه را که تا به حال نونا دیده و یا شنیده است، نابود کند!

معرفی افزونه های قابل دانلود (DLCs) بازی:

- افزونه Foxtales: با افزودن این افزونه به بازی، بهار را به قطب شمال بیاورید! پس از نصب این افزونه ماموریت جدیدی برای نجات یک دوست جدید به شما سپرده می شود و به شما این امکان را می دهد که به دریاهای آزاد سفر کنید، در مسیر رودخانه ای بزرگ پارو بزنید و یا این که در خرابه های دهکده ای غرق شده، شنا کنید. جریان های سهمگین، موجودات وحشتناک و کشنده و خطرهای پنهان دریایی در انتظار شما خواهند بود و برای این که بتوانید به سلامت از این خطرها گذر کنید باید از تمام توانایی های خود و دوستان و همراهانتان بهره گیرید. به یاد داشته باشید تنها چیزی که نونا و روباه سپید را در برابر مشکلات سفر و دشمنان پیش رو شکست ناپذیر می کند، همکاری و دوستی میان آن هاست!

کلمات کلیدی: دانلود Never Alone, دانلود بازی Never Alone, دانلود بازی Never Alone با لینک مستقیم , دانلود بازی Never, E-Line Media full game collection, ث-مهدث پثیهش, ث-مهدث ئثیهش, Download Never Alone Game, دانلود آخرین نسخه بازی Never Alone, دانلود جدیدترین نسخه بازی Never Alone, دانلود جدیدترین اپدیت بازی Never Alone, Never Alone for windows, Never Alone for PC, full DLC, New, Never Alone Last Version, Never Alone Full Licensed, Free License, Never Alone Cracked, Direct Download Link, DDL, Never Alone Crack, Never Alone Keygen, Never Alone Patch, Never Alone Serial, Never Alone Update, Online, Trial, Edition, Never Alone Retail, Never Alone RePack, خرید بازی Never Alone, سریال بازی Never Alone, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n fhcd, دثرثق شمخدث, دثرثق شمخدث, آخرین نسخه بازی تنهایی هرگز, جدیدترین ورژن بازی تنهایی هرگز, نسخه نهایی بازی تنهایی هرگز, بازی جدید تنهایی هرگز, دانلود بازی تنهایی هرگز, بازی تنهایی هرگز برای ویندوز, بازی تنهایی هرگز برای کامپیوتر, اموزش راهنمای نصب تنهایی هرگز, فول لایسنس, شماره سریال تنهایی هرگز, دانلود رایگان تنهایی هرگز, کرک بازی تنهایی هرگز, شماره سریال بازی تنهایی هرگز, کیجن تنهایی هرگز, خرید بازی تنهایی هرگز, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, دانلود رایگان بازی تنهایی هرگز با لینک مستقیم, گیم, تریلر بازی تنهایی هرگز, اپدیت بازی تنهایی هرگز, آنلاین, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, لشپث, jkihdd iv"c, jkihdd iv'c,action, adventure, Platformer, puzzle, ماجرایی, معمایی, پلاتفرمر, اکشن, Action, Adventure, Platformer, Puzzle, اکشن, ماجرایی, پلاتفرمر, معمایی, دانلود Never Alone - بازی تنهایی هرگز,
2015-08-05
11:40:08

دانلود Never Alone - بازی تنهایی هرگز

🕹️ نام بازیNever Alone
📁 دسته بندیپلاتفرمر
🏢 ناشرE-Line Media
👦 رده بندی سنیE10+
💾 حجم فایل2020 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1394/5/14
📊 تعداد دانلود32,064
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها