دانلود Disk Drill v5.0.1043 MacOS - نرم افزار بازیابی اطلاعات پاک شده برای مک
For macintoush

دانلود دیسک دریل برای مک

Disk Drill از بهترین نرم افزارهای مهم برای بازیابی اطلاعات و فایل‌های پاک شده در مکینتاش است و از درایوهای HFS/HFS+ ,FAT ,NTFS و غیره پشتیبانی می‌کند. با این نرم افزار می توانید از دو روش سریع و  عمیق فایل‌های خود را ریکاوری کنید. این برنامه کاربردی مانند سایر نرم افزار‌های بازیابی اطلاعات این امکان را دارد تا فایل‌های پاک شده شما را تا وقتی که با اطلاعات جدید جایگزین نشده باشند بازیابی می‌کند. از کارت‌های حافظه، آی پاد کلاسیک،‌ هارد دیسک‌های خارجی را داراست.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Disk Drill:
- بازیابی کارت‌های حافظه
- بازیابی اطلاعات آی پاد کلاسیک
- بازیابی اطلاعات هارد دیسک‌های خارجی
- پشتیبانی از درایوهای HFS/HFS+, FAT, NTFS
- بازگردانی اطلاعات از دست رفته تنها با چند کلیک
- امکان انتخاب فایل های موردنظر برای بازگردانی با پیش نمایش فایل های بازیابی شده
- و ...

