دانلود Pluralsight jQuery UI - آموزش طراحی رابط کاربری جی کوئری

دانلود آموزش طراحی رابط کاربری جی کوئری

جی‌کوئری (jQuery) یک کتابخانه جاوا اسکریپت سبک‌ وزن چند مرورگری است که برای ساده سازی نوشتن اسکریپ‌های سمت-مشتری، در HTML طراحی شده و امروزه محبوب‌ترین کتابخانهٔ جاوا اسکریپت در حال استفاده است. جی کوئری نرم‌افزار متن باز و رایگان است که تحت دو پروانه "GPL" و "MIT" منتشر می‌شود. دستور زبان جی‌کوئری به گونه‌ای طراحی شده است که عمل هدایت به پرونده را آسان‌تر کرده باشد. می‌توان با آن حرکات انیمیشین ایجاد و از رویدادهای صفحه استفاده کرد و به وسیله آن می‌توان نرم‌افزارهای مبتنی بر Ajax را ایجاد و توسعه داد. جی‌کوئری همچنین این اختیار را به برنامه نویسان می‌دهد که افزونه‌ هایی برای کتابخانه جاوا اسکریپت ایجاد کنند. جدا از این‌ها، جی‌کوئری به توسعه دهندگان این اختیار را می‌دهد که تکه برنامه‌های سطح پایین مبادله‌ای (ارتباط مرورگر با کاربر) و یا انیمیشنی و حتی افکت‌های پیشرفته و سطح بالا و اشیاء فرضی را ایجاد کنند.
یکی از مهمترین و جذاب ترین قسمت هر وب سایت ظاهر آن است. اولین چیزی که کاربر با آن مواجه می شود، UI وب سایت و جلوه های گرافیکی آن است و این قسمت باید حداکثر جذابیت را داشته باشد تا کاربر را جذب کند. استفاده از رنگ ها متنوع و البته در یک گروه، Motion ها و حرکات مختلف، واکنش هایی که وب سایت نسبت به دستورات کاربر نشان می دهد، استفاده از انواع کامپوننت ها در طراحی و موارد بسیار زیاد دیگری همگی در طراحی خاص محیط دیداری تاثیر دارند. در این دوره ی آموزشی شما با اصول و مبانی طراحی جلوه های ویژه دیداری با استفاده از jQuery آشنا می شوید.

سرفصل های دوره آموزشی Pluralsight jQuery UI:
- آشنایی با محیط دیداری جی کوئری
- ابزارک های jQuery UI (قسمت اول)
- ابزارک های jQuery UI (قسمت دوم)
- تعامل با رابط کاربری جی کوئری
- جلوه های jQuery UI

کلمات کلیدی: آموزش طراحی رابط کاربری جی کوئری, فیلم آموزشی طراحی رابط کاربری جی کوئری, دوره آموزشی طراحی رابط کاربر, Pluralsight full tutorial collection, حمعقشمسهلاف, حمعقشمسهلاف, Download Pluralsight jQuery UI, Tutorial, E-Learning, Training Course, Education, برنامه نویسی و طراحی وب, Instruction, CBT, Teacher, Direct Download Link, DDL, New, Update, Online, Buy, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n hl,ca, حمعقشمسهلاف تضعثقغ عه, حمعقشمسهلاف تضعثقغ عه, This course guides you through all of the features of the jQuery UI library, and shows you how to use them to build highly interactive web applications., دانلود آموزش های شرکت پلورالسایت, \g,vhgshdj, mg,vhgshdj, دانلود آموزش آموزش طراحی رابط کاربری جی کوئری, اموزش آنلاین, مجازی, فیلم آموزشی, مبتنی بر کامپیوتر, یادگیری, ویدئو, دوره آموزشی, download, jQuery UI, Learning, وب سایت, پلورالسایت, آموزش, جی‌کوئری, جاوا اسکریپت, دانلود, رابط جی کوئری, راهنمای تصویری, استاد, مدرس, معلم, تدریس خصوصی, Development & Web, رایگان, خرید, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, اپدیت, یکی از مهمترین و جذاب ترین قسمت هر وب سایت ظاهر آن است., ترافیک نیم بها, ای لرنینگ, فایل آموزش, از راه دور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, فعفخقهشم مثشقدهدل فقشهدهدل, hl,ca xvhpd vhfx :hvfvd [d :,mvd, hl,ca xvhpd vhfx :hvfvd [d :,ئvd,دانلود Pluralsight jQuery UI - آموزش طراحی رابط کاربری جی کوئری,
2020-06-01
16:38:01

دانلود Pluralsight jQuery UI - آموزش طراحی رابط کاربری جی کوئری

🎓 نام آموزشPluralsight jQuery UI
📁 دسته بندیبرنامه نویسی و طراحی وب
💾 حجم فایل401 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1394/12/13
📊 تعداد دانلود10,765
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها