دانلود QPS Qimera v1.6.3 x64 - نرم افزار پردازش امواج و فرکانس های صوتی برای هیدروگرافی

دانلود نرم افزار Qimera

هیدروگرافی شاخه‌ای از علوم نقشه برداری است که پیرامون تهیه نقشه و داده‌های مکانی از ژرفای آب ها بحث می‌کند. به طور ویژه تمامی فعالیت های تهیه نقشه از عمق دریا، اقیانوس، دریاچه‌های طبیعی و سدها و همچنین رودخانه‌ها در حیطه تخصصی دانش هیدروگرافی است. هیدروگرافی علمی در رابطه با اندازه‌گیری مشخصات فیزیکی آب‌ها و نواحی اطراف آن ها و بطور کلی اندازه‌گیری و توصیف آب‌ها خصوصا آب‌های قابل دریانوردی است. اندازه‌گیری‌های مورد نظر در عملیات هیدروگرافی شامل اندازه‌گیری عمق، کشند یا جزر و مد، جریان، جنس بستر، موقعیت عوارض مختلف جغرافیایی در عمق و سطح دریا و ... می باشد.
QPS Qimera ساده ترین و در عین حال قویترین نرم افزار پردازش امواج و فرکانس های صوتی در شاخه ی علمی هیدروگرافی است که با استفاده از هسته قوی تکنولوژی QPS توسعه یافته و همانند QPS QINSy این نرم افزار نیز کلیه ی داده های خام صوتی را ساپورت می کند و با استفاده از روند کاری پویا انقلابی در روش دسترسی و پردازش داده های هیدروگرافی ایجاد نموده است. این نرم افزار به صورت هوشمند و تعاملی کاربر را در طی مراحل پردازشی که به صورت سنتی پیچیده است به سادگی راهنمایی می کند.

 این نرم افزار مجهز به جدیدترین تکنولوژی های محاسبه و ابزار ورودی و خروجی با موتور چند هسته ای است که آن را قادر به پردازش اصوات در سریع ترین زمان ممکن می نماید. Qimera شامل ابزاری پیشرفته مانند پروفایل سرعت صوت (انکسار)، کالیبراسیون (تست مسیر) و تست لرزش (برای رفع اشکال های مشترک نصب و ادغام سنسورها) می باشد. همچنین این نرم افزار با استفاده از هوش مصنوعی بالایی که در آن تعبیه شده است کاربرانی که کم تجربه می باشند را در طی کردن مسیرهای بعدی راهنمایی می کند و علاوه بر این روند کاری پویای این نرم افزار قادر به ذخیره و یاد آوری کلیه فعالیت ها و تنظیماتی که بر روی یک پروژه اعمال شده است می باشد تا با استفاده از این اطلاعات فایل هایی که نیاز به پردازش بیشتر در آینده دارند را مشخص نماید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار QPS Qimera:
- پشتیبانی انواع داده های صوتی خام از جمله QPS
- دارای پردازش به سه صورت دو بعدی، سه بعدی و چهار بعدی
- پشتیبانی از پروژه های Multi-day ،Multi-Vessel ،Multi-MBES
- سازگار با سیستم های 64 بیتی
- کاربری ساده و آسان
- دارای ویرایشگر صوتی و ویرایشگر SVP و سطوح پویا
- و...

دانلود QPS Qimera v1.6.3 x64 - نرم افزار پردازش امواج و فرکانس های صوتی برای هیدروگرافی

💿 نام نرم افزارQimera
📌 شماره نسخهv1.6.3
📁 دسته بندیجغرافیا
💾 حجم فایل318.5 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1397/4/3
📊 تعداد دانلود18,949
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️

سوالات متداول

نرم افزار Qimera چیست؟

QPS Qimera نرم افزاری است که برای پردازش داده ها و اصوات در هیدروگرافی که شاخه ای از علوم نقشه برداری است استفاده می شود.

آخرین ورژن نرم افزار Qimera را از کجا دانلود کنم؟

برای دانلود نرم افزار Qimera به طور رایگان و با ترافیک نیم بها (در ایران) روی این لینک کلیک کنید.

آموزش نصب نرم افزار Qimera چگونه است؟

راهنمای نصب نرم افزار Qimera در این صفحه درج شده است.

کلمات کلیدی Qimera: دانلود نرم افزار هیدروگرافی, دانلود نرم افزار نقشه برداری, کیمرا, QPS Qimera, دانلود hydrographic, نقشه برداری زیر آب, تعیین عمق آب, پردازش امواج صوتی کف آب, تعیین عمق آب با صدا, سطوح عمق دریا, عمق اقیانوس, سنجش آب برای دریانوردی, تهیه نقشه از عمق آب, area mapper, bathymetry, GPS, GPS map, hydrographic survey, hydrographics, mapper, نقشه برداری, نقشه برداری عمق آب, هیدروگرافی, پردازش امواج صوتی, جی پی اس, a Saab group company full software collection, ش سششذ لقخعح زخپحشدغ, ش سششذ لقخعح زخئحشدغ, دانلود QPS Qimera نرم افزار پردازش امواج و فرکانس های صوتی در حوزه هیدروگرافی, How to crack Qimera, طریقه/روش/راهنمای کرک Qimera, Torrent/Usnet/Buy Qimera, Setup Qimera, Install Qimera, دانلود رایگان نرم افزار Qimera, P30Download Qimera, Danlod/Danload/Donload Qimera, nhkg,n kvl htchv Qimera, Download Qimera Software, Qimera for windows, Qimera Trial, Qimera last Version/Edition, Qimera New Version, Qimera Update, Qimera Free Full Licensed, Qimera Repacked, Qimera Direct Download Link (DDL), Qimera Crack, Get Qimera, Qimera Keygen, Qimera Patch, Qimera Serial, Qimera Portable, برنامه Qimera, 1.6.3, area mapper, bathymetry, GPS, GPS map, hydrographic survey, hydrographics, mapper, نقشه برداری, نقشه برداری عمق آب, هیدروگرافی, پردازش امواج صوتی, جی پی اس, QPS Qimera is an easy to use yet most powerful sonar data processing application. Built using core QPS technologies, As well as QPS QINSy projects, Qimera supports the major raw sonar file formats and by working with the Dynamic Workflow™ it revolutionises the way data is handled and the operator experience when processing hydrographic data., ضهپثقش, ضهئثقش, خرید Qimera, به روز ترین ورژن Qimera, آخرین ورژن Qimera, آخرین نسخه Qimera, جدیدترین ورژن Qimera, جدیدترین نسخه Qimera, 1.6.3, داونلود/دانلد/تورنت QPS Qimera نرم افزاری است که برای پردازش داده ها و اصوات در هیدروگرافی که شاخه ای از علوم نقشه برداری است استفاده می شود., تحميل, دریافت, پی سی, پی 30, بهترین Geography, بهترین Utilities, بهترین نرم افزار جغرافیا, بهترین نرم افزار کاربردی, سافت ور, تریال, سوفت ور, مجانی,
2018-06-24
11:04:47