بازیابی اطلاعات چگونه انجام می شود و فایل های از دست رفته چگونه باز می گردد؟
اطلاعاتی که بر روی کامپیوتر توسط عواملی مانند صدمات سخت افزاری، پاک کردن و فرمت کردن از بین می روند، لزوما غیر قابل دسترس محسوب نمی شوند. غیر قابل دسترس بودن اطلاعات بدین معناست که سیستم عامل دیگر به آنها دسترسی ندارد. در چنین حالتی، اغلبِ آنها را می شود با برنامه های خاص و سرویس های پیشرفته بازیافت اطلاعات، دوباره برگرداند.
استفاده از نرم افزارهای بازیابی اطلاعات توسط خود کاربران قابل انجام است و معمولا هزینه ای ندارد. اما اگر هارد دیسک آسیب فیزیکی دیده باشد و توسط سیستم شناسایی نشود (مثلا شکسته باشد یا سوخته باشد)، باید به یکی از شرکت های تخصصی بازیابی اطلاعات مراجعه کنید. هزینه بازیافت این اطلاعات، بسته به میزان خسارت وارد شده متفاوت است.
به عنوان مثال، تصور کنید که یک لپ تاپ 3 روز در یک دریاچه افتاده است، یا آتش سوزی کامپیوتر را سوزانده و تمام قطعات از جمله هارد دیسک را آب کرده است تحقیقات نشان می دهند که صدمات سخت افزاری با 44% بیشترین سهم را در پاک شدن و گم شدن اطلاعات دارند. سایر علتها به ترتیب عبارتند از: 32% اشتباه توسط کاربر، 14% خطاهای برنامه و 7% ویروس های کامپیوتری.
هنگام بروز چنین مشکلاتی اغلب کاربران موضوع را تمام شده فرض کرده و تسلیم آن می شوند. زیرا تصور می کنند که این اطلاعات، دیگر از دست رفته است. اما واقعیت، چیز دیگری است. اگر فقط اشتباهات منطقی در ابزار ذخیره اطلاعات (شامل هارد، فلش مموری، و ... ) به وجود بیاید، حتی خود شخص در این زمینه می تواند با نرم افزارهای مناسبی اطلاعات از دست رفته را دوباره بازیافت کند. کاربرانی که فایل، فولدر یا پارتیشن هایی را به اشتباه پاک می کنند یا ابزار ذخیره اطلاعات را دوباره فرمت می کنند، در واقع به خود اطلاعات ضربه نمی زنند. با اینکه اطلاعات، برای سیستم عامل و سرپرستی File System دیگر وجود خارجی ندارند، اما در واقع هنوز روی این ابزار ضبط اطلاعات قرار دارند و به راحتی و به طور کامل توسط نرم افزارهای بازیابی اطلاعات قابل بازیافت هستند. CD های سوخته یا غیر قابل خوانده شدن هم نباید توسط کاربران دور انداخته شوند. به کمک برنامه های بازیافت اطلاعات، این اطلاعاتِ غیر قابل دسترس برای شخص دیگری قابل دسترس خواهند شد. بنابراین، کسی که این ابزار ضبط اطلاعات را دور بیندازد، در قبال قرار گرفتن این اطلاعات در دست شخص دیگری مسئول خواهد بود.
قبل از اینکه عملیات بازیابی اطلاعات انجام شود، موارد زیر باید مدنظر قرار بگیرد:
1. اگر مشخص نیست که چه نوع صدمه ای باعث عدم دسترسی به اطلاعات شده است، کاربران باید خیلی مواظب باشند. زیرا که ممکن است هنگام Restart کامپیوتر، سیستم به واسطه ایجاد فایل های موقتی در سکتورهایی که اشتباها کامپیوتر آنها را به صورت خالی فرض کرده، اطلاعات مهم را روی آن Overwrite کند؛ اطلاعاتی که بعدا به سختی قابل بازیافت خواهند بود.
2. اصولا هنگام بروز خطاهای فیزیکی هارد مانند Crash کردن هد، توصیه نمی شود که شخصا اقدام کنید.
نرم افزارهای متعددی برای استفاده کاربران جهت بازیافت اطلاعات وجود دارند. فرمت به کار رفته فایل سیستم، نقش تعیین کننده ای برای بازیافت اطلاعات ندارد.
کمک های پیشرفته و حرفه ای:
اگر هارد دیسک آسیب فیزیکی دیده باشد، مثل آتش سوزی یا خطاهای سخت افزاری مثل Crash هارد، آن وقت بازیابی اطلاعات به صورت نرم افزاری غیر ممکن است. ولی هنوز در لابراتوارهای بازیابی اطلاعات و با روش های مخصوص امکان بازگرداندن قسمتی از فایل ها وجود دارد.
در اتاقهای مخصوص در آزمایشگاهها برای متخصصان این امکان وجود دارد که اطلاعات درست را بازیافت کنند، به ویژه در مورد کامپیوترهایی که مدت زمان طولانی در آب دریا قرار گرفته باشند یا در آتش سوزی سوخته باشند (صفحه هارد از کبالت و نیکل ساخته شده و تا دمای 700 درجه سانتیگراد تحمل دارد. در حالی که در چنین حرارتی فقط مشتی خاکستر از خانه باقی خواهد ماند)
برای آنالیز صفحات هارد، متخصصان از یک دستگاه ساخته شده به نام Pattern Analyzer استفاده می کنند. آنها توسط این دستگاه صفحات هارد را باز می کنند و به آن حرکت دورانی می دهند که کنترل شده نیز باشد. بدین ترتیب، عمل خواندن محدوده های کوچک و غیر آسیب دیده صفحه هارد امکان پذیر می شود.
هد خواننده را که توسط دست قابل هدایت است و از طریق سیگنال های یک اسیلوگراف در مدار قرار می گیرد، می توان در مکان و موقعیت مورد نظر قرار داد. در محلهای خوانده شده روی هارد در قسمت هد خواننده، به خاطر مغناطیس موجود جریان الکتریسیته ایجاد می شود و در نتیجه، سیگنال های آنالوگ حاصل می شود. یک دستگاه الکترونیکی این سیگنال های آنالوگ را اندازه گیری و آنها را به اطلاعات دیجیتالی تبدیل می کند. به این ترتیب، علائم، فایل ها یا کلیه ساختارهای فهرست شده می توانند بازیافت شوند.
در حال حاضر، نجات اطلاعات در صورت آسیب شدید هزینه بالایی دارد. قبل از هر کاری، آنالیز اطلاعات آسیب دیده مطرح است. برخی از شرکت ها فقط اگر در روند بازیافت اطلاعات موفق شود، هزینه را از شخص دریافت می کند.
پاک کردن مطمئن اطلاعات:
گاهی اوقات، پاک کردن اطلاعات یک هارد به صورت غیر قابل بازیافت، مهم است. برای مثال، زمانی که بخواهید کامپیوتر خود را به شخص دیگری بفروشید. پاک کردن معمولی یا فرمت کردن، همان طور که توضیح داده شد، از بازیافت مجدد آنها جلوگیری نمی کند.
برای پاک کردن همه آثار و علائم از روی هارد، ابزارهای خاصی لازم است که همه اطلاعات هارد را به صورت فیزیکی پاک کند، ولی در عین حال به هارد ضربه نزند.
اقدامات پیشگیری کننده:
برای اینکه کاربران در وضعیت اضطرار قرار نگیرند که مجبور بشوند اطلاعات خود را دوباره بازیافت کنند، باید به نکات زیر توجه کنند:
- اطلاعات مهم باید همیشه حفاظت بشوند؛ به همین دلیل باید از آنها Backup تهیه کرد. همچنین توصیه می شود که دوباره ذخیره شوند، مثلا به روش دیگر یا در جای دیگری در کامپیوتر ضبط شوند. توجه کنید که کامپیوتر را باید از تغییرات شدید آب و هوایی دور نگاه داشت.
- از وارد شدن صدمه و ضربه به کامپیوتر جلوگیری به عمل آورید. ضربات کوچک، وضعیت هارد را دگرگون می کند و هد ضبط و خواننده اطلاعات را از محل اصلی خود جا به جا می کند. اگر بدنه هارد باز شود خطر Head-Crash آن را تهدید می کند. با توجه به فاصله سر هد تا صفحه هارد که بین 25 تا 50 نانومتر است، اثر انگشت یا حتی غبار هوا باعث Crash کردن آن می شود.
- اگر واضح نیست که کدام نوع خطا باعث گم شدن اطلاعات شده است، یا سر و صداهای غیر معمول خبر از مشکلات سخت افزاری می دهد، کاربران نباید خود وارد عمل شوند. در چنین حالتی Restart می تواند باعث گسترش مکانهای آسیب دیده شود و این موضوع باعث از دست رفتن اطلاعاتی می شود که البته قابل بازیافت هستند.

