آموزش طراحی پوستر و کاورهای تایپوگرافی به سبک حرفه ای ها در فتوشاپ

دانلود آموزش طراحی پوستر و کاورهای تایپوگرافی به سبک حرفه ای ها در فتوشاپ

در این مجموعه آموزش تایپوگرافی در فتوشاپ به صورت کاملا حرفه ای و خلاقانه گام به گام پیاده سازی شده و در نهایت با اصول طراحی پوستر و کاورهای زیبا آشنا می شوید.
نکته: در این آموزش شما علاوه بر یادگیری تکنیک های تایپوگرافی با آموزش دو پروژه طراحی با کلیت ترکیب تصاویر جهت پیاده سازی پوستر و پس زمینه های حرفه ای نیز آشنا می شوید.

ویژگی های این مجموعه:
- 6 قسمت فیلم آموزشی به زبان فارسی (از پایه تا پیشرفته)
- 2 ساعت و 22 دقیقه آموزش فارسی
- کیفیت HD
- پروژه ی نهایی و فایل های مورد نیاز جهت تمرین
- دانلود دیجیتال


نمونه اثار، پوستر و کاور موسیقی،طراحی شده با این تکنیک

شما با استفاده از تکنیک های مختلف طراحی و خلق تایپوگرافی های متنوع موجود در این آموزش، قادر خواهید بود که آثار خلاقانه ای را برای طراحی کاور موزیک، پوستر و ... ایجاد کنید.

در این مجموعه آموزشی دو پروژه مختلف از دو طراح حرفه ای از صفر تا 100 پیاده سازی شده است که با مشاهده تکنیک ها کار براحتی قادر خواهید بود شما نیز نمونه های به مراتب زیباتر و حرفه ای تری را پیاده سازی نمایید.


کلمات کلیدی: persiangfx, photoshop, tutorial, video tutorial, persian tutorial, poster, typography, mp4, آموزش, آموزش فتوش, دانلود آموزش آموزش طراحی پوستر و کاورهای تایپوگرافی به سبک حرفه ای ها در فتوشاپ, اموزش آنلاین, مجازی, فیلم آموزشی, مبتنی بر کامپیوتر, یادگیری, ویدئو, دوره آموزشی, mp4, persian tutorial, persiangfx, photoshop, poster, tutorial, typography, پرشین جی اف ایکس, video tutorial, آموزش, آموزش فارسی, آموزش فتوشاپ, آموزش ویدئویی, طراحی کاور تایپوگرافی, طراحی پوستر, راهنمای تصویری, استاد, مدرس, معلم, تدریس خصوصی, Graphic & Design, رایگان, خرید, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, اپدیت, ترافیک نیم بها, ای لرنینگ, فایل آموزش, از راه دور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, فعفخقهشم مثشقدهدل فقشهدهدل, hl,ca xvhpd \,sjv , :h,vihd jhd\,"vhtd fi sf: pvti hd ih nv tj,ah\, hl,ca xvhpd m,sjv , :h,vihd jhdm,'vhtd fi sf: pvti hd ih nv tj,ahm,آموزش طراحی پوستر و کاورهای تایپوگرافی به سبک حرفه ای ها در فتوشاپ,
2016-04-25
09:07:12

آموزش طراحی پوستر و کاورهای تایپوگرافی به سبک حرفه ای ها در فتوشاپ

📁 دسته بندیگرافیک و طراحی
💾 حجم فایل318 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1394/10/23
📊 تعداد دانلود13,707
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها