دانلود فونت پرستو - Parastoo
شما کاربران گرامی شاهد فونت فارسی پرستو با فرمت های TTF ،WOFF، EOT هستید. طراحان وب سایت و گرافیست های خلاق می توانند از این فونت زیبا در طراحی های خود استفاده کنید.

این فونت بر مبنای قلم‌ گندم ساخته شده که خود باز طراحی فونت DejaVu 2.35 است.
توجه: این فونت در حال توسعه می باشد. هم اکنون می توانید از قلم استفاده نمایید اما در آینده نسخه های جدید منتشر خواهد شد.
توجه: جهت استفاده برای چاپ از نسخه موجود در پوشه Print بسته دانلود استفاده نمایید. اندازه این نسخه با قلم‌های نازنین، میترا و ... هماهنگ شده است.
نکته: نسخه‌های شامل حروف لاتین Lora، بدون حروف لاتین و تمام ارقام فارسی در بسته فشرده (zip) فونت موجود است.
فونت پرستو را میتوان نسخه ارتقا یافته فونت نازنین دانست. این فونت به خوبی از حروف فارسی، عربی، کردی و اردو پشتیبانی می کند، اعراب گذاری بسیار دقیق و خوبی دارد و برای دستکتاپ و وب برای استفاده در چاپ می تواند بسیار خوب عمل کند. فونت پرستو از خوانایی بالایی برخوردار است و برای استفاده در نشر رومیزی نیز می تواند پرکاربرد باشد.

کلمات کلیدی: دانلود فونت فارسی Parastoo, فونت Parastoo, فونت فارسی پرستو, Download Parastoo, Graphic, Design, Photoshop, PSD, Pixel, Photo, Vector, Direct Download Link, DDL, Buy, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n 'vhtd;, حشقشسفخخ, حشقشسفخخ, شما کاربران گرامی شاهد فونت فارسی پرستو با فرمت های TTF ،WOFF، EOT هستید. طراحان وب سایت و گرافیست های خلاق می توانند از این فونت زیبا در طراحی های خود استفاده کنید...., دانلود گرافیک فونت پرستو, گرافیک, فتوشاپ, طراحی, هنری, پیکسل, وکتور, خرید, جدید, پی سی دانلود, پی 30 دانلود, با لینک مستقیم, ترافیک نیم بها, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, لقشحاهزت, t,kj \vsj,, t,kj mvsj,,font, ttf, فونت, فونت فارسی, Font, Persian, دانلود فونت پرستو - Parastoo,
2017-12-19
12:49:33

دانلود فونت پرستو - Parastoo

🎨 نام بستهParastoo
📁 دسته بندیفارسی
💾 حجم فایل0.176 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1394/11/8
📊 تعداد دانلود17,652
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها