دانلود Autodesk Maya v2016 SP6 MacOS - نرم افزار ساخت انیمیشین های ۳ بعدی در مک
For macintoush

دانلود مایا برای مک

Maya (مایا) نرم‌افزاری برای طراحی سه بعدی است. این نرم‌افزار نخست توسط شرکت آلیاس.ویو فرانت عرضه شده است که در سال ۲۰۰۵ شرکت اتودسک (شرکت سازنده نرم‌افزارهای سه بعدی و انیمیشن سازی از جمله تری‌دی‌مکس و اتوکد) آن را خریداری کرد و نسخه‌های جدید مایا با نام اتودسک مایا (Autodesk Maya) به بازار عرضه شدند.
مایا یکی از پیشرفته‌ترین نرم‌افزار انیمیشن و مدل سازی سه بعدی است که به طور گسترده در استودیوهای فیلمسازی، انیمیشن و همین طور صنعت بازی‌های رایانه‌ای استفاده می‌شود. البته نقطه قوت مایا در ابزارهای مدل سازی آن است و در شرکت های بزرگ نیز بیشتر از این خصیصه اش استفاده می کنند. از جمله ویژگی‌های این نرم‌افزار، انعطاف پذیری و قابلیت‌های شخصی سازی (customization) آن است که به کاربران حرفه‌ای اجازه می‌دهد به سادگی محیط آن را به دلخواه خود تغییر دهند. به علاوه، یکی دیگر از قابلیت‌های منحصر به فرد آن امکان توسعه این نرم‌افزار برای استفاده کنندگان آن است. کاربران می‌توانند از طریق زبان‌های برنامه نویسی سی پلاس پلاس، MEL یا (maya embedded language ) و همینطور پایتون آن را توسعه دهند و ابزارها و امکاناتی که پیشتر در نرم‌افزار وجود نداشته اند را به آن اضافه کنند. به همین دلیل بسیار مورد توجه استودیوهای بزرگ سازنده فیلم و انیمیشن قرار گرفته است.
تا سال 2009 مایا در دو گونهٔ Maya Complete و Maya Unlimited عرضه می‌شد که گونهٔ دوم امکانات گسترده تر همین طور قیمت بالاتری داشت، اما از نسخه 2010 به بعد فقط در یک گونه و با تمام امکانات عرضه می شود.
در سال ۲۰۰۳ نرم‌افزار مایا برنده جایزه Academy Award برای "موفقیت‌های علمی و فنی" شد.
هسته اصلی مایا در زبان سی‌پلاس‌پلاس نوشته شده است.

