دانلود ZWCAD Architecture v2015.08.15 SP2 - نرم افزار طراحی سه بعدی برای معماری

دانلود نرم افزار ZWCAD Architecture

ZWCAD Architecture نرم افزاری شبیه به نرم افزار ZWCAD می باشد که برای معماری، طراحی و نقشه کشی توسعه یافته است و تمامی خصوصیات نرم افزار ZWCAD از جمله کتابخانه، ابزاری که منحصرا برای طراحی های معماری تعبیه شده، تهیه خودکار پیش نویس و کاهش خطاها و افزایش بهره وری را دارا می باشد. این نرم افزار بر پایه ZWCAD ساخته شده و این امکان را به شما می دهد که با محیطی که برایتان آشنا و ساده است کار کنید. طرح های شما با فرمت DWG ذخیره می شود که شما را قادر می سازد که طرح هایتان را در برنامه های مشابه از جمله AutoCAD نیز اجرا کرده و به اشتراک بگذارید.

سیستم مدیریت لایه های هوشمند تعبیه شده در این نرم افزار به طور خودکار آیتم ها و اشیاء را در لایه مناسب قرار می دهد، رنگ آمیزی می کند و به سادگی با نیاز های سازمان ها و اشخاص سازماندهی می شود. در این نرم افزار شما می توانید به صورت دو بعدی طراحی کرده و به صورت سه بعدی نتیجه را مشاهده کنید که بر عکس این فرآیند نیز ممکن است. در این نرم افزار ابزارها و کامپوننت های زیادی از جمله لوازم منزل، گیاهان، وسایل و تجهیزات آشپزخانه و سرویس بهداشتی و ... تعبیه شده که به راحتی قابل دسترسی و استفاده هستند. با استفاده از طرح دو بعدی تکمیل شده می توانید اقدام به ساخت طبقه ها، درها، دیوارها و ... بنمایید. با این نرم افزار شما می توانید به طور مستقیم و یا تنها با چند کلیک و ابزار هوشمند دیوارها، پنجره ها، بالکن ها، سقف و نور گیرها را ایجاد کنید، به صورت اتوماتیک و با دادن ابعاد به برنامه اتاق ها را طراحی کنید و فضا ها را از همدیگر جدا کنید و مهمتر از همه اینکه شما می توانید طرح هایتان را با فرمت DAE ذخیره کنید که این امکان را فراهم می کند که طرح تان را در Sketch up به صورت سه بعدی ویرایش کنید. همچنین با ذخیره طرح با فرمت STL امکان چاپ آن با پرینترهای سه بعدی فراهم می شود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار ZWCAD Architecture:
- ساخته شده شبیه به محیط آشنای ZWCAD
- ذخیره پروژه ها با فرمت های مختلف و کاربردی از جمله DWG، DAE، STL
- مدیریت و سفارشی سازی لایه های معماری به صورت خودکار
- قابلیت تبدیل و مشاهده طرح به محیط های دو بعدی و سه بعدی
- استفاده از طرح در موبایل، تبلت و pc
- دارای کتابخانه کامل از تجهیزات و ابزار دکور و طراحی ساختمان
- ساخت طبقات و در و دیوارها به صورت خودکار
- امکان ذخیره طرح به صورت سه بعدی برای استفاده در محیط Sketch up
- و...

دانلود ZWCAD Architecture v2015.08.15 SP2 - نرم افزار طراحی سه بعدی برای معماری

💿 نام نرم افزارZWCAD Architecture
📌 شماره نسخهv2015.08.15 SP2
📁 دسته بندیتخصصی/مهندسی
💾 حجم فایل372.05 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1394/7/8
📊 تعداد دانلود10,460
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️

سوالات متداول

نرم افزار ZWCAD Architecture چیست؟

نرم افزار طراحی و ایجاد مدل های دو بعدی و سه بعدی برای معماری که قابلیت ذخیره و استفاده از طرح در سایر برنامه های مشابه را داراست.

آخرین ورژن نرم افزار ZWCAD Architecture را از کجا دانلود کنم؟

برای دانلود نرم افزار ZWCAD Architecture به طور رایگان و با ترافیک نیم بها (در ایران) روی این لینک کلیک کنید.

آموزش نصب نرم افزار ZWCAD Architecture چگونه است؟

راهنمای نصب نرم افزار ZWCAD Architecture در این صفحه درج شده است.

کلمات کلیدی ZWCAD Architecture: 3d cad/cam, cad, cad designer, cad/cam utility, cam, designer, طراحی, طراحی سه بعدی, طراحی مهندسی, مدلسازی, مدلسازی سه بعدی, نرم افزار, دانلود ZWCAD Architecture, دانلود نرم افزار طراحی معماری, دانلود نرم افزار طراحی, دانلود نرم افزار طراحی سه بعدی معماری, دانلود نرم افزار مدلسازی سه بعدی معماری, دانلود نرم افزار طراحی آرشیتکت, دانلود نرم افزار مدلسازی 3D معماری, دانلود نرم افزار طراحی معماری 3D, دانلود نرم افزار برای ارشیتکت ها, ZWCAD Software Co Ltd full software collection, ظصزشی سخبفصشقث زخ مفی, ظصزشی سخبفصشقث زخ مفی, دانلود ZWCAD Architecture v2015.08.15 SP2 نرم افزار طراحی سه بعدی برای معماری, How to crack ZWCAD Architecture, طریقه/روش/راهنمای کرک ZWCAD Architecture, Torrent/Usnet/Buy ZWCAD Architecture, Setup ZWCAD Architecture, Install ZWCAD Architecture, دانلود رایگان نرم افزار ZWCAD Architecture, P30Download ZWCAD Architecture, Danlod/Danload/Donload ZWCAD Architecture, nhkg,n kvl htchv ZWCAD Architecture, Download ZWCAD Architecture Software, ZWCAD Architecture for windows, ZWCAD Architecture Trial, ZWCAD Architecture last Version/Edition, ZWCAD Architecture New Version, ZWCAD Architecture Update, ZWCAD Architecture Free Full Licensed, ZWCAD Architecture Repacked, ZWCAD Architecture Direct Download Link (DDL), ZWCAD Architecture Crack, Get ZWCAD Architecture, ZWCAD Architecture Keygen, ZWCAD Architecture Patch, ZWCAD Architecture Serial, ZWCAD Architecture Portable, برنامه ZWCAD Architecture, 2015.08.15 SP2, 3d cad/cam, cad, cad designer, cad/cam utility, cam, designer, مدلسازی, مدلسازی سه بعدی, نرم افزار, نرم افزار ZWCAD Architecture, طراحی, طراحی مهندسی, طراحی سه بعدی, WCAD Architecture - Built for Immediate Productivity. ZWCAD Architecture software is ZWCAD+ for architects to gain immediate productivity., ظصزشی شقزاهفثزفعقث, ظصزشی شقزاهفثزفعقث, خرید ZWCAD Architecture, به روز ترین ورژن ZWCAD Architecture, آخرین ورژن ZWCAD Architecture, آخرین نسخه ZWCAD Architecture, جدیدترین ورژن ZWCAD Architecture, جدیدترین نسخه ZWCAD Architecture, 2015.08.15 SP2, داونلود/دانلد/تورنت نرم افزار طراحی و ایجاد مدل های دو بعدی و سه بعدی برای معماری که قابلیت ذخیره و استفاده از طرح در سایر برنامه های مشابه را داراست., تحميل, دریافت, پی سی, پی 30, بهترین Specialized / Engineering, بهترین نرم افزار تخصصی/مهندسی, سافت ور, تریال, سوفت ور, مجانی,
2022-09-17
18:03:48