دانلود Nik Collection v5.3.0 MacOS - مجموعه پلاگین قدرتمند فتوشاپ برای مک
For macintoush

دانلود نیک کالکشن برای مک

کاربران زیادی از نرم افزار محبوب و شناخته شده ادوبی فتوشاپ برای دستکاری و ویرایش عکس های دیجیتالی خود استفاده می کنند. لازم به ذکر است که علاوه بر استفاده از ابزارهای موجود در نرم افزار فتوشاپ، بکارگیری پلاگین های مختلف این برنامه می تواند به روند خلق آثاری هنرمندانه و بی نظیر از عکس ها، بسیار موثر باشد. شرکت های زیادی در زمینه ارائه انواع مختلف این پلاگین ها فعالیت دارند که محصولات کمپانی Nik Software از معروف ترین آن ها می باشند.
Nik Collection شامل مجموعه ای از بهترین پلاگین های این کمپانی، از جمله HDR Efex Pro, Silver Efex Pro, Viveza, Sharpener Pro, Color Efex Pro, Dfine  است که می توانند نیازهای اساسی کاربران عادی و حتی عکاسان حرفه ای را برطرف کنند.
 HDR دسترسی داشته باشند. HDR Efex Pro با داشتن تکنولوژی های مدرن و ابتکاری، گزینه های مختلفی را برای شما فراهم می کند که از نمونه آن ها می توان به پیش تنظیمات استایل های تصویری تنها با یک کلیک، تنظیمات مختلف مانند مقدار نوردهی، کنتراست، مقدار رنگ و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد.

Nik Software Sharpener Pro:
یکی از پلاگین های قدرتمند جهت بهبود جزئیات عکـس است. این پلاگین با استفاده از تکنولوژی U Point امکان کنترل دقیق تری بر روی شدت رنگ، بدون نیاز به ساخت لایه های ماسک و انتخاب های پیچیده را برای شما فرهم نموده است.

Nik Software Color Efex Pro:
شامل امکاناتی جهت کنترل رنگ، نور و رنگ بندی در عکـس ها و ساخت عکـس های حرفه ای با افکت های خلاقانه کامل بر روی ماسک ها، لایه ها و ... و همچنین دارای بهترین نمونه ها از فیلترهای جدیدی مانند افکت فیلم، افکت فیلم قدیمی، نورهای درخشان Bleach Bypass, Cross Balance ، HighKey, Low Key, Polaroid Transfer و ...

Nik Software Silver Efex Pro:
پلاگینی در زمینه کار کردن با تصاویر سیاه و سفید است و امکاناتی را فراهم نموده است تا شما قادر به مدیریت دقیق و حرفه ای بر روی تصاویر سیاه و سفید باشید و یا تصاویر رنگی و دیجیتال خود را به سیاه و سفید تبدیل کنید و همچنین توازن بین رنگ و نور و شفافیت را تشخیص دهد.

Nik Software Viveza:
پلاگینی برای تنظیم نور و رنگ در فتوشاپ است و با توجه به سرعت عمل بالای خود می تواند برای شما در زمینه تنظیم نور و رنگ برای بهتر جلوه دادن تصاویر، بسیار مفید واقع شود.

Nik Software Dfine:
پلاگینی جهت کنترل داشتن بر روی مقدار و مکان مورد نظر جهت کاهش نویز در عکـس ها با حفظ جزئیات، شفافیت و کیفیت عکـس. شما می توانید تنها در نواحی ای که نیاز دارید، اقدام به کاهش نویز کنید و در نواحی دیگر بافت عکـس را حفظ کنید.

Nik Software HDR Efex Pro:
پلاگینی مناسب برای ساخت تصاویر HDR است که با استفاده از الگوریتم های نقشه برداری مختلف، به عکاسان حرفه ای و یا آماتور امکان ساخت عکـس های HDR بی نظیری را می دهد تا بتوانند با سرعت بالا و سهولت به یک طیف کامل از ابزار HDR دسترسی داشته باشند. HDR Efex Pro با داشتن تکنولوژی های مدرن و ابتکاری، گزینه های مختلفی را برای شما فراهم می کند که از نمونه آن ها می توان به پیش تنظیمات استایل های تصویری تنها با یک کلیک، تنظیمات مختلف مانند مقدار نوردهی، کنتراست، مقدار رنگ و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد.

کلمات کلیدی: edit digital photo, filter, image editor, photographic, photographic filter, Photoshop, فتوشاپ, پلاگین, پلاگین فتوشاپ, افکت, فیلتر, ویرایشگر, ویرایشگر, google full software collection, لخخلمث, لخخلمث, Download Nik Collection Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, دهن زخممثزفهخد, دهن زخممثزفهخد, The Complete Collection includes all of Nik Software’s latest award-winning plug-in software titles for Photoshop, دانلود Nik Collection MacOSX - مجموعه پلاگین قدرتمند فتوشاپ برای مک , دانلود نرم افزار های شرکت گوگل, ","g, ','g, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود مکینتاش نیک کالکشن, برای مکینتاش, مک, مک او اس ایکس, سیستم عامل اپل, مک بوک پرو, کامپیوتر مک, مک بوک ایر, مک مینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, آی تیونز, اپ استور, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, سافت ور, اپدیت, ترافیک نیم بها, تریال, سوفت ور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پشزهدفخعسا, kd: :hg:ak, kd: :hg:ak, Nik Collection شامل مجموعه ای از بهترین پلاگین های این کمپانی، از جمله HDR Efex Pro, Silver Efex Pro, Viveza, Sharpener Pro, Color Efex Pro, Dfine می باشد ., design & Graphics, edit digital photo, filter, image editor, photographic photographic filter, photoshop, photoshop plugin, plug-in, plugin, فیلتر, فتوشاپ, مک, نرم افزار, ویرایشگر, ویرایشگر تصویر, ویرایشگر تصویری, ویرایشگر عکس, پلاگین, پلاگین فتوشاپ, افکت, Design & Graphics, طراحی و گرافیک, دانلود Nik Collection v5.3.0 MacOS - مجموعه پلاگین قدرتمند فتوشاپ برای مک ,
2022-12-08
23:39:36

دانلود Nik Collection v5.3.0 MacOS - مجموعه پلاگین قدرتمند فتوشاپ برای مک

💻 نام نرم افزارNik Collection
📌 شماره نسخهv5.3.0
📁 دسته بندیطراحی و گرافیک
💾 حجم فایل1490 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1401/9/17
📊 تعداد دانلود19,006
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️