قابلت های کلیدی نرم افزار Autodesk Maya:
- پشتیبانی از Multi-threading و algorithmic speed-ups برای  بالا بردن کارایی سخت افزار
- مدلسازی چندضلعی پیشرفته
- انتقال UV ها و دیگر صفات میان مدلها
- توانایی پیشرفته در ارتباط با دیگر محصولات AutoDesk نظیر MotionBuilder , 3DS Max و Toxik
- یکپارچه سازی برنامه مایا با تکنولوژی Framework
- دارای محیطی کاملا شهودی و بصری
- دارای ابزارهای مدیریت داده ها و صحنه ها
- پشتیبانی از مدلسازی NURBS
- قابلیت مدلسازی سطوح فرعی
- ارائه ی ابزارهای کاربردی Sculpting یا حکاکی و پشتیبانی مربوط به Phisically based shading
- تعبیه شدن پنجره ی  UV workflow بر اساس Brush که می تواند سرعت کار را دو چندان کند
- پشتیبانی از PBR Shader
- بهبود عملکرد Animation Tools و Export Option
- بهبود کارایی Viewport
- نسخه جدیدی از نرم افزارهای مدل سازی و انیمیشن سازی سه بعدی برای بازی سازان حرفه ای Indie
- قابلیت Toon Shader
- امکان Rendering کنترل ها و  Effect ها
- بررسی تاثیر رویه Bifrost
- شبیه ساز و رندر مایعت واقعی با استفاده از با استفاده از تکنولوژی Naiad
- دارای ژنراتور مجزا X-GEn
- ساخت پوست , مو , پر , شاخه و برگ درختان و سنگ ها
- ساخت و ایجاد کارکترهای با کیفیت تنها با چند کلیک
- دارای نرم افزار انیمیشن 3 بعدی
- انیمیشن ساز قدرتمند
- محیط گرافیکی جذاب
- استفاده از ابزارهای گرافیکی
- استفاده از ابزار شبیه ساز
- استفاده از ابزار رنگ آمیزی
- سرعت عملکرد بالای حرکت دوربین
- ساخت بازی های گرافیکی موبایل
- واقعی تر کردن فیزیک محیط خارج به وسیله قابلیت mental ray Shaders. به وسیله قابلیت جدید سایه زنی طبیعی خورشید و یا آسمان می توانید اشیاء واقع گرایانه تری نسبت به موقعیت خورشید  و سایه نور آن ایجاد کنید.
قابلیت های Maya Fluid Effects :
- شبیه سازی و Rendering انواع مختلفی از حالات جو , آتش بازی , مایعات چسبناک , و Effect های دریای باز
قابلیت های Maya Fur:
- خلق آسان لباسهای واقعی , موهای کوتاه , پشم و سبزه بر روی NURBS و یا مدلهای چند ضلعی
قابلیت های Maya Cloth:
- به وسیله این قابلیت می توانید مثلا ظاهر یک لباس را بر اساس نیازهای خود، خشک، شل، چسبناک و ... نمایش دهید
قابلیت های Maya Live:
- ترکیب حالت زنده 2D با عناصر 3D
قابلیت های Maya Hair:
- خلق, مدل دهی و Rendering موهای بلند به صورت کاملاً پویا در NURBS و یا مدلهای چند ضلعی
اما علت برتری Maya نسبت به سایر نرم افزارهای ساخت انیمیشن 3 بعدی در چیست؟
Autodesk Maya یکی از پیشرفته‌ترین نرم‌افزار های انیمیشن و مدل سازی سه بعدی است که به طور گسترده در استودیوهای فیلم سازی، انیمیشن و همین طور صنعت بازی‌های رایانه‌ای استفاده می‌شود. البته نقطه قوت مایا در ابزارهای مدل سازی آن است و در شرکتهای بزرگ نیز بیشتر از این خصیصه اش استفاده می‌کنند. تکنولوژی NURBS بکار رفته در این استودیو انیمیشن سازی، باعث کمک به طراحی بهینه اشیاء طبیعی از جمله چمن، گیاهان، مو و... می‌شود. توانایی بالا در Rendering که با استفاده از موتور قدرتمند mentalray و وجود Materialهای متنوع در این نرم‌افزار از جمله موارد کلیدی آن است. از جمله ویژگی‌های این نرم‌افزار، انعطاف پذیری و قابلیت‌های شخصی سازی (customization) آن است که به کاربران حرفه‌ای اجازه می‌دهد به سادگی محیط آن را به دلخواه خود تغییر دهند. مایا یک نرم‌افزار جامع است که به بخش های مختلفی تقسیم شده که هر بخش ویرایش و ایجاد یکی از مراحل ساخت انیمیشن رابر عهده دارد و نیاز کاربر را به نرم‌افزار های جانبی به حد اقل میرساند . به علاوه، یکی دیگر از قابلیت‌های منحصربه‌فرد آن امکان توسعه این نرم‌افزار برای استفاده کنندگان آن است. کاربران می‌توانند از طریق زبان‌های برنامه نویسی سی پلاس پلاس، MEL یا (maya embedded language) و همینطور پایتون آن را توسعه دهند و ابزارها و امکاناتی که پیشتر در نرم‌افزار وجود نداشته‌اند را به آن اضافه کنند. به همین دلیل بسیار مورد توجه استودیوهای بزرگ سازنده فیلم و انیمیشن قرار گرفته‌است. هدف Autodesk از انتشار Maya LT 2016 حمایت از کاربرانی است که علاقه به ساخت بازی های غیر تجاری یا اصطلاحا Indie Game دارند، است.
علاوه بر آن، ابزارهای جدید و هدفمند برای ساخت انیمیشن به روش بسیار ساده تر و عملی تر ارائه شده است، ضمن اینکه گام های موثری در زمینه Graph Editor جهت کمک به نمایش، انتخاب و ویرایش انیمیشن ها و keyframeها، و سرعت بخشی به ساخت انیمیشن ها برداشته شده است. به علاوه، با ارائه ی امکانات برجسته، همزمان سازی انیمیشن ها با موسیقی ضبط شده به روش ساده تری انجام می گردد. همچنین ویژگی جدید Bifrost که همان نایاد قدیم است نیز به نسخه ی 2015 این نرم افزار اضافه شده است. در حقیقت می توان گفت که توسعه مایا در این نسخه چشم گیر بوده است، به خصوص اضافه شدن قابلیت Bifrost که امکان شبیه سازی مایعات را برای کاربران این نرم افزار ممکن کرده است.

