دانلود Thinkbox Krakatoa MY v2.4.3.59396 MacOS - پلاگین افکت گذاری حرفه ای در مایا برای مک
For macintoush

دانلود تینک باکس کراکاوتا ام وای برای مک

Thinkbox Krakatoa MY نام یک پلاگین قدرتمند برای نرم افزار مایا (MAYA) است که شما میتوانید با استفاده از این پلاگین افکت های حرفه ای بسازید. شما به کمک این نرم افزار میتوانید به ایجاد آتش، دود و انفجارهای کاملا شبیه به واقعیت و حرفه ای، و افکت های کاملا حرفه ای را بر اساس ذرات را در محیط نرم افزار مایا بسازید. در بین تمام پلاگین هایی که به منظور توسعه و رندرینگ سیستم‌های ذره‌ای در بازار وجود دارد، Krakatoa یک پلاگین کاملا متفاوت می باشد. Krakatoa یک موتور رندرینگ و پردازش داده‌های ذره‌ای است که در اینجا منظور از ذره همان Particle ها می باشند. کاربرانی که با این پلاگین قدرتمند آشنایی ندارند، حتماً می‌پرسند که موتورهای رندرینگ قدرتمندی وجود دارند که به سادگی Particle systems ها را رندر میکنند، پس Krakatoa چه کاربردی دارد؟
در جواب باید بگوییم که Krakatoa یک ابزار قدرتمند به منظور تولید و کار با داده‌های عظیم ذره‌ای می باشد. این محصول قرار است که در زمانی که به تعداد بسیار زیادی ذره نیاز داشتید به کمک شما بیاید. در حقیقت Krakatoa مرکزیت داده‌های Particle می باشد. شما میتوانید به راحتی در هر نرم‌افزار یا برنامه ای، سیستم ذره‌ای خود را شبیه سازی کنید، سپس به یکی از سه نرم‌افزار 3ds max , Maya و یا cinema 4D انتقال داده و توسط Krakatoa میلیونها ذره به شبیه سازی انجام شده اضافه کنید، اصلاح کنید و چندین ویرایشگر بروی آن اعمال کنید، و در نهایت رندر نمایید. از این رو است که Krakatoa یک ابزار متفاوت می باشد. زیرا پلی بین تمامی نرم‌افزارها و پلاگین های ذره‌ای خواهد بود.

اما چه عواملی باعث محبوبیت این پلاگین در مقایسه با سایر پلاگین های افکت گذاری شده است؟
Krakatoa دارای دو هسته مرکزی است. یکی هسته پردازشی و دیگری هسته رندرینگ. هسته پردازشی در حقیقت محاسبات مورد نیاز شما را انجام خواهد داد. افزایش حجم ذره ها، ویرایش ها، تغییر زمان حرکتی، پوشش و ... . هسته رندرینگ نیز وظیفه مشخص کردن نحوه رندرینگ ذرات را به عهده دارد. به عنوان مثال میتوانید ذرات را به صورت نقطه، نوار، خط و یا با حجم های Voxel رندر نمایید.
Krakatoa برای کار نیاز به یک ورودی دارد. این ورودی میتواند از هر جایی تأمین شود. یکی از مهمترین و قدرتمندترین ابزارهای شبیه سازی سیستم‌های ذره‌ای و مایعات نرم‌افزار RealFlow می باشد. این نرم‌افزار را همگان می‌شناسد و از قابلیت‌های آن با خبر هستند. فرض می کنیم که شما تصمیم دارید که یک شبیه سازی خاص را در این نرم‌افزار پیاده‌سازی کنید. بعد از انجام عملیات با تعداد مشخصی ذره، قصد دارید که به منظور نهایی شدن کار حجم پردازش را افزایش دهید. به عنوان مثال یک گردباد را شبیه سازی کرده‌اید اما به دلیل محدودیت‌های زمانی و سخت افزاری نمیتوانید بیش از 1 میلیون ذره را در شبیه سازی realflow دخالت دهید. اینجاست که Krakatoa به عنوان یک پلاگین بی رقیب وارد خواهد شد. شما بعد از شبیه سازی، صحنه خود را به یکی از نرم افزارهای ذکر شده انتقال می‌دهید که در نتیجه این اطلاعات، ورودی Krakatoa را تشکیل خواهند داد. حال میتوانید با استفاده از قابلیت‌های بسیار قدرتمند این نرم افزار، ویرایش های مورد نظر را به روی ذرات انجام دهید و در نهایت رندر کنید.
در حال حاضر Krakatoa دارای پسوند هایی می باشد. به عنوان مثال Krakatoa MX پلاگین این برنامه برای 3ds max و Krakatoa MY نسخه Maya و Krakatoa C4D هم که مشخصاً برای نرم‌افزار Cinema 4D و در نهایت Krakatoa SR که به معنای Stand-alone است و به صورت مستقل و بدون نیاز به نرم‌افزار خاصی اجرا می شود. نسخه های مایا و سینِما 4d و SR بروی هر دو سیستم عامل Apple OSX و Windows اجرا می‌شوند و نسخه 3ds Max فقط بروی ویندوز قابل اجراست.
عامل قدرتمند شدن این پلاگین چیست؟
این محصول تماماً از قدرت CPU استفاده میکند بنابراین نیاز به کارت گرافیک خاصی برای اجرای آن نخواهید داشت. یکی از بهترین قابلیت‌های Krakatoa این است که از تمام توان پردازنده استفاده میکند. بسیاری از برنامه‌های گرافیک سه بعدی و شبیه سازها نمیتوانند از تمام توان پردازنده بهره مند شوند. حتماً بارها مشاهده کرده‌اید که در زمان پردازش های سنگین و شبیه سازیها، فقط چند هسته از تمام هسته ها زیر بار پردازش می‌روند و مابقی آن‌ها در حالت بیکار هستند. اما Krakatoa از تمام هسته های پردازنده به خوبی استفاده میکند.
هدف اصلی و اولیه Krakatoa افزایش حجم ذرات بوده و هست. شما میتوانید میلیون‌ها و میلیاردها ذره را به سادگی پردازش کنید در حالی که Krakatoa مدیریت بسیار دقیق و کاملی بروی حافظه مصرفی در زمان کار و رندر خواهد داشت. بیشتر تصاویری که از حجم های عظیم Particle systems مشاهده میکنید توسط Krakatoa پردازش شده است. این محصول واقعاً در کار خود خبره است و یکی از بهترین گزینه برای ساخت صحنه‌های عظیم دود، آتش، گردو غبار، ذرات معلق و حتی موضوعات solid می باشد. Krakatoa دارای یک محیط Node-Based به نام Magma برای اعمال دستورات و تغییرات مورد نظر می باشد.
Krakatoa یکی از استادان Caching ذرات است. کافی است که چندین بار پردازش های تکراری را آنجام دهید تا متوجه شوید که این نرم‌افزار با چه قدرتی کار میکند. در آخرین نسخه از این محصول می‌توانید ذرات بدست آمده از سیستم LIDAR را نیز به عنوان ورودی داده‌ها مورد استفاده قرار دهید. جالب تر از آن اینکه Krakatoa در حال حاضر مو و پشم را نیز جز ورودی های خود قبول میکند و شما میتوانید حجم Hair های شبیه سازی شده در محیط را به طرز معجزه آسایی افزایش دهید.
شما میتوانید در این محیط به راحتی تغییرات و ایده‌های خود را اعمال کنید و از قدرت آن لذت ببرید. این محیط یکی از نقاط قوت Krakatoa می باشد. قابلیت‌های و سادگی کار با Node ها میتواند سرعت تنظیمات شما را بسیار افزایش دهد.

