آموزش طراحی پوستر و کاورهای فیلم و موزیک در فتوشاپ به فارسی به صورت قدم به قدم

دانلود آموزش طراحی پوستر و کاورهای فیلم و موزیک در فتوشاپ به فارسی به صورت قدم به قدم

در این مجموعه ی آموزشی که به صورت اختصاصی توسط تیم پرشین جی اف ایکس تهیه شده، با استفاده از نرم افزار کاربردی ادوبی فتوشاپ (Adobe Photoshop) و ابزارهای موجود در آن شما با تکنیک های مختلف نورپردازی - ترکیب تصاویر و ایجاد افکت های زیبا به منظور ساحت کاور و پوستر های حرفه ای آشنا می شوید که در 6 قسمت و به زبان فارسی، و  مهم تر از آن در 5 پروژه ی کامل از صفر تا صد بررسی می شود.

ویژگی های این مجموعه:
- 6 قسمت فیلم آموزشی به زبان فارسی (از پایه تا پیشرفته)
- پروژه ی نهایی و فایل های مورد نیاز جهت تمرین

همان طور که می دانید امروزه طراحی و ساخت پوستر و کاور، در بازار کار مورد استفاده ی زیادی قرار می گیرد. و به دلیل حساسیت های موجود در مبحث فوق از جمله: نور پردازی مناسب، تصحیح و تنظیم رنگ حرفه ای، انتخاب فضای مناسب، کار با متن و ده ها مورد دیگر، با مقوله ای پیچیده، البته در ظاهر ساده مواجه می شویم.

با استفاده از این آموزش، شما با ترکیب تصاویر و طراحی کاور و پوستر به صورت کامل و از پایه تا پیشرفته آشنا می شوید. و می توانید پروژه های کار شده در این مجموعه را در تصاویر بالا و همین طور در پیش نمایش ملاحظه کنید.

- برنامه: Adobe Photoshop CC
- محتویات:
 آموزش ویدئویی به زبان فارسی + فایل لایه باز و تصاویر مورد نیاز برای تمرین


کلمات کلیدی: photoshop, tutorial, video tutorial, persian tutorial, persiangfx, آموزش, آموزش فارسی, آموزش ویدئویی, آموزش , دانلود آموزش آموزش طراحی پوستر و کاورهای فیلم و موزیک در فتوشاپ به فارسی به صورت قدم به قدم, اموزش آنلاین, مجازی, فیلم آموزشی, مبتنی بر کامپیوتر, یادگیری, ویدئو, دوره آموزشی, persian tutorial, persiangfx, photoshop, tutorial, پرشین جی اف ایکس, video tutorial, آموزش, آموزش فارسی, آموزش فتوشاپ, آموزش ویدئویی, آموزش تصویری, آموزش طراحی پوستر, راهنمای تصویری, استاد, مدرس, معلم, تدریس خصوصی, Graphic & Design, Multimedia, رایگان, خرید, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, اپدیت, ترافیک نیم بها, ای لرنینگ, فایل آموزش, از راه دور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, فعفخقهشم مثشقدهدل فقشهدهدل, hl,ca xvhpd \,sjv , :h,vihd tdgl , l,cd: nv tj,ah\ fi thvsd fi w,vj rnl fi rnl, hl,ca xvhpd m,sjv , :h,vihd tdgl , l,cd: nv tj,ahm fi thvsd fi w,vj rnl fi rnl,آموزش طراحی پوستر و کاورهای فیلم و موزیک در فتوشاپ به فارسی به صورت قدم به قدم,
2016-04-06
16:27:06

آموزش طراحی پوستر و کاورهای فیلم و موزیک در فتوشاپ به فارسی به صورت قدم به قدم

📁 دسته بندیگرافیک و طراحی
💾 حجم فایل317 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1394/6/9
📊 تعداد دانلود31,259
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها