دانلود Wondershare Filmora v10.0.1.3 MacOS - نرم افزار ویرایش ویدئو برای مک
For macintoush

دانلود فیلمورا برای مک

نرم افزار Wondershare Filmora یک ویرایشگر ویدئویی ساده است که می تواند به عنوان دستیاری حرفه ای در ادیت و خلق ویدئو های زیبا و چشم نواز به کاربران کمک کند تا قادر باشند لحظه ها و خاطرات با ارزش خود را در هر مکان و زمانی با دیگران به اشتراک بگذارند. طراحی رابط کاربری آن به شیوه مدرن و کاملاً بصری استفاده آسان از ابزارهای ویرایش فیلم را برای کاربران به ارمغان آورده است. امکان افزودن متن یا عنوان و ویرایش آن ها، وارد کردن موزیک و صداگذاری، اعمال افکت های تصویری، امکان افزودن و استفاده از موشن گرافیک ها و فیلترها و همچنین قابلیت کنترل سرعت ویدئو، تنها تعدادی از مهم ترین ویژگی های این نرم افزار کاربردی می باشند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Wondershare Filmora:
- افزودن متن و عنوان به فیلم
- ابزارهای لازم برای خلاقانه تر عمل کردن هنگام ویرایش ویدئو ها
- محیط کاربری آسان
- افزودن موزیک به ویدئو
- ابزارهای بسیار جهت ویرایش ویدیوها
- امکان اضافه کردن صوت و تصویر به فایل ویدیویی
- امکان فراخوان ویدیوها به فرمت SD و HD
- فیلمبرداری توسط وبکم و ویرایش آن
- امکان برش ویدیو ها و ادغام آن ها
- افزایش و کاهش سرعت پخش ویدیو ها
- اشتراک گذاری فایل ها در شبکه های یوتیوب ، فیسبوک و توییتر
- بهینه کردن ویدیو جهت پخش در دیوایس ها مانند آیفون ، آیپد ، آیپاد ، PSP ، Zune و ...
- امکان استفاده از Overlays و Filters
- امکان افزودن عناصری مانند Still و Motion Graphics
- سیستم کنترل سرعت ویدئو
- اعمال افکت های ساده و پیشرفته
- به اشتراک گذاری فیلم ها
- و ...

اما برتری Wondershare Filmora نسبت به سایر نرم افزار های ویرایش فیلم در چیست؟
Filmora یک ویرایشگر ویدئویی با ابزار های قدرتمند و کامل جهت ویرایش فایل های تصویری شما می باشد. Filmora یک برنامه ساده می باشد که به شما ویژگی ها و استایل هایی را در رابطه با ساخت فیلم شما می دهد که می توانید آنها را با فیلم خود تنظیم و از آن استفاده کنید.
این برنامه دارای ابزار drag & drop می باشد که به شما امکان استفاده ی آسان از نرم افزار را می دهد. پشتیبانی از متن های انیمیشن، کتابخانه موزیک و همچنین پشتیبانی از بسیاری فیلتر ها و استایل ها که برای نمایش خلاقیت شما به کار می رود. دارای بیش از ۱۰۰ افکت بصری می باشد و همچنین کنترل پنل سرعت افکت ها را نیز دارا می باشد.
- مدرن و ساده: طراحی ساده و نوآورانه این برنامه باعث محبوبیت آن شده است.
- افکت های ساده: با این نرم افزار تخیلات خود را به واقعیت تبدیل کنید. دارای بیش از ۱۰۰ افکت بصری خاص و زیبا که به شما اجازه می دهد ویدئو خود را به صورت حیرت آوری ویرایش کنید.
- افکت های پیشرفته: دارای افکت های پیشرفته به همراه کنترل پنل تنظیم آنها
- به اشتراک گذاری پروژه: شما می توانید پروژه خود را با دوستان و خانواده خود در سراسر دنیا به اشتراک بگذارید. به راحتی می توانید در بسیاری از وبسایت ها انتشار دهید.

کلمات کلیدی: Wondershare , Video Editor , Editor, ویدئو ادیتور, ادیتور, ویرایشگر ویدئو, ویرایشگر فیلم, دانلود نرم افزار ویرایش فایل های ویدئویی, دانلود نرم افزار ویر, Wondershare full software collection, صخدیثقساشقث, صخدیثقساشقث, Download Filmora Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, بهمپخقش, بهمئخقش, Filmora is an all-in-one home video editor that has powerful functionality and a fully stacked feature set. Filmora is a solid app that Filmoragives you the features and styles that have been previously only available to professional film makers that have a certain level of experience and the expensive applications to match., دانلود Wondershare Filmora MacOSX نرم افزار ویرایش ویدئو برای مک, دانلود نرم افزار های شرکت واندرشیر, ,hknvadv, ,hknvadv, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود مکینتاش فیلمورا, برای مکینتاش, مک, مک او اس ایکس, سیستم عامل اپل, مک بوک پرو, کامپیوتر مک, مک بوک ایر, مک مینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, آی تیونز, اپ استور, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, سافت ور, اپدیت, ترافیک نیم بها, تریال, سوفت ور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پشزهدفخعسا, tdgl,vh, tdgl,vh, نرم افزار Wondershare Filmora یک ویرایشگر ویدئویی ساده است که می تواند به عنوان دستیاری حرفه ای در ادیت و خلق ویدئو های زیبا و چشم نواز به کاربران کمک کند تا قادر باشند لحظه ها و خاطرات با ارزش خود را در هر مکان و زمانی با دیگران به اشتراک بگذارند., editor, نرم افزار Filmora, نرم افزار ویرایش و ساخت فیلم خانوادگی, نرم افزار ادیت فیلم های خانگی, نرم افزار ادیتور ویدئوکلیپ, ویدئو ادیتور, ویرایشگر فیلم, ویرایشگر ویدئو, واندرشیرفیلمورا, video editor, wondershare, ادیتور, Design & Graphics, Multimedia, Software, طراحی و گرافیک, مالتی مدیا, نرم افزار, دانلود Wondershare Filmora v10.0.1.3 MacOS - نرم افزار ویرایش ویدئو برای مک,
2020-10-25
10:38:41

دانلود Wondershare Filmora v10.0.1.3 MacOS - نرم افزار ویرایش ویدئو برای مک

💻 نام نرم افزارFilmora
📌 شماره نسخهv10.0.1.3
📁 دسته بندینرم افزار
💾 حجم فایل725 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1399/8/2
📊 تعداد دانلود35,055
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️