دانلود Inboard v1.1.6 MacOS - نرم افزار سازماندهی و مدیریت تصاویر برای مک
For macintoush

دانلود اینبورد برای مک

برای مدیریت تصاویر و مشاهده ی بهتر و سریع تر آنها در درون مک همیشه به نرم افزاری در این رابطه نیاز است.Inboard نرم افزاری برای ساماندهی تصاویر است که به شما کمک میکند عکس های خود را به سلیقه خود سامان داده و مطابق نظر خود طراحی کنید.این نرم افزار میتواند تصاویری را که در فولدرهای سیستم شما وجود دارد و آنهارا فراموش کرده اید را ساماندهی کند و از آنها برای پروژه های خود استفاده کنید. این نرم افزار محیط کاربری بسیار ساده و شبیه به نرم افزار Pinterest را دارا است. این نرم افزار از فرمت های PNG, JPG, GIF, PSD, AI, PDF, EPS پشتیبانی میکند. همچنین با این نرم افزار شما می توانید با حذف عکس های غیر ضروری از لیست سازماندهی شده به یک مجموعه عکس دلخواه بر اساس میزان کیفیت، حجم فایل، تاریخ عکس و به طور کلی یک آرشیوی از مجموعه تصاویر خود را آماده کنید.
علاوه براین نرم افزار Inboard ابزاری قدرتمند جهت مدیریت تصاویر شما است. این نرم افزار به شما اجازه مشاهده، بهبود، سازماندهی، ویرایش، انتشار و چاپ تصاویرتان را می دهد. نرم افزار Inboard از ویژگی هایی نظیر دسترسی آسان به همه ی پوشه ها، قابلیت ورود تصاویر و ... است. ظاهر برنامه بسیار زیبا و به صورت حرفه ایی و فشرده طراحی شده است و از انواع حافظه های دیجیتالی مانند دوربین دیجیتال و سایر Portable Memory ها پشتیبانی می کند و به تصاویر درونشان با یك كلیك متصل می شود. علاوه بر این شما با این نرم افزار می توانید مجموعه عکس های دلخواه خود را آماده کنید و سپس به راحتی آنها را در شبکه های اجتماعی بزرگ در فضای مجازی قرار دهید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Inboard:
- رابط کاربری ساده و آسان
- قابلیت عکس گرفتن از صفحه نمایش
- محیط کاربری بسیار زیبا و شبیه به نرم افزار معروف Pinterest
- تصویر برداری تمام صفحه و با کیفیت از وب سایت های مورد علاقه شما
- بازنشانی لایک های شما در Dribble
- ایمپورت یا اکسپورت کردن تصاویر با فایل ZIP برای انتقال ساده
- سازماندهی تصاویر با تعریف فولدرها و تگ ها
- قابلیت Load سریع عكس ها به Thumbnail
- امکان دسترسی آسان به همه ی پوشه ها در یك مكان
- دارای ظاهری زیبا و آشنا برای كاربر در 2 مدل حرفه ای و فشرده
- توانایی ورود تصاویر به از حافظه های دیجیتالی فقط با یك كلیك
- توانایی گرفتن عکس از ویدئوهای در حال پخش
- توانایی باز كردن چند پنجره ی مدیریت
- پشتیبانی از فرمت های PNG, JPG, GIF, PSD, AI, PDF, EPS

اما وجه تمایز این نرم افزار با سایر نرم افزار های سازماندهی و مدیریت تصاویر چیست؟
نرم افزار Inboard به واسطه طراحی سبک و استفاده از الگوریتم هایی با زمان اجرای بالا به شما کمک می کند که در کمترین زمان ممکن به انجام کارهای خود در زمینه سازماندهی تصاویر خود بپردازید. همچنین می تواند عکسهای شما را به طور همزمان با یک برچسب مورد علاقه مثلا موضوع عکس یا مکان عکس برچسب گذاری کنید. همچنین شما می توانید با گرفتن خروجی از پروژه خود و نصب مجدد سیستم عامل مک خودد آنها را در نرم افزار وارد کنید.

کلمات کلیدی: مدیریت تصویر, سازماندهی تصویر, مدیریت عکس , سازماندهی عکس, تصویربرداری از صفحه نمایش, مدیریت تصویر در مک, سازماندهی تصویردر مک, مدیریت عکس در مک , ساز, inboardapp full software collection, هدذخشقیشحح, هدذخشقیشحح, Download Inboard Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, هدذخشقی, هدذخشقی, Inboard helps you organize your screenshots and photos like your own private, desktop-based version of Pinterest., دانلود Inboard MacOSX نرم افزار سازماندهی تصاویر برای مک, دانلود نرم افزار های شرکت اینبورد اپ, hdkf,vn h\, hdkf,vn hm, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود مکینتاش اینبورد, برای مکینتاش, مک, مک او اس ایکس, سیستم عامل اپل, مک بوک پرو, کامپیوتر مک, مک بوک ایر, مک مینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, آی تیونز, اپ استور, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, سافت ور, اپدیت, ترافیک نیم بها, تریال, سوفت ور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پشزهدفخعسا, hdkf,vn, hdkf,vn, Inboard نرم افزاری برای ساماندهی تصاویر میباشد که به شما کمک میکند عکس های خود را به سلیقه خود سامان داده و مطابق نظر خود طراحی کنید., Inboard, مدیریت تصویر در مک, مدیریت تصویر در مکینتاش, مدیریت عکس, مدیریت عکس در مک, مدیریت عکس در مکینتاش, تصویربرداری از صفحه نمایش, تصویربرداری از صفحه نمایش در مک, تصویربرداری از صفحه نمایش در مکینتاش, سازماندهی تصویردر مک, سازماندهی تصویردر مکینتاش, سازماندهی عکس, سازماندهی عکس در مک, سازماندهی عکس در مکینتاش, Design & Graphics, طراحی و گرافیک, دانلود Inboard v1.1.6 MacOS - نرم افزار سازماندهی و مدیریت تصاویر برای مک,
2021-10-31
17:32:44

دانلود Inboard v1.1.6 MacOS - نرم افزار سازماندهی و مدیریت تصاویر برای مک

💻 نام نرم افزارInboard
📌 شماره نسخهv1.1.6
📁 دسته بندیطراحی و گرافیک
💾 حجم فایل7 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1400/8/9
📊 تعداد دانلود9,531
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️