آموزش تایپوگرافی در فتوشاپ به همراه اصول طراحی پوستر و کاور

دانلود آموزش تایپوگرافی در فتوشاپ بهمراه اصول طراحی پوستر و کاور

در این مجموعه آموزش تایپوگرافی در فتوشاپ به صورت کاملا حرفه ای و خلاقانه گام به گام پیاده سازی شده و در نهایت با اصول طراحی پوستر و کاورهای زیبا آشنا می شوید.

 تایپوگرافی (Typography) چیست؟
به طور کلی، تایپوگرافی در بازه های زمانی مختلف، دارای مفهوم و تعریفی مستقل بوده و تا به امروز دستخوش تغییرات زیادی بوده است. ولی امروزه به اثر گرافیکی خلاقانه ای گفته می شود، که به طور کلی ساختار اصلی آن را حروف تشکیل می دهد و شما با تغییرات خلاقانه ای که در حروف ایجاد می کنید، این اثر را خلق می کنید. امروزه از مبحث تایپوگرافی، به صورت گسترده در طراحی کاور موزیک، طرح های مذهبی، پوستر ها و ... استفاده می شود.
نکته: در این آموزش شما علاوه بر یادگیری تکنیک های تایپوگرافی با آموزش دو پروژه طراحی با کلیت ترکیب تصاویر جهت پیاده سازی پوستر و پس زمینه های حرفه ای نیز آشنا می شوید.



ویژگی های این مجموعه:
- ۶ قسمت فیلم آموزشی به زبان فارسی (از پایه تا پیشرفته)
- کیفیت HD
- پروژه ی نهایی و فایل های مورد نیاز جهت تمرین
- دانلود دیجیتال

کلمات کلیدی: photoshop, typography, tutorial, poster, persiangfx, اموزش فتوشاپ, تایپوگرافی, طراحی کاور, طراحی پوستر, آموزش, دانلود آموزش آموزش تایپوگرافی در فتوشاپ بهمراه اصول طراحی پوستر و کاور, اموزش آنلاین, مجازی, فیلم آموزشی, مبتنی بر کامپیوتر, یادگیری, ویدئو, دوره آموزشی, persian tutorial, persiangfx, photoshop, poster, tutorial, typography, پرشین جی اف ایکس, آموزش فارسی, آموزش فتوشاپ, تایپوگرافی, طراحی کاور, طراحی پوستر, راهنمای تصویری, استاد, مدرس, معلم, تدریس خصوصی, Graphic & Design, رایگان, خرید, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, اپدیت, ترافیک نیم بها, ای لرنینگ, فایل آموزش, از راه دور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, فعفخقهشم مثشقدهدل فقشهدهدل, hl,ca jhd\,"vhtd nv tj,ah\ filvhi hw,g xvhpd \,sjv , :h,v, hl,ca jhdm,'vhtd nv tj,ahm filvhi hw,g xvhpd m,sjv , :h,v,آموزش تایپوگرافی در فتوشاپ به همراه اصول طراحی پوستر و کاور,
2016-04-04
16:19:27

آموزش تایپوگرافی در فتوشاپ به همراه اصول طراحی پوستر و کاور

📁 دسته بندیگرافیک و طراحی
💾 حجم فایل318 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1394/7/25
📊 تعداد دانلود31,943
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها