دانلود Affinity Photo v2.0.3.316 Beta MacOS - نرم افزار طراحی و ویرایش عکس برای مک
For macintoush

دانلود افینیتی فوتو برای مک

نرم افزارهای بسیاری در زمینه طراحی و ویرایش عکس برای مک عرضه شده که هر کدام دارای ویژگیهای منحصر به خود است. در این میان یکی از نرم افزارهای حرفه ای ویرایش تصاویر Affinity Photo است که دست شما را برای ویرایش حرفه ای باز می گذارد. شما در محیط نرم افزار می توانید همانند فتوشاپ هر عملی را که مد نظر دارید، انجام دهید و به تصاویر خود جلوه های بهتر و بیشتری بدهید. علاوه بر کاربرد برای کاربران عادی ، یکی از حرفه ای ترین ابزارها برای عکاسان در سیستم عامل مک به حساب می آید. این نرم افزار در واقع ابزاری قدرتمند برای کار بر روی تصاویر برای عکاسان حرفه ای و همچنین تصاویر خام RAW  است. به کمک این نرم افزار می توانید کارهای گرافیکی خود را در انواع محیط های رنگی RGB, CMYK, LAB, Greyscale و... انجام دهید. Affinity Photo به صورت پیش فرض مجموعه ای از زیباترین و به روز ترین فیلترهای مدرن را در خود جای داده تا بتوانید جلوه ای ویژه و خارق العاده را به تصاویر هنری خود ببخشید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Affinity Photo:
- محیط کاربری حرفه ای
- انواع ابزار ویرایش و تصحیح عکس
- امکان ذخیره تصاویر با کیفیت Full HD
- باز کردن و ویرایش فایل های فتوشاپ
- باز کردن و ویرایش تمامی فرمت های تصاویر
- ادیت در زمان و نشان دادن در همان لحظه
- دارا بودن حرفه ای ترین ابزارهای ویرایش تصاویر در مک
- پشتیبانی از جدیدترین ویژگی های سخت افزاری مک های اپل
- پشتیبانی حرفه ای از انواع فرمت های PNG, JPG, TIFF, EPS, PDF و لایه های PSD
- مهندسی و بهینه سازی شده متناسب با نیاز عکاسان حرفه ای
- پشتیبانی کامل از فرمت های تصاویر خام انواع دوربین های دیجیتال
- دارا بودن ابزارهای ویرایش و پیش نمایش آثار به صورت زنده
- جایگزین مناسب فتوشاپ با حجمی بسیار کم
- و ...

اما علت محبوبیت Affinity Photo نسبت به سایر نرم افزارهای طراحی و ویرایش عکس چیست؟
نرم افزار Affinity Photo یک برنامه جدید و قوی برای ویرایش عکس در مکینتاش است. این نرم افزار که ۵ سال است که تولید شده، از بهترین ابزارهای حرفه ای ویرایش عکس در مک است و میلیون‌ها نفر از آن استفاده می‌کنند. یک رابط جذاب کاربری عالی و زیبایی دارد و با این نرم افزار ابزارهای بسیاری برای ویرایش نمودن حرفه ای تصاویر خواهید داشت. عکس خودتان را روتوش کرده و سایزش را تغییر دهید و میزان نور را تنظیم نمایید و در شبکه‌های اجتمایی به اشتراک بگذارید. نرم افزار Affinity Photo که هم برای کاربران حرفه ای و هم کاربران عادی و عکاسان است و یک ابزاری قدرتمند برای کارکردن روی تصاویرتان است و برای عکاسان حرفه ای نیز است. از بهترین برنامه‌ها برای کار با فرمت‌های psd در نرم افزار فتوشاپ با سرعت بالا است و از فرمت‌هایی نظیر PNG, JPG, TIFF, EPS, PDF و بسیاری دیگر پشتیبانی می‌کند.

کلمات کلیدی: افکت گذاری روی تصویر, افکت گذاری روی تصویر در مک, فیلترگذاری روی عکس, فیلترگذاری روی تصویر, افکت گذاری روی عکس, فیلترگذاری روی عکس در مک, فیلترگذاری ر, Serif (Europe) Ltd full software collection, سثقهب (ثعقخحث) مفی, سثقهب (ثعقخحث) مفی, Download Affinity Photo Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, شببهدهفغ حاخفخ, شببهدهفغ حاخفخ, Affinity Photo five years in the making--redefines the boundaries for professional photo editing software for the Mac., دانلود Affinity Photo MacOSX نرم افزار طراحی و ویرایش عکس برای مک, دانلود نرم افزار های شرکت سریف ال تی دی , svdt hg jd nd , svdt hg jd nd , آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود مکینتاش افینیتی فوتو , برای مکینتاش, مک, مک او اس ایکس, سیستم عامل اپل, مک بوک پرو, کامپیوتر مک, مک بوک ایر, مک مینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, آی تیونز, اپ استور, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, سافت ور, اپدیت, ترافیک نیم بها, تریال, سوفت ور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پشزهدفخعسا, htdkdjd t,j, , htdkdjd t,j, , نرم افزارهای بسیاری در زمینه طراحی و ویرایش عکس برای مک عرضه شده که هر کدام دارای ویژگیهای منحصر به خود است., Affinity Photo, فیلترگذاری روی تصویر, فیلترگذاری روی تصویر در مک, فیلترگذاری روی عکس, فیلترگذاری روی عکس در مک, مک, افکت گذاری روی تصویر در مک, افکت گذاری روی عکس, افکت گذاری روی عکس در مک, برنامه ویرایش عکس, برنامه افکت گذاری روی عکس, طراحی و ویرایش, Design & Graphics, طراحی و گرافیک, دانلود Affinity Photo v2.0.3.316 Beta MacOS - نرم افزار طراحی و ویرایش عکس برای مک,
2022-12-09
23:48:48

دانلود Affinity Photo v2.0.3.316 Beta MacOS - نرم افزار طراحی و ویرایش عکس برای مک

💻 نام نرم افزارAffinity Photo
📌 شماره نسخهv2.0.3.316 Beta
📁 دسته بندیطراحی و گرافیک
💾 حجم فایل817 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1401/9/18
📊 تعداد دانلود20,736
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️