کلمات کلیدی: Autodesk , Maya , maya , MAYA , 2016 , مایا, سه بعدی در مک, انیمیشن, انیمیشن سه بعدی در مک, انیمیشن سه بعدی, انیمیشن در مک, Autodesk Inc full software collection, شعفخیثسن هدز , شعفخیثسن هدز , Download Autodesk Maya Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, شعفخیثسن پشغش, شعفخیثسن ئشغش, Maya LT is a 3D modeling and animation tool built for professional indie game makers. It is designed to help indies bring their creations to life, and it provides a powerful set of creative tools and workflows at an affordable price., دانلود Autodesk Maya 2016 macosx نرم افزار ساخت انیمیشین های ۳ بعدی در مک, دانلود نرم افزار های شرکت اتودسک, hj,ns:, hj,ns:, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود مکینتاش مایا, برای مکینتاش, مک, مک او اس ایکس, سیستم عامل اپل, مک بوک پرو, کامپیوتر مک, مک بوک ایر, مک مینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, آی تیونز, اپ استور, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, سافت ور, اپدیت, ترافیک نیم بها, تریال, سوفت ور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پشزهدفخعسا, lhdh, lhdh, Maya (مایا) نرم‌افزاری برای طراحی سه بعدی است. این نرم‌افزار نخست توسط شرکت آلیاس.ویو فرانت عرضه شده است که در سال ۲۰۰۵ شرکت اتودسک (شرکت سازنده نرم‌افزارهای سه بعدی و انیمیشن سازی از جمله تری‌دی‌مکس و اتوکد) آن را خریداری کرد و نسخه‌های جدید مایا با نام اتودسک مایا (Autodesk Maya) به بازار عرضه شدند., 3 بعدی, 3 بعدی در مکینتاش, انیمیشن, انیمیشن در مک, انیمیشن سه بعدی, انیمیشن سه بعدی در مک, اتودسک, اتودسک در مک, Design & Graphics, Development, Software, Utilities, طراحی و گرافیک, توسعه, نرم افزار, کاربردی, دانلود Autodesk Maya v2016 SP6 MacOS - نرم افزار ساخت انیمیشین های ۳ بعدی در مک,
2018-05-31
17:39:45

دانلود Autodesk Maya v2016 SP6 MacOS - نرم افزار ساخت انیمیشین های ۳ بعدی در مک

💻 نام نرم افزارAutodesk Maya
📌 شماره نسخهv2016 sp6
📁 دسته بندینرم افزار
💾 حجم فایل953 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1395/1/18
📊 تعداد دانلود14,728
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️