دانلود ActiveState Perl Dev Kit Pro v9.5.1.300018 MacOS - نرم افزار  توسعه برنامه های پرل برای مک
For macintoush

دانلود پرل دو کیت برای مک

Perl Dev Kit یا PDK نرم افزاری مفید است که ابزارهای ضروری و مورد نیاز را به منظور ساخت راحت تر و یا توسعه برنامه هایی که به زبان پرل (Perl) نوشته می شوند، در اختیار برنامه نویسان قرار می دهد. علاوه بر این شما به راحتی قادر خواهید بود برنامه هایی که به این زبان نوشته اید را به فایل هایی اجرایی برای AIX, HP-UX, Linux, Solaris و Windows تبدیل کنید و بدون هیچ دردسری اسکریپ های پرل را دیباگ نمایید. تولید کد برای فیلتر های پیچیده، و یا تبدیل کد های مفید از VBScript به پرل به علاوه امکان ایجاد کامپاننت های .NET و ActiveX و یا تبدیل برنامه های نوشته شده در پرل به برنامه های بومی Windows services و system tray applications همگی در PDK امکان پذیر است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار ActiveState Perl Dev Kit Pro:
- بسته بندی کد منبع و ماژول های پرل
- ساخت فایل هایی اجرایی برای AIX, HP-UX, Linux, Solaris ,Windows و MacOSX
- استفاده آسان
- اجرا و اعمال استانداردهای برنامه نویسی
- اشکالزدا گرافیکی
- تجزیه و تحلیل کدها و بالا بردن قابلیت اطمینان
- ایجاد فایل نصب MSI
- دارای ابزار Filter Builder
- تبدیل کد های مفید از VBScript به پرل
- تبدیل برنامه های پرل به برنامه های Windows system tray
-  ایجاد کامپاننت های .NET و ActiveX
- و ...
اما زبان برنامه نویسی پرل چیست و چه کاربردی دارد؟
زبان برنامه نویسی perl یک زبان برنامه نویسی مفسر هست که محبوبیت زیادی در سیستم عامل Unix دارد. این زبان قدرتمند شباهت زیادی به زبان برنامه نویسی C دارد وهمچین از بیشتر امکانات این زبان نیز برخوردار است و همانند این زبان انعطاف پذیر می باشد. زبان برنامه نویسی perl برای پردازش های متنی، تولید وگزارش گیری بسیار مفید وکاربردیست. پرل در سال ۱۹۸۷ توسط لری وال منتشر شد. زبان پرل بطور وسیعی ساختار خود را از زبان C و بسیاری از خصوصیات خود را مدیون زبانهای AWK , LISP , SED , SH می باشد.
در حال حاضر می توان پرل را در بیش از ۴۰ سیستم عامل بکار گرفت، و کتابخانه CPAN بیش از ۱۱۰۰۰ ماژول را با کد منبع در اختیارتان می گذارد. در سال ۱۹۸۸ لری وال زبان برنامه نویسی به همگان معرفی کرد که می توانست به جای awk و sed به کار رود.در واقع پرل زبان مفسر داری است که برای کار بر روی فایل های متنی مناسب است.
نسخه شماره ۲ برنامه در همان سال و چند ماه بعد از آن ارایه شد که شبیه نسخه های فعلی پرل بود.و پیشرفت های بسیار خوبی داشت...تا جاییکه زبان پرل را برابر با زبان قدرتمند C می دانستند.و بیراه هم نبود چون ساختار زبان پرل شبیه زبان C می باشد.
پرل زبانی مستقل از سکو است. بدین معنا که شما میتوانید با اندکی تغییر در ساختار برنامه خود آنها را در سکوهای مختلف اجرا کنید.
پرل هم اکنون در سکوهای: یونیکس (لینوکس . سولاریس . Free BSD و ...)، مکینتاش و همچنین ویندوز اجرا میشود.
نکته کوچکی که میتوان به آن اشاره کرد این است که نام این زبان برنامه نویسی perl است و همچنین نام مفسر این زبان نیز perl است و به عنوان مثال مانند زبان C که کامپایلر های مختلفی دارد نیست پس این دو را اشتباه نگیرید.

کلمات کلیدی: deploy applications , perl application creator , application builder , perl , deploy , build, توسعه برنامه, پرل, ساخت فایل اجرایی, دانلود ابزارهای مورد نیا, activestate full software collection, شزفهرثسفشفث, شزفهرثسفشفث, Download Perl Dev Kit Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, حثقم یثر نهف, حثقم یثر نهف, Perl Dev Kit (PDK) provides essential tools for building and deploying Perl applications. PDK features cross-platform wrapping and application builders for Windows, Mac OS X, Linux, HP-UX, Solaris, دانلود ActiveState Perl Dev Kit Pro v9.5.1.300018 MacOSX نرم افزار توسعه برنامه های پرل برای مک, دانلود نرم افزار های شرکت اکتیو استیت, h:jd, hsjdj, h:jd, hsjdj, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود مکینتاش پرل دو کیت, برای مکینتاش, مک, مک او اس ایکس, سیستم عامل اپل, مک بوک پرو, کامپیوتر مک, مک بوک ایر, مک مینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, آی تیونز, اپ استور, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, سافت ور, اپدیت, ترافیک نیم بها, تریال, سوفت ور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پشزهدفخعسا, \vg n, :dj, mvg n, :dj, یا PDK نرم افزاری مفید است که ابزارهای ضروری و مورد نیاز را به منظور ساخت راحت تر و یا توسعه برنامه هایی که به زبان پرل (Perl) نوشته می شوند، در اختیار برنامه نویسان قرار می دهد. علاوه بر این شما به راحتی قادر خواهید بود برنامه هایی که به این زبان نوشته اید., application builder, build, deploy, deploy applications, perl, perl application creator, پرل, توسعه برنامه, توسعه برنامه در مک, ساخت فایل اجرایی, ساخت فایل اجرایی در مک, Development, Education, Software, Utilities, توسعه, آموزشی, نرم افزار, کاربردی, دانلود ActiveState Perl Dev Kit Pro v9.5.1.300018 MacOS - نرم افزار توسعه برنامه های پرل برای مک,
2016-02-25
18:15:10

دانلود ActiveState Perl Dev Kit Pro v9.5.1.300018 MacOS - نرم افزار توسعه برنامه های پرل برای مک

💻 نام نرم افزارPerl Dev Kit
📌 شماره نسخهv9.5.1.300018
📁 دسته بندینرم افزار
💾 حجم فایل28 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1394/12/6
📊 تعداد دانلود6,139
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️