دانلود Athentech Perfectly Clear for Lightroom v3.9.0.1713 MacOS - پلاگین بهینه سازی و افزایش کیفیت
For macintoush

دانلود آتنتک پرفکتلی کلیر برای مک

Perfectly Clear یک پلاگین در لایت روم جهت بهینه سازی، افزایش کیفیت و واضح و شفاف شدن عکس می باشد. Perfectly Clear بر روی هر دو کیفیت ۸bit و ۱۶bit در لایت روم ، قابل اجراست. تمام اصلاحات، الگو های از پیش تعیین شده، جدا و مستقل، با این پلاگین در اختیار شماست. شور و هیجان گرفتن اولین عکستان را به خاطر بیاورید، لذت بخش نبود؟ امروزه در دنیای عکاسی، لذت گرفتن عکس به دلیل صرف چند دقیقه یا چند ساعت ویا چند روز ویرایش و بهبود، مرتب سازی و نگهداری آنها از بین رفته است. جهانی را تصور کنید که در آن شما می توانید از هیجان گرفتن عکس لذت ببرید بدون صرف وقت و هزینه برای ویرایش و تعمیر آنها. شما می توانید جهانی کاملاً واضح را تصور کنید، جهانی که در آن یک سیستم نرم افزاری هوشمند حتی بهتر از شما عکس ها را ویرایش می کند. دنیایی که در واقع با یک کلیک می توانید تمامی عکسهایتان را بطور کاملاً اتوماتیک تصحیح کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار  Athentech Perfectly Clear:
- ساده ترین و سریع ترین راه برای بهبود و افزایش کیفیت تمامی عکس های شما
- با این پلاگین بالاترین کیفیت عکسی که شما تصور می کنید را می توانید داشته باشید
تغییرات نسخه جدید:
- سازگاری با سیستم عامل Seira
- به روز شدن نسخه پلاگین Adobe Lightroom به v1.3.8
- برطرف شدن تعداد زیادی از باگ ها و بهبود برخی از قسمت های مختلف نرم افزار

اما برتری این پلاگین نسبت به سایر پلاگین های لایت روم در چیست؟
فرض کنید شما ۵۰۰ عکس گرفته باشید ، حالا شما با استفاده از این پلاگین قابلیت ویرایش دسته ای ۵۰۰ عکس را بطور اتوماتیک خواهید داشت. ویرایش عکس ها با این پلاگین بسیار سرگرم کننده و جذاب است. این پلاگین به صورت مستقل نیز قابل اجرا بوده، این به این معنی است که اگر شما بخواهید عکسی را بکشید یا تنظیم کنید بدون اینکه نوسانی در آن پیش بیاید و مطابق میل شما در آید، و یا اگر بخواهید عکس را بکشید بدون اینکه در وضوح عکس شما تاثیری بگذارد، شما می توانید با این پلاگین عکس هایتان را براحتی با دقت بسیار زیاد و بطور کاملاً اتوماتیک ظرف مدت چند ثانیه به عکسی که مورد نظرتان است تبدیل کنید.
بنابراین Perfectly Clear پلاگینی در لایت روم است که با استفاده از آن می توان تمام تغییرات را با دقت ، سرعت و به آسانی بر روی عکس ها انجام داد. با Perfectly Clear از عکاسی لذت خواهیم برد زیرا برای ویرایش عکس ها دیگر زمان کمی را صرف خواهیم کرد و می دانیم عکس هایی با کیفیت های بسیار بالا خواهیم داشت. به دلیل اینکه چشم قابلیت های بیشتری برای دیدن تصاویر دارد، Perfectly Clear طوری عکس ها را ویرایش می کند که دقیقاً همانگونه که چشم از منظره واقعی می بیند، باشد. عکس هایی که با Perfectly Clear ویرایش شده، از سوی کلیه مخاطبان و عکاسان مورد استقبال قرار گرفته است. عکاسی یک هنر احساسی و زیباست که با Perfectly Clear زیباتر و بهتر خواهد شد.

کلمات کلیدی: ویرایش عکس, بهبود عکس, ویرایش تصویر, بهبود تصویر, بهینه سازی تصویر, افزایش کیفیت تصویر, ویرایش عکس در مک, بهبود عکس در مک, ویرایش تصویر در مک, بهبود ت, athentech full software collection, شفاثدفثزا, شفاثدفثزا, Download Athentech Perfectly Clear Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, شفاثدفثزا حثقبثزفمغ زمثشق, شفاثدفثزا حثقبثزفمغ زمثشق, Plug-Ins 2.0 give you a Perfectly Clear advantage. We made the world’s most advanced automatic photo correction 2x faster than previous versions, دانلود Athentech Perfectly Clear for Lightroom v2.0.2 MacOSX پلاگین بهینه سازی و افزایش کیفیت در لایت روم برای مک, دانلود نرم افزار های شرکت آتنتک, hjkj:, hjkj:, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود مکینتاش آتنتک پرفکتلی کلیر, برای مکینتاش, مک, مک او اس ایکس, سیستم عامل اپل, مک بوک پرو, کامپیوتر مک, مک بوک ایر, مک مینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, آی تیونز, اپ استور, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, سافت ور, اپدیت, ترافیک نیم بها, تریال, سوفت ور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پشزهدفخعسا, hjkj: \vt:jgd :gdv, hjkj: mvt:jgd :gdv, یک پلاگین در لایت روم جهت بهینه سازی، افزایش کیفیت و واضح و شفاف شدن عکس میباشد., Athentech Perfectly Clear, ویرایش تصویر, ویرایش تصویر در مک, ویرایش عکس در مک, پلاگین Lightroom, افزایش کیفیت تصویر, افزایش کیفیت تصویر در مک, بهینه سازی تصویر, بهینه سازی تصویر در مک, بهبود تصویر, بهبود تصویر در مک, بهبود عکس در مک, Design & Graphics, طراحی و گرافیک, دانلود Athentech Perfectly Clear for Lightroom v3.9.0.1713 MacOS - پلاگین بهینه سازی و افزایش کیفیت در لایت روم برای مک,
2019-12-26
20:40:15

دانلود Athentech Perfectly Clear for Lightroom v3.9.0.1713 MacOS - پلاگین بهینه سازی و افزایش کیفیت در لایت روم برای مک

💻 نام نرم افزارAthentech Perfectly Clear
📌 شماره نسخهv3.9.0.1713
📁 دسته بندیطراحی و گرافیک
💾 حجم فایل129 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1398/10/5
📊 تعداد دانلود10,644
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️