کلمات کلیدی: افکت گذاری حرفه ای, رندرینگ در مک, پلاگین مایا, افکت گذاری حرفه ای در مک, رندرینگ در مکینتاش, پلاگین مایا در مکینتاش, رندر در مک, افکت گذاری مایا, افک, thinkboxsoftware full software collection, فاهدنذخطسخبفصشقث, فاهدنذخطسخبفصشقث, Download Thinkbox Krakatoa MY Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, فاهدنذخط نقشنشفخش پغ, فاهدنذخط نقشنشفخش ئغ, Krakatoa for Autodesk Maya (also known as Krakatoa MY or KMY for short) is a volumetric particle rendering plugin inplemented using the C++ Interface to Thinkbox Software's Krakatoa renderer for Linux, Mac OSX and Microsoft Windows operating systems. , دانلود Thinkbox Krakatoa MY v2.4.3.59396 MacOSX پلاگین افکت گذاری حرفه ای در مایا برای مک, دانلود نرم افزار های شرکت تینک باکس سافت ور, jdk: fh:s shtj ,v, jdk: fh:s shtj ,v, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود مکینتاش تینک باکس کراکاوتا ام وای, برای مکینتاش, مک, مک او اس ایکس, سیستم عامل اپل, مک بوک پرو, کامپیوتر مک, مک بوک ایر, مک مینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, آی تیونز, اپ استور, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, سافت ور, اپدیت, ترافیک نیم بها, تریال, سوفت ور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پشزهدفخعسا, jdk: fh:s :vh:h,jh hl ,hd, jdk: fh:s :vh:h,jh hl ,hd, Thinkbox Krakatoa MY نام یک پلاگین قدرتمند برای نرم افزار مایا (MAYA) میباشد که شما میتوانید با استفاده از این پلاگین افکت های حرفه ای بسازید. , Krakatoa MY, پلاگین مایا, پلاگین مایا در مکینتاش, پلاگین در مک, افکت گذاری مایا, افکت گذاری مایا در مک, افکت گذاری حرفه ای در مک, رندر در مک, رندرینگ در مکینتاش, Design & Graphics, طراحی و گرافیک, دانلود Thinkbox Krakatoa MY v2.4.3.59396 MacOS - پلاگین افکت گذاری حرفه ای در مایا برای مک,
2016-01-03
23:36:38

دانلود Thinkbox Krakatoa MY v2.4.3.59396 MacOS - پلاگین افکت گذاری حرفه ای در مایا برای مک

💻 نام نرم افزارThinkbox Krakatoa MY
📌 شماره نسخهv2.4.3.59396
📁 دسته بندیطراحی و گرافیک
💾 حجم فایل137.40 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1394/9/23
📊 تعداد دانلود6,862
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️