دانلود Flightradar24 v2.0.2 MacOS - نرم افزار نمایش هواپیماهای در حال پرواز برای مک
For macintoush

دانلود فلایت رادار برای مک

Flightradar24 نرم افزاری کاربردی و محبوب برای نمایش اطلاعات همه ی هواپیماهای در حال حرکت می باشد که برای سیستم عامل مک طراحی شده است. با این برنامه قادر خواهید بود به صورت 24 ساعته اطلاعات هواپیماهای در حال حرکت نظیر مسیر حرکت، نام شرکت هواپیمایی، شماره پرواز، سرعت حرکت و ... را مشاهده کنید.
نرم افزار فوق با اتصال اینترنت کار می کند و با آن می توانید به صورت زنده حرکت هواپیماهای در حال حرکت را برروی نقشه های گوگل مشاهده کنید و لذت ببرید. همچنین با این نرم افزار شما می توانید مک خود را به یک رادار ترافیک هوایی تبدیل کنید و رفت و آمد هواپیماهای سراسر دنیا را بلادرنگ ببینید.Flightradar24 اولین اپلیکیشن هوایی در بیش از 60 کشور جهان از جمله ایلات متحده ی امریکا، آلمان، فرانسه، ژاپن و استرالیا بوده و هست. این نرم افزار اطلاعات جامعی از هواپیماهای شخصی را به کاربر ارائه می دهد. این اطلاعات شامل ارتفاع، مسیر و سرعت است. Flightradar24 با نمایش اطلاعات لحظه ای و زمان تخمینی فرود هواپیما شما را نسبت به موقعیت دقیق آن آگاه می کند و همچنین می توانید با کمک جستجوگر نرم افزار هواپیمای مورد نظر خود را یافته و از موقعیت دقیق آن مطلع شوید. خاطر نشان می شود این برنامه از بیشتر کشور های دنیا به ویژه کشور عزیزمان ایران پشتیبانی می نماید.

اما تاریخچه ای جالب و خواندنی درباره این نرم افزار پرطرفدار:
Flightradar24 اپلیکیشنی بسیار جالب و مفید برای دوستداران پرواز و صنعت هوانوردی است که توسط کمپانی نرم افزاری Flightradar24 AB برای پلتفرم‌های مختلف از جمله مک، ویندوز و اندروید منتشر شده است. شاید شما هم مثل ما از خود بپرسید که این امر چگونه ممکن شده است؟ پاسخ در اینست اکثر هواپیماهای موجود دارای ترنسپوندر ADS-B هستند که همواره اطلاعات مکانی خود را مخابره میکنند. در سال 2006 دو تن از حرفه‌ای های صنعت هوانوردی که اهل سوئد بودند تصمیم گرفتند شبکه‌ای از گیرنده‌های ADS-B را در شمال و مرکز اروپا بنیان‌گذاری کنند. پس از گذشت مدتی در سال 2009 شبکه برای عموم علاقه‌مندان در دسترس قرار گرفت و هر فردی که دارای گیرنده ADS-B بود میتوانست به آن متصل شده و به آپلود دیتا و اطلاعات لازم بپردازد و اینگونه پس از مدتی اندک ایستگاه‌های متعددی در سرتاسر جهان شکل گرفت. این برنامه با پردازش اطلاعات رد و بدل شده بین ترنسپوندر و گیرنده‌های ADS-B، اطلاعات هر پرواز را استخراج کرده و برای کاربران نمایش میدهد.
چنانچه از علاقه‌مندان به صنعت هوانوردی و ترافیک هوایی هستید، پیشنهاد میکنیم این برنامه را نصب نموده و از قابلیتهای آن لذت ببرید.لازم به ذکر است همانطور که ممکن است حدس زده باشید این برنامه برای دریافت اطلاعات نیازمند اتصال به اینترنت است.
قابلیت های کلیدی Flightradar24:
- نمایش اطلاعات جامع برای هر هواپیما به صورت منحصر به فرد
- نمایش زمان واقعی اطلاعات پرواز
- جست و جوی سریع و آسان برای یک پرواز خاص
- نمایش مسیرهای پرواز به صورت واقعی برروی نقشه
- نمایش آرم های هواپیمایی
- نمایش مشخصات هواپیما شامل سرعت، ارتفاع و ...
- فیلتر بر اساس airline , speed و ارتفاع و ...
- ارائه ی اطلاغات جامع از حرکت هواپیما
- گزارش آنی موقعیت هواپیما
- ارائه ی زمان تخمینی فرود
- قابلیت جستجوی هواپیما
- هشدار موقعیت اضطراری
- پوشش جهانی پروازها
- قابلیت مشاهده ی لوگوی هواپیمایی در ارتباط با هواپیما
- محیط کاربری ساده و بسیار کاربرپسند

کلمات کلیدی: نمایش هواپیماهای در حال پرواز, لیست پروازها, نمایش هواپیما در مک, لیست پرواز در مک, نمایش آرم های هواپیمایی, پوشش جهانی پروازها, نمایش زمان واقعی اطلا, Flightradar24 AB full software collection, بمهلافقشیشق24 شذ, بمهلافقشیشق24 شذ, Download Flightradar Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, بمهلافقشیشق, بمهلافقشیشق, Turn your Mac into an air traffic radar and see airplane traffic around the world move in real-time. Discover why millions are already using Flightradar24., دانلود Flightradar24 v2.0.2 MacOSX نرم افزار نمایش هواپیماهای در حال پرواز برای مک, دانلود نرم افزار های شرکت فلایت رادار24 ای بی, tghdj vhnhv24 hd fd, tghdj vhnhv24 hd fd, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود مکینتاش فلایت رادار, برای مکینتاش, مک, مک او اس ایکس, سیستم عامل اپل, مک بوک پرو, کامپیوتر مک, مک بوک ایر, مک مینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, آی تیونز, اپ استور, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, سافت ور, اپدیت, ترافیک نیم بها, تریال, سوفت ور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پشزهدفخعسا, tghdj vhnhv, tghdj vhnhv, Flightradar24 نرم افزاری کاربردی و محبوب برای نمایش اطلاعات همه ی هواپیماهای در حال حرکت می باشد که برای سیستم عامل مک طراحی شده است., لیست پرواز در مک, نمایش هواپیما در مک, نمایش آرم های هواپیمایی, نمایش آرم های هواپیمایی در مک, نمایش زمان واقعی اطلاعات پرواز, نمایش زمان واقعی اطلاعات پروازدر مک, پوشش جهانی پروازها, پوشش جهانی پروازها در مک, Utilities, کاربردی, دانلود Flightradar24 v2.0.2 MacOS - نرم افزار نمایش هواپیماهای در حال پرواز برای مک,
2015-12-06
22:29:54

دانلود Flightradar24 v2.0.2 MacOS - نرم افزار نمایش هواپیماهای در حال پرواز برای مک

💻 نام نرم افزارFlightradar
📌 شماره نسخهv2.0.2
📁 دسته بندیکاربردی
💾 حجم فایل56 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1394/9/15
📊 تعداد دانلود9,472
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️