کلمات کلیدی: بازیابی اطلاعات در مک, بازیابی در مک, بازگردانی فایل, بازگردانی فایل در مک, بازگردانی فایل های حذف شده, ریکاوری در مک, ریکاوری, ریکاوری فلش مموری, ریک, CleverFiles full software collection, زمثرثقبهمثس, زمثرثقبهمثس, Download Disk Drill Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, یهسن یقهمم, یهسن یقهمم, Disk Drill is a Mac data recovery software designed natively for Mac OS, دانلود Disk Drill MacOSX نرم افزار بازیابی اطلاعات پاک شده برای مک, دانلود نرم افزار های شرکت کلورفایلز, :g,vthdgc, :g,vthdgc, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود مکینتاش دیسک دریل , برای مکینتاش, مک, مک او اس ایکس, سیستم عامل اپل, مک بوک پرو, کامپیوتر مک, مک بوک ایر, مک مینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, آی تیونز, اپ استور, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, سافت ور, اپدیت, ترافیک نیم بها, تریال, سوفت ور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پشزهدفخعسا, nds: nvdg , nds: nvdg , از بهترین نرم افزارهای مهم برای بازیابی اطلاعات و فایل‌های پاک شده در مکینتاش است, Disk Drill, restore, undelete, بازیابی, بازیابی اطلاعات مکینتاش, بازیابی اطلاعات آیپاد, بازگردانی, بازگردانی فایل, بازگردانی فایل های حذف شده, بازگردانی فایل در مک, دانلود نرم افزار بازیابی برای مک, دانلود نرم افزار بازگردانی فایل, دانلود نرم افزار بازگردانی دیتا پاک شده در مک, دانلود نرم افزار ریکاوری فیلم, دانلود نرم افزار ریکاوری فایل, دانلود نرم افزار ریکاوری فایل های پاک شده مک, دانلود نرم افزار ریکاوری مک, دانلود نرم افزار ریکاوری عکس های پاک شده دوربین, دانلود نرم افزار ریکاوری عکس در مک, ریکاوری فلش مموری, ریکاوری فایل, ریکاوری در مک, ریکاوری در مکینتاش, Utilities, کاربردی, دانلود Disk Drill v5.0.1043 MacOS - نرم افزار بازیابی اطلاعات پاک شده برای مک,
2022-11-15
17:19:13

دانلود Disk Drill v5.0.1043 MacOS - نرم افزار بازیابی اطلاعات پاک شده برای مک

💻 نام نرم افزارDisk Drill
📌 شماره نسخهv5.0.1043
📁 دسته بندیکاربردی
💾 حجم فایل61 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1401/8/24
📊 تعداد دانلود56